Vakantiehuis Ziltvloedsterstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

53 reviews over Vakantiehuis Ziltvloed

• 7Maatje08-08-2016

Authentiek huisje in rustig dorpje

Huis is niet ruim, maar biedt veel plezier voor jonge kinderen. Speelgoed is aanwezig. Lekker klimmen en schommelen in de speelschuur. Een leuke speeltuin op loopafstand.

Hebben zelf een opblaaszwembad in de tuin geplaatst, dat was heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Ton en Anke25-05-2016

Geweldig leuk huisje, van alle gemakken voorzien

Oud huisje, zeer smaakvol opgeknapt, met behoud van de originele elementen en toch volledig ingericht naar moderne standaarden. Heel veel ruimte, heerlijke tuin, goede bedden (niet onbelangrijk!), kortom, precies zoals een ideaal vakantiehuisje moet zijn. Voor menige herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Merel29-04-2016

Wij komen terug!

Wat hebben wij genoten in dit mooie huisje! Zelfs met regen! Wij komen graag nog eens terug met wat meer zonnestralen 😉 De SpeelKamer en SpelKelder waren een groot succes! Ouders met 2 jongens van bijna 5 en 2,5jr!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9Jasper07-03-2016

Sfeervol ingericht en zeer compleet vakantiehuis

Zeer compleet en sfeervol ingericht vakantiehuis. In de directe omgeving is veel te doen. Uitstapje naar Brugge of Gent(B). Het strand is een kwartier rijden. Het huis zelf is van alle denkbare gemakken voorzien; kortom je grijpt niet snel mis. Wij zaten hier in een erg regenachtige week in februari, maar hebben ons erg vermaakt. Eigenaar is momenteel bezig met het bewoonbaar maken van de zolder in het bijgebouw, waardoor deze woning geschikt wordt gemaakt voor grotere groepen. Contact met de verhuurder verloopt ook heel prettig. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 8meine en sija22-02-2016

fantastisch mooi huis schoon en mooi omgeving

we hebben een heel mooi en rustig weekend gehad met ons zessen voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Harriëtte04-01-2016

Heerlijk huis!

Kerst in Ziltvloed, een absolute aanrader! Een heerlijk huis, erg leuk en gezellig ingericht en ook nog eens in kerstsfeer gebracht! We konden heerlijk relaxen, lezen, films kijken, bank hangen etc. terwijl mn. de oudste twee kinderen (7 en 6 en 3 jaar) zich vermaakten in de speelschuur, ze vonden het geweldig! Het meegebrachte speelgoed bleef ongebruikt in de bakken zitten, want er was meer dan genoeg aanwezig! Inmiddels een week terug en de kids raken nog steeds niet uitgepraat over de geweldige speelschuur met o.a. een klimtouw, Xbox en ringen en nog heel veel meer, geweldig vonden ze het! Daarnaast staat het huis in een leuke omgeving, met mooie stranden, natuurgebied het Zwin, leuke stadjes etc. Kortom eigenlijk waren 4 dagen gewoon te kort, we komen graag in het voorjaar of in de zomer nog eens terug! Het contact vooraf en achteraf was heel erg prettig en we kregen vele leuke tips en bovendien snel antwoord op vragen, echt super!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9Laurien14-12-2015

Knus & Sfeervol

Ziltvloed is een heerlijk huisje om even te ontsnappen aan de dagelijkse activiteiten! We waren met zijn tweeen, ruimte genoeg dus! Wanneer je met kinderen komt is Ziltvloed ook zeer geschikt. De speelkamer, de spelletjes, dvds en alle boeken zullen zorgen voor veel vertier. De fantastische bank, gezellige keuken en de lekkere bedden zorgden voor ons voor een super weekend. Het ontbreekt je aan niets wanneer je in Ziltvloed verblijft. Belgie en de stranden zijn dichtbij, dus genoeg om te ondernemen. Een aanrader! We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2015

• 9Kim24-10-2015

Voor herhaling

Het was een geweldige midweek in Ziltvloed. Het huisje is zeer ruim, sfeervol, huiselijk en gezellig ingericht en ook babyproof. We hebben er heerlijk geslapen. Het is gelegen in een klein dorpje zonder bakker etc maar dit stoorde ons niet. Lekker rustig en enkel de kerktoren die je af en toe hoort. Er zijn veelleuke mogelijkheden voor uitstappen voor klein en groot. En Marjan geeft je behoorlijk wat tips. Wat zijn de eigenaars gastvrij. We komen zeker terug en hebben het huisje al aan heel wat vrienden aanbevolen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 9l.p23-10-2015

Wij hebben genoten!

Wij hebben een heerlijke midweek gehad in Ziltvloed! Onze oudste van 4 was vooral te vinden in de speelschuur. Ze heeft zich geen seconde verveeld! Het huis is van alle gemakken voorzien, in de woonkeuken hebben we heel wat tijd doorgebracht. In de omgeving is genoeg te doen, dus ook buiten de deur hebben wij ons geen seconde verveeld. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 9Jacinthe12-10-2015

Fantastische plek!

Wij hebben een heerlijk weekend gehad! Mooi sfeervol huis(ook voor ,kleine, kinderen). Zeer gastvrij, dit blijkt ook uit de vriendelijke mailwisseling:). De omgeving heeft genoeg te bieden. Wat ons betreft is een weekend te kort. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

8 tips over Vakantiehuis Ziltvloed

• Fam. Nederstigt-Verdegal, 12-06-2014

Van hieruit is het prachtig om fietstochtjes te organiseren naar Brugge, de Krekenroute of de weggetjes die de smokkelaars vroeger gebruikte. Je weet nooit precies of je nou in Vlaanderen of in Zeeuws Vlaanderen zit

• Isa, 23-05-2013

zeehonden kijken per boot vanuit Breskens; erfgoedstraatje Groede, zwin Cadzand

• [email protected], 09-03-2013

In Brugge is het chocolademuseum een aanrader. Naast interessante geschiedenis is er ook nog wat te proeven. Voor niet al te dure kleding en leuke hebbedingetjes is Zus en zo in Oostburg leuk om te bezoeken. In Sluis kun je te kust en keur aan eetgelegenheden. Wij aten een heerlijke lunch bij Eetcafe Kaai 10 .

0 vragen over Vakantiehuis Ziltvloed

Vakantiehuis Ziltvloed info