Vakantiepark De Stelhoeve

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,7

12 tips over Vakantiepark De Stelhoeve

Leon en Carien, 19-9-2014
Wij hadden onze eigen fietsen mee en hebben enorm genoten van zeeland
Timovanos, 30-10-2013
Strand van Domburg, winkelen in Goes, bos en duinen rond Oost kappelle. Genoeg te beleven in de omgeving.
ans, 6-9-2013
Ga op de fiets de omgeving verkennen. Leuke dorpjes in de buurt bekijken.

We hebben een aantal aanbieders voor De Stelhoeve voor je op een rij gezet:

marielle, 5-9-2013
    Plaatsjes zoals Zoutelande, Goes (winkelen), Westkapelle, de stranden en eten in Dishoek bij Duinlust. Ook in Wemeldinge kun je heerlijke cappuchino krijgen!
    Dimphy Koenraads-van Poppel, 2-9-2013
    Zoek je een rustige natuuromgeving met uitstap naar drukte? Deze plaats is op loopafstand naar de Oosterschelde bereikbaar en Goes op 15 minuten met de auto.
    e_zwambagkiggen1, 7-4-2013
    heerlijk strand in Domburg, winkelen in Middelburg en wandelen langs de oosterschelde.

anky, 14-3-2013
    Huis 57! Is pas aangepakt, nieuwe vloer, gezellige inrichting! Sauna en veel slaapruimtes.
    anne, 20-11-2012
    Neem laarzen mee. Schelpen zoeken. Tropisch zwembad in Goes.Oesters eten in Yrseke
    Johan en Gerda, 14-9-2012

Boek het ontbijt bij het arrangement.

Ga aan de achterkant van de jachthaven van Wemeldinge op de verhoging voor een fantastisch uitzicht.

herman en gea, 31-8-2012
    Huisje voor twee volwassen en één tot twee kinderen voldoende, met meer mensen zou ik er niet voor kiezen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Stelhoeve voor je op een rij gezet: