Camping CaravanCamping Westkapelle

4 reviews over Camping CaravanCamping Westkapelle in het Nederlands

Rust en schoon

Hams
4-5-2018

Schoon! Nette toiletten. Lieve beheerders. Glad terrein voor caravant. Super....

Oude reviews (archief)

Leuke camping

Solange Vertongen
13-7-2014

De camping is netjes, sanitair is proper, de uitbater is super vriendelijk, je zit op 200m van het strand , mooi om te fietsen, rustig om te slapen en aan de overkant van de straat op 200m is een winkel waar je iedere morgen verse broodjes kan halen.

Nette camping

Solange
7-7-2013

caravancamping is goed gelegen, nette douche en rustig om te slapen, dicht bij het strand en vriendelijke uitbaters.

Rustige camping

Jurgen
22-7-2011

rustige camping waar je niet te veel van moet verwachten. De wasruimtes zijn opgeknapt en zien er perfekt en schoon uit.

De speeltuin is verouderd en laat je kinderen niet op blote voeten lopen want ze hebben splinters in hun voeten.

Verder is er vrijwel geen animatie en er is geen kantine de winkel is aan de overkant bij camping het hoekje, het strand ligt slechts 200 mtr van de camping met een lage duin overgang.Kortom een rustige camping waar je met jonge kinderen jezelf voor het grote deel moet vermaken.

Maja, Eigenaar, 23-6-2012
Dank voor uw beoordeling over onze totaal vernieuwde sanitair, met de mogelijkheid tot het huren van luxde privé badkamers. Ik wil er nog wel aan toevoegen dat de speeltuin inmiddels is vernieuwd. Alle plaatsen hebben overigens eigen aansluiting op stroom, water, afvoer en kabeltv Er is inderdaad geen kantine maar wel een overdekte speelruimte, restaurants en horecagelegenheden zijn er voldoende in de directe omgeving, supermarkt is op 20 meter van de ingang van onze camping en zoals gezegd zee en strand op 200 meter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CaravanCamping Westkapelle in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CaravanCamping Westkapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping CaravanCamping Westkapelle scoort een 9.72 uit 10 op basis van 5 reviews.