Vakantiehuis Zomerzotheid

Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Zomerzotheid in het Nederlands

Heerlijk huis bij bos en zee!

L. Hustinx
4-5-2015

In een rustig straatje nabij bos en strand een super gezellig huisje, heel leuk ingericht en van alle gemakken voorzien! Een supermarktje en restaurantjes om de hoek, een gezellig dorp dichtbij, een prachtig bos voor heerlijke wandelingen, fraai breed strand... De kamers waren spik en span met fijne bedden. Nu alleen nog geen internet, maar ik begreep dat dat binnen afzienbare tijd geregeld zal worden, hoewel we dat zo op vakantie niet hebben gemist!

Gereisd Met partner in april 2015

Uitstekende woning vlak bij zee

Kitty
12-8-2013

Vakantiehuis Zomerzotheid is een uitstekende keuze als je dichtbij zee wil verblijven, en toch op een rustige locatie. Alles wat je nodig kan hebben, is in de woning aanwezig. Goede bedden. Helaas geen wifi en slecht (3G)bereik. Schoonmaak had, zeker gezien de hoge verplichte schoonmaakkosten, beter gekund.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zomerzotheid in Westenschouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zomerzotheid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.