Vakantiehuis Ziltvloedsterstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

53 reviews over Vakantiehuis Ziltvloed

• 9yvon02-10-2014

Heerlijk huisje met een perfecte uitvalsbasis

In dit gezellige, fijne, nostalgische huisje is het prima toeven. We zijn hier een weekendje geweest en hebben ons geen seconde verveeld. Onze 3 kinderen (4, 3 en 0 jaar) hebben volop gespeeld met de aanwezige spullen. Van loopfietsjes tot kleurboeken, van spelletjes spelen tot filmpjes kijken. Super fijn om niks voor ze hoeven mee te nemen. Alles is ook in goede staat. Naast deze fijne plek (zij het in een heel klein en erg rustig dorpje) is het ook een perfecte uitvalsbasis om Zeeuws Vlaanderen beter te leren kennen. Prachtige dorpen zoals Sluis of de stranddorpen Breskens of Cadzand en ook een leuk tochtje vonden wij de oversteek met de boot naar Vlissingen. Gewoon lekker even heen en terug met de kinderen op de boot was een belevenis op zich. Elke dag lekker gegeten in Breskens en Cadzand. Tot slot vonden wij het fijne contact met de eigenaresse en de 'sleuteldraagster' top! Super gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 8Crousen08-07-2014

Leuk en sfeervol vakantiehuis op een centrale plek

Hebben twee weken genoten van een heerlijke vakantie in Zeeuws Vlaanderen. Ziltvloed ligt op een zeer centrale plaats waardoor je makkelijk allerlei uitstapjes kunt doen. Het huis zelf is sfeervol en compleet met leuke extra's voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Paul14-04-2014

Super relaxte plek om even lekker bij te komen!

Super plek voor gezin met kleine kinderen. Lekker veel ruimte. Veel leuk speelgoed aanwezig. Je voelt je gelijk thuis in ziltvloed! In de omgeving veel te doen, van speeltuinen ,strand tot leuke steden, zoals Brugge.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8maria mutsaerts10-03-2014

Romantisch en geweldig huisje

Wij waren daar met zessen en hadden meteen een goed gevoel bij het huis. Ruim beneden gezellig ingericht . Van alle gemakken voorzien . Perfecte bedden en wasgelegenheid Prima ontvangst met een mand vol lekkernijen en heel veel informatie vooraf via de mail

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9Rosaline Mentink31-01-2014

Leuk, knus en luxe huisje!

Leuk, knus en luxe huisje!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Laurens28-10-2013

Fijn huis

Fijn huis om te verblijven. Huis is van alle gemakken voorzien, en compleet uitgerust. Prima uitvalsbasis om de streek te verkennen. Leuke regio om vakantie te vieren. Het aanwezige speelgoed in de speelschuur is vooral geschikt voor kleine kinderen (0-4 jaar). Voor grotere kinderen evt zelf wat speelgoed meenemen. Zij kunnen wel terecht op de aanwezige Playstation met gevarieerde voorraad spelletjes. Prettig contact met verhuurder. Bood uit zichzelf aan dat we eerder terecht konden dan overeengekomen omdat het huis eerder vrij was gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Maaike Cohen07-10-2013

Fijn stijlvol en knus huis

Ondanks dat we een van de weinige regenachtige weken van deze zomer te pakken hadden, hebben we het heerlijk gehad in vakantiehuis Ziltvloed. Superknus en stijlvol ingericht. Van alle gemakken voorzien voor een gezin met twee jonge kinderen. Het dorpje is piepklein. Er gebeurt bijna niets, maar de omgeving heeft veel te bieden: mooie stranden, historische dorpjes en leuke steden als Sluis, Brugge en Gent.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 8Leonard & Willemijn28-08-2013

Sfeervol, landelijk vakantiehuis

Erg gezellig, landelijk ingerichte woning, heel compleet. Er is vanalles aanwezig en de aparte speelruimte voor de kinderen maakt het helemaal af. Goede ontvangst bij aankomst en het huis was schoon en netjes. Het huis staat in een klein dorpje. Met de auto ben je in 20 minuten bij het strand. Ook België is goed bereikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Fam. Eenster17-07-2013

Geweldig!

Weekje met de onze 4 kinderen van 8,5,4, en 2 jaar super gezellig gehad! kinderen hebben ook heel erg genoten. Huisje zeer netjes en schoon, huisje ligt centraal, leuke stadjes en stranden bezocht. Wij hebben voor volgend jaar al geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9meijer-hendriks15-07-2013

zomer in zeeland

Wij waren met onze twee (kleinere) honden toch zeer welkom in Ziltvloed en werden gastvrij onthaald door Brigita en de welkomsmand. Onze honden en wij konden lekker genieten van de ommuurde binnentuin. Het huis zelf is meer dan compleet en zeer comfortabel ingericht, en geeft veel ruimte, mooie meubels en rustig kleurschema wat ons snel een thuisgevoel heeft gegeven. Vanuit het huisje ben je in een kwartiertje aan zee waar we iedere avond met de honden heerlijk zijn uitgeraasd en uitgewaaid. Veel leuke plaatsjes in de buurt, snel in Belgie: er is veel te zien en te doen in de omgeving, we hebben ons in de twee weken -ondanks soms tegenvallend weer- prima geamuseerd.

Gereisd met partner in juni 2013

8 tips over Vakantiehuis Ziltvloed

• Fam. Nederstigt-Verdegal, 12-06-2014

Van hieruit is het prachtig om fietstochtjes te organiseren naar Brugge, de Krekenroute of de weggetjes die de smokkelaars vroeger gebruikte. Je weet nooit precies of je nou in Vlaanderen of in Zeeuws Vlaanderen zit

• Isa, 23-05-2013

zeehonden kijken per boot vanuit Breskens; erfgoedstraatje Groede, zwin Cadzand

• [email protected], 09-03-2013

In Brugge is het chocolademuseum een aanrader. Naast interessante geschiedenis is er ook nog wat te proeven. Voor niet al te dure kleding en leuke hebbedingetjes is Zus en zo in Oostburg leuk om te bezoeken. In Sluis kun je te kust en keur aan eetgelegenheden. Wij aten een heerlijke lunch bij Eetcafe Kaai 10 .

0 vragen over Vakantiehuis Ziltvloed

Vakantiehuis Ziltvloed info