Vakantiepark De Boomgaard

Diana
21-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Ik vind het een heerlijk park.. word van alles gedaan voor jong en oud.

Fijne vakantie gehad

Astrid en Michelle
21-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie grote staan plaats, nog weinig schaduw plekken. Bomen zijn nog klein. Goede honden uit laat plaatsen. Plaza is heel gezellig met vriendelijk personeel. Sanitair is netjes en schoon.

Volgend jaar weer

Piet
11-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het vakantiepark is een uit de kluiten gegroeide Camping. Er is voor pubers niks te beleven en deze worden te pas en onpas opvoedkundig gecorrigeerd.Personeel heeft hun handen er vol aan terwijl ze al zoveel doen. Want door verveling veel ongein door de pubers. Heerlijke tijd gehad eten was zelfde als vorig jaar goed maar afwisseling zou best mogen. Chalet was mooi en schoon. Personeel staat altijd voor je klaar. Volgend jaar weer hopelijk met minder pubers om ons heen.

Slechte klantenservice!

N V
8-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Ik vond het een vreselijke klantenservice. Wegens een sterfgeval in de familie gaan wij eerder weg.. Wat ze daar zeiden: u hebt tot zaterdag gehuurd dus jammer. Ze toonden niks van medeleven. Erg jammer! Ook bij de snackbar moeten ze beter aangeven waar je moet bestellen en afhalen. Ik heb een kwartier voor niks daar gestaan! Animatieteam bijna niet gezien.. Maar het huisje was wel schoon!

Jammer van de eigenaren

Van Dijk
8-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij vonden de eigenaren hier erg onvriendelijk en dat gaf een domper op onze vakantie. Verder is het zwembad wel mooi en behoorlijk groot, dus dat is een pluspunt. Ook waren er veel tieners, wat voor onze kinderen gezellig was.

• Activiteiten1
  • Onderkomen10

Chalet zeilboot: prachtig, het leek wel of hier nog niemand eerder in gelogeerd had, alles gloednieuw! Ik had wel gedacht dat ze echt aan het spraypark zouden liggen, er zat echter een heg tussen. Kinderen hebben zich prima vermaakt op de glijbanen. Waren wel aan leeftijd gebonden, zo was de trechter voor kinderen van af 1.40 of 10 jaar... stond op het bord, maar onze bijna 7 jarige (wel groot voor zn leeftijd) lukte dit ook. Fijne ligbedjes bij spraypark, al waren dit er maar weinig

2 fietsen gratis bij chalet, wilden er voor de kids ook 1 huren, helaas niet meer de goede maat aanwezig dus slim om dit vtv te reserveren

Mooi hoofgebouw. Binnenspeeltuin ziet er mooi uit maar is niet groot.

Eten in de brasserie is erg lekker, vriendelijk personeel. Ook de frietzaak is goed, lekker eten.

Park is nog wat kaal en toen wij er waren was er nog geen animatie. Je moet je wel zelf vermaken, maar met de mooie omgeving in de buurt lukt dat prima

Onfatsoenlijk behandeld. Nooit meer!!

Familie vereijken
12-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Schone chalets. Leuke speeltuin. Gave buitenzwem glijbanen maar geen buitenzwembad. Geen supermarkt.

Er loopt een vervelende, autoritaire, naar de gasten commanderende oudere man rond, dit blijkt de directeur te zijn. Behoorlijk lomp!

Veel potentie

Isa
12-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie faciliteiten en nette chalets. Vriendelijk personeel en prijs kwaliteit prima. Toch enkele verbeterpunten:

Oudere kinderen verpesten het voor de kleintjes. Ze lopen zonder supervisie in de indoor speeltuin, luisteren niet naar instructies. Maar ja, als je kinderen van 12 in een speeltuin laat dan weet je gewoon dat dat fout gaat. Met 12 jaar heb je daar niks meer te zoeken.

Buiten in de glijbanen houden oudere kinderen zich stelselmatig niet aan de regels. Daar zou echt een badmeester moeten staan. Mijn dochter heeft 2x een oudere jongen in haar nek gekregen onderaan de glijbaan omdat hij niet wachtte op groen licht.

Ik mis een buiten zwembad, nu zwemmen we met warm weer binnen en dat is zonde.

Buiten mis ik een speeltuin. Er staat een tokkelbaan en springkussen maar ik mis een schommel, kleine glijbaan en wipwap. Dat zou het voor kleine kinderen echt af maken.

Geweldig

Melissa
4-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige camping, goede ambiance en service. Mooie chalets. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Johny van den Hoven
13-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldig vakantiepark, met een prachtig zwembad en brasserie.

Er is niets wat ik zou willen veranderen, eigenaren zijn behulpzaam en als er iets iets wordt je netjes te woord gestaan en ook meteen geholpen.

Als ik toch iets zou willen veranderen dan mogen ze de wifi wat beter maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boomgaard in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.