Vakantiehuis Ziltvloedsterstersterster

Tonen op kaart

53 reviews over Vakantiehuis Ziltvloed

• 8Annemarie Schmitz30-08-2015

Gezellig

Dat het dorpje weinig te bieden heeft behalve rust maar er zijn legio leuke mogelijkheden voor dagtripjes. Het huis is niet erg lux maar wel verzorgd en knus. Wat wij erg positief vinden is dat de eigenaar iets met de tips doet die je doorgeeft en de communicatie erg prettig is. Ook een fijn aspect is dat er een vrije tuin bij is en een speelruimte voor kinderen indien het weer wat minder is.Wij waren er met onze oudste zoon en zijn gezin (echtgenote en 2 kinderen van 5 en 8 jaar)

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Familie Looman19-08-2015

Sfeervol en gezellig huisje

Het huisje is van alle noodzakelijke inventaris voorzien. De aparte speelkamer voor de kinderen is erg prettig. De tuin is afgesloten en zonder inkijk vanuit buren o.i.d. Het dorpje zelf is weinig te doen dus voor boodschappen moet je al snel een kilometer of 6 rijden. De ligging is erg mooi met een leuk uitzicht. Afgelopen voorjaar is er een klein speeltuintje geopend (wat voor dit dorpje lokaal nieuws opleverde) wat leuk is voor kinderen tot een jaar of 10. De eigenaren zijn erg vriendelijk en toegankelijk. Zowel voor de tijd (info en reservering) als achteraf (terugstorten borg) is alles prima afgehandeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Sophie13-07-2015

Leuk om een keertje echt weg te zijn...

Wij zijn in juni met onze 6-jarige dochtertje een midweek naar Ziltvloed gegaan. Uitstekende service, alles was prima geregeld voor onze aankomst. Er is ook echt alles aanwezig in het huisje, zelfs een wasmachine. Voor ons was echter de ligging een klein minpuntje. Er is geen bakker of slager of buurtwinkeltje in de buurt, enkel op 5 km. Op zich geen probleem, maar wij vinden het wel leuk om 's morgens even naar de bakker te kuieren om een vers brood of 's avonds nog ergens een terrasje te doen zonder de auto te hoeven nemen. Het was wel een erg rustige ligging, dus helemaal geen straatlawaai of zo. Voor de rest was het allemaal top!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 9Djentie van Hemert19-05-2015

fijn sfeervol vakantiehuis

Leuk weekend gehad in vakantiehuis de Ziltvloed. Het begon al met de uitgebreide informatie die we van Marjan kregen over de omgeving. Bij aankomst lag er een welkomspakket. Vooral genoten van de woonkeuken...aan elk detail is gedacht. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 9Jet en Piet09-05-2015

Heerlijke sfeervolle plek.

Onze week in de "Ziltvloed" vloog voorbij. Een prima plek om uitstapjes te maken naar Gent, Brugge, Sluis en Breskens en te wandelen op het strand van Cadzand. Huisje is heel compleet en sfeervol ingericht, lekkere bedden, gezellige kamers en 'n zonnige ommuurde tuin op het zuiden. Warm ingerichte woonkamer, waar we bijna niet gezeten hebben omdat de woonkeuken duidelijk onze favoriete plek was. Heerlijk ruim, veel werkbladruimte en van alles aanwezig om lekker te koken. Wat we dan ook volop gedaan hebben. een huis dat uitnodigt om lekker ongedwongen van je vakantie te genieten.

Gereisd met partner in april 2015

• 9Irma26-03-2015

Erg sfeervol huis en zeer geslaagd voor kinderen

Het huis is zeer ruim met een ontspannen sfeer zodat je heerlijk kunt uitrusten. De speelkamer voor de kinderen maakt het nog leuker. Het huis ligt in een omgeving waar meer dan genoeg te doen is dus zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

• 9Hettie Paap19-03-2015

Fijn vakantiehuis....

Goede ontvangst en leuk die mand met lekkernijen. Het is een huis waarin je snel thuis bent. We hebben genoten.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8DGMR16-03-2015

Het perfecte vakantiehuisje!

Wij hebben met volle teugen genoten van ons verblijf in Ziltvloed. Een sfeervol huis, een heerlijke tuin, een geweldige speelkamer, een leefkeuken waar ik al jaren van droom. Kortom .... wij gaan graag een keertje terug!

Het welkomstmandje was erg lief!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Buyle Patsy09-11-2014

perfect weekendverblijf

wij hebben van ons weekend in Ziltvloed genoten, alles was aanwezig om er een aangenaam verblijf van te maken. Ook de eigenaars doen de moeite om aan al je verzuchtingen tegemoet te komen. Dit is een herhaling waard!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 8Rob en Mario06-10-2014

Heerlijk huis, waar je je gelijk thuis voelt.

Ziltvloed is een mooi brocante ingericht huis van alle gemakken voorzien. Rustig gelegen en waar je met een gerust hart een vakantie kan doorbrengen.

Gereisd met partner in september 2014

8 tips over Vakantiehuis Ziltvloed

• Fam. Nederstigt-Verdegal, 12-06-2014

Van hieruit is het prachtig om fietstochtjes te organiseren naar Brugge, de Krekenroute of de weggetjes die de smokkelaars vroeger gebruikte. Je weet nooit precies of je nou in Vlaanderen of in Zeeuws Vlaanderen zit

• Isa, 23-05-2013

zeehonden kijken per boot vanuit Breskens; erfgoedstraatje Groede, zwin Cadzand

• [email protected], 09-03-2013

In Brugge is het chocolademuseum een aanrader. Naast interessante geschiedenis is er ook nog wat te proeven. Voor niet al te dure kleding en leuke hebbedingetjes is Zus en zo in Oostburg leuk om te bezoeken. In Sluis kun je te kust en keur aan eetgelegenheden. Wij aten een heerlijke lunch bij Eetcafe Kaai 10 .

0 vragen over Vakantiehuis Ziltvloed

Vakantiehuis Ziltvloed info