Hotel De Valk

17 reviews over Hotel De Valk in het Nederlands

Slecht oubollig sfeerloos hotel

Marjolijn
18-9-2017

Niets goed. 2x gebeld over aankomst tijd. Heer wilde dan kunnen sluiten, zogenaamd enige gasten. Slecht bed, oude inrichting uit vorige eeuw. Echt een accomodatie om je vakantie te verpesten.

heel gemoedelijk

Mieke Antonissen
27-5-2017

Voor wat oudere mensen, er is geen lift maar wij namen dat voor lief je vindt een gezellige kamer goede bedden en een schone douche ontbijt ruim voldoende personeel vriendelijk

Nooi meer

Pleun en Sjanie
21-9-2016

Dat er geen fietsenstalling is, je kan de fietsen langs de straat zetten of bij de eigenaar van het ( hotel 200 meter lopen ook niet afgesloten ) plaatsen belachelijk, het ontbijt was voldoende maar je moest constant vragen heb je nog brood of is er nog yoghurt dan krijg je een diepe zucht en dan werd het gehaald, maar slechte kwaliteit brood niet bij de bakker vandaan, .....geen tuin of balkon, inrichting erg oud bollig het is ons erg tegen gevallen prijs kwaliteit .....wel een goed bed en lekker kort bij het strand......ruimte in de douche om wat op te zetten scheef glijdt een flacon er zo af ....geen parkeer plaats op eigen terrein.......via internet aan dit hotel gekomen stond het beste van Westkapelle sorry ik weet niet hoe ze daar aan komen

Geweldig

Martha en Pierre
17-7-2016

Heel goed hotel met een zeer behulpzame eigenaresse en zeer vriendelijk personeel,het ontbijt was heerlijk met iedere dag warme broodjes en genoeg beleg.

prima lokatie kan beter

guido
21-8-2013

Ontbijt prima.

Netheid op de kamers kan beter .

Nog haren in de douche van de vorige gebruiker.een vinger dik stof op de kasten

Prijs / kwaliteit niet in orde

Anacha
27-7-2013

Wij verbleven hier 3 nachten en voor 85,- p.n. voor 2 personen (2e verdieping) had ik meer verwacht. Dat er geen airco was en dat we trappen moesten lopen wisten we. Dat het hotel (en dus het theehuis eronder) om 17.00u dicht ging niet. Toen we na de 1e nacht vroegen om een nieuw zakje shampoo en zeep werd daar moeilijk over gedaan en werden we verwezen naar de supermarkt. Pas toen ik zei dat ik dat belachelijk vond voor die 85,- werd er met veel gestamp 2 zakjes gehaald.

Hotel is erg gehorig, elk half uur de kerkklok werkte bij mij niet mee om goed te slapen. Ook de Zeeuwse hangjongeren onder ons raam niet (tot 02.00u) en de vuilnisman om 7.00u op vrijdag. Kan het hotel niets aan doen maar handig om te weten.

Ontbijt netjes maar alleen het hoognodige. Koelkastje in kamer is handig, meubels oubollig, douche groot. Gelukkig maar want de Wifi deed het daar soms ;-) Ligging is gunstig voor strand en fietstochten. Geen tuin om 's avonds te zitten, wel een terrasje aan de straatkant.

Prima hotel

Geert
24-7-2013

Vriendelijk personeel, schone kamer, lekker bed, goed ontbijt

Heerlijk bij elk weerstype!

Heleen
5-9-2009

Het hotel is dit jaar van ** naar *** opgewaardeerd.

De ligging is middenin het dorp Westkapelle waar de mensen gewoon zichzelf zijn en ook blijven (dit in tegenstelling tot het toeristische buurdorp Domburg).

Het strand ligt op ongeveer 50 meter afstand en is super eenvoudig te bereiken. Parkeren is gratis in het hele dorp!

Heerlijk als het mooi weer is en heerlijk bij storm (prachtig op de immense zeedijk).

perfecte uitvalsbasis!

martine jacobs
27-7-2009

klein hotelletje,goed ontbijt,vernieuwde badkamer(kamer 5),geen moderne inrichting,eerder ouderwets maar wel netjes,te zachte bedden

Ijskastje en koffiezet op de kamer is een pluspunt.

Komen hier zeker weer bij volgend weekendje Zeeland

Heerlijk uitrusten

Robert
15-4-2009

Het hotelpersoneel is erg vriendelijk. Bij aankomst op onze kamer waren we blij verrast door de ruim opgezette omvang ervan. Koelkastje (ter grote van een minibar), koffie- en theeapparaat staan tot je beschikking. De badkamer was ook ruim opgezet. Het hotel biedt indien gewenst de mogelijkheid om een harder of zachter kussen te kiezen. Het ontbijtbuffet dat tussen 8.30 en 10.30 uur geserveerd wordt is uitgebreid en goed. We hadden om 10.00 uur zelfs nog warme broodjes! Een supermarkt zit om de hoek, net als de vele restaurantjes op de markt. Ook het (rustige) strand is vlakbij. Daarnaast zijn er in de buurt van het hotel veel gratis parkeerplaatsen beschikbaar, dus je auto kun je altijd wel ergens kwijt. Wij kwamen om een weekendje uit te rusten en dat is zeker gelukt. Voor ons is dit hotel absoluut een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug!

We hebben een aantal aanbieders voor De Valk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Valk in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Valk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.