Hotel De Valk ***

Review geschreven door Robert

Heerlijk uitrusten

Robert,
15-4-2009

Het hotelpersoneel is erg vriendelijk. Bij aankomst op onze kamer waren we blij verrast door de ruim opgezette omvang ervan. Koelkastje (ter grote van een minibar), koffie- en theeapparaat staan tot je beschikking. De badkamer was ook ruim opgezet. Het hotel biedt indien gewenst de mogelijkheid om een harder of zachter kussen te kiezen. Het ontbijtbuffet dat tussen 8.30 en 10.30 uur geserveerd wordt is uitgebreid en goed. We hadden om 10.00 uur zelfs nog warme broodjes! Een supermarkt zit om de hoek, net als de vele restaurantjes op de markt. Ook het (rustige) strand is vlakbij. Daarnaast zijn er in de buurt van het hotel veel gratis parkeerplaatsen beschikbaar, dus je auto kun je altijd wel ergens kwijt. Wij kwamen om een weekendje uit te rusten en dat is zeker gelukt. Voor ons is dit hotel absoluut een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug!