Vakantiepark De Boomgaard

Veel potentie

Isa
12-5-2018
  • Onderkomen9

Mooie faciliteiten en nette chalets. Vriendelijk personeel en prijs kwaliteit prima. Toch enkele verbeterpunten:

Oudere kinderen verpesten het voor de kleintjes. Ze lopen zonder supervisie in de indoor speeltuin, luisteren niet naar instructies. Maar ja, als je kinderen van 12 in een speeltuin laat dan weet je gewoon dat dat fout gaat. Met 12 jaar heb je daar niks meer te zoeken.

Buiten in de glijbanen houden oudere kinderen zich stelselmatig niet aan de regels. Daar zou echt een badmeester moeten staan. Mijn dochter heeft 2x een oudere jongen in haar nek gekregen onderaan de glijbaan omdat hij niet wachtte op groen licht.

Ik mis een buiten zwembad, nu zwemmen we met warm weer binnen en dat is zonde.

Buiten mis ik een speeltuin. Er staat een tokkelbaan en springkussen maar ik mis een schommel, kleine glijbaan en wipwap. Dat zou het voor kleine kinderen echt af maken.

Geweldig

Melissa
4-5-2018
  • Onderkomen10

Geweldige camping, goede ambiance en service. Mooie chalets. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Johny van den Hoven
13-3-2018
  • Onderkomen10

Geweldig vakantiepark, met een prachtig zwembad en brasserie.

Er is niets wat ik zou willen veranderen, eigenaren zijn behulpzaam en als er iets iets wordt je netjes te woord gestaan en ook meteen geholpen.

Als ik toch iets zou willen veranderen dan mogen ze de wifi wat beter maken.

Fantastisch!

Bart
8-3-2018
  • Onderkomen10

Waren te gast op dit vakantiepark. In een woord fantastisch! Super schoon chalet en voor de kinderen geweldig! Zeker een aanrader

Nooit meer

Trudie
23-9-2017
  • Activiteiten1

Hier geweest kon merken dat het einde seizoen liep vooral personeel niet te doen geld binnen fatsoen weg lijkt wel . Alleen het restaurant was top al hadden wij vernomen dat die erbuiten staan . Wij gaan volgend jaar ergens anders naar toe waar je wel het gevoel krijgt dat je op vakantie bent en niet om de kas te vullen

Bijzonder mooi

Piet en riet
13-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wat een mooi nieuw centraal gebouw. Met alles wat je nodig heb.prima chalet. Volgend jaar zeker weer 2 weken genieten daar. Hard werkende vriendelijke medewerkers. Begreep dat het een familie bedrijf is met 4 man personeel ongelooflijk. Want het is schoon en 24/7 zie je personeel op het park welke je altijd vriendelijk te woord staan. Top locatie .

Fijne plek

Pascal
29-8-2017
  • Onderkomen10

Mooi vakantiepark, ruim opgezette plaatsen en fantastisch voor jonge kinderen supergaaf spetterpark en prachtig restaurant , goed eten vriendelijk personeel en leuke themaavonden. Ook kun je er 's avonds gewoon ook heerlijk terecht voor een biertje . De bingoavonden zijn een behoorlijke happening en ook daar word weer aan de kinderen gedacht👍

Supercamping

Johny van den Hoven
27-8-2017
  • Onderkomen9

Alles klopt hier op deze camping, prachtig nieuw binnen zwembad,binnenspeeltuin,bioscoop voor de kinderen,speelpaleis voor de kleine kinderen,brasserie,en buiten een fantastisch waterpark met 2 superglijbanen en een spraypark voor de kleine kinderen.

Geweldige camping

Dick Barghoorn
26-8-2017

Camping de Boomgaard Westkapelle ligt 1 km van het centrum van Westkapelle. Lopend 20 minuten. Met de fiets 5 minuten.

We hadden een 6 persoons chalet gehuurd. Super schoon, mooi, groot en van alle gemakken voorzien. Prachtig gebouw met zwembad, speeltuin en mooi en goed restaurant.

Prijs en kwaliteit is goed.

Fantastische Camping

fam. A de Fijter
21-8-2017
  • Onderkomen10

We komen hier reeds 11 jaar met ons gezin voor een vakantie van 3 weken .

Geweldig camping met compleet vernieuwd receptiegebouw met daarin alle faciliteiten , zoals binnenzwembad , indoorspeeltuin , restaurant , frituur , wasserette en tevens fietsverhuur .

De prijs/ kwaliteit van de chalets is zeer goed .

Chalets zijn tevens voorzien van goede WiFi , wat onze kinderen wel op prijs stellen .

Klein minpuntje vinden wij het sluiten van het buitenzwembad , waarin onze kinderen altijd met veel plezier vertoefd hebben .

Binnen 5 minuten ben je met de fiets op het strand of in het dorp waar je diverse winkels en terrassen/restaurants kunt vinden .

Wij komen hier graag weer terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boomgaard in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Boomgaard scoort een 8.09 uit 10 op basis van 120 reviews.