Appartement De Studio Westkapelle

1 review over Appartement De Studio Westkapelle

• 2018
    9Chantal van Dooren29-10-2018

Geweldig plekje aan zee

De ligging van deze vakantie woning is echt geweldig. Je loop zo het bos in en met een paar stappen zit je bij een meer of op het strand. Het ligt namelijk direct achter de duinen. De andere kant op zijn de winkels en restaurantjes ook vlakbij. Als je wilt gaan fietsen is de ligging ook helemaal top. Je hebt je eigen terras met veel privacy en lekkere stoelen waar wij in oktober nog heerlijk in de zon zaten. De woning is vrij klein maar heel mooi ingericht en echt overal is aan gedacht. Wat wij in het bijzonder heel fijn vonden was de grote douche, de lekkere bedden en de keukenuitrusting. Er ligt een dikke map met alle informatie die je nodig hebt en zelfs gratis plattegronden om mee te nemen. De gastvrouw is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer terug.

0 tips over Appartement De Studio Westkapelle

0 vragen over Appartement De Studio Westkapelle