Vakantiehuis Ziltvloedsterstersterster

Tonen op kaart

53 reviews over Vakantiehuis Ziltvloed

• 2018
    9Ad en Marijke Ruiter12-06-2018

Heerlijke week genoten van Ziltvloed .

Een sfeervol, autenthiek huis, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Bij aankomst alles “spic en span” en opgemaakte bedden. Ideaal voor gezinnen met kinderen maar wij als pensionado’s hebben er ook met erg veel plezier een week doorgebracht. Tussen onze uitstapjes door naar de stranden en België was het ook heerlijk “ thuiskomen” en van de patio tuin te genieten, met veel privacy. Een heel goed restaurant met leuke binnenplaats als buurman, dat maakt het vakantiegevoel helemaal compleet. Fijn contact met de eigenaresse. Het heeft aan al onze verwachtingen voldaan.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9familie De Blanger - Weyn09-04-2018

Ziltvloed durf ik aanbevelen bij fam & vrienden!

Charmant vakantiehuisje in prachtige omgeving! Zeker de max voor gezinnen met kleinere kinderen. Perfecte locatie als uitvalsbasis voor uitstapjes. Gezellige living, ruime & praktische keuken, verzorgd binnentuintje...En inderdaad...ik kan alleen maar bevestigen dat de eigenares fijne mails stuurt met bruikbare, praktische tips omtrent het huisje en omgeving. Ziltvloed, u was geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

9van der Heijden01-10-2017

Helemaal fijn!

Heerlijk oud huis wat mooi opgeknapt is, met behoud van de sfeervolle elementen. Heel goed bed voor oma, wat echt het verschil maakte. Super leefkeuken en knusse tuin. Goed verzorgd, voor en tijdens ons verblijf. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Margret22-09-2017

Authentiek, knus, sfeervol huis

Leuk sfeervol huis, een keuken waar alles aanwezig is en een speelkamer waar de kinderen zich prima konden vermaken. Het dorpje is erg rustig, maar op 15-20 minuten ben je in Breskens of in Cadzand. Communicatie en tips verloopt vlot.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Marina19-05-2017

Een geweldig, compleet en sfeervol authentiek huis

Bij binnenkomst meteen het 'thuisgevoel', heel sfeervol ingericht en in de keuken werkelijk alles aanwezig. Wij hebben voornamelijk gefietst, maar het was steeds een feest om 'thuis' te komen en te genieten in o.a. ook de sfeervolle tuin. Als extra voor kinderen een geweldige speelschuur. Van te voren een prima contact gehad met de eigenaresse die ons van veel praktische informatie heeft voorzien. Kortom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Maartje11-03-2017

Super huisje & heel fijn persoonlijk contact

Ziltvloed is een heel leuk huisje dat van alle gemakken voorzien is. Wij verbleven hier vier dagen met drie volwassenen en een peuter. De speelschuur is echt geweldig; onze dochter heeft zich geen seconde verveeld! Het huisje is heel sfeervol ingericht, waardoor je je meteen thuis voelt. Ook is er echt van alles aanwezig, waardoor je niets mist en hetzelfde gemak ervaart als thuis. Wij kwamen om te relaxen en vooral lekker bij te kletsen en dat is zeker gelukt!

Een echte meerwaarde vonden wij het uitgebreide contact dat we via de mail hadden met de eigenaresse, zowel vooraf aan als tijdens en na ons verblijf. Ze gaf ons veel tips over de omgeving e.d., waar we ook echt iets aan gehad hebben.

Helaas is de omgeving ons enigszins tegengevallen. We hadden bijna alleen maar regen en dan is er weinig te beleven in dit gebied. In de zomer zal dit zeker anders zijn, omdat je dan lekker naar het strand kunt gaan en langs alle dorpjes kunt fietsen!

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10Alexandra17-01-2017

Super

Het huisje is heel schattig met heel veel karakter. Het ademt de sfeer knusse sfeer uit van vroeger en het heeft alle gemakken van nu. De speelkamer was top. De zon hoeft echt niet te schijnen om het in ziltvloed naar je zin te hebben.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Wilma27-10-2016

Vakantie zoals vakantie moet zijn!

We hebben genoten van een heerlijke herfstweek in Ziltvloed. Een zeer sfeervol en knus huis, authentiek maar voorzien van alle moderne gemakken. Door de warme en gezellige inrichting van het huis voel je je direct thuis! De ligging is perfect, in een slaperig dorpje waar het stil is maar met veel leuke dorpjes in de directe omgeving. En niet te vergeten de prachtige stranden, waar we eindeloos gewandeld en gevliegerd hebben. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 10wim11-09-2016

prachtige en gezellige vakantie gehad

Ziltvloed is een erg gezellig huisje, netjes en schoon. Erg compleet. Het dorpje is erg rustig en heeft dan ook geen enkele winkel, wel een bistro( helaas tijdens ons verblijf gesloten wegens ziekte) een dorpshuis en een gezellig kerkje die elk half en heel uur van zich laat horen. We hebben het geluk gehad dat we prachtig mooi weer hadden en konden fietsen en in de gezellig binnentuin konden zitten, maar bij slecht weer kun je je echt wel vermaken in Ziltvloed. Zeer aanbevelings--waardig vakantie verblijf

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Fam. Verkade12-08-2016

Fijn huis!

Wij hebben genoten in Ziltvloed. De kinderen vonden het heerlijk dat er een trampoline, een schommel en speelgoed aanwezig was. Onze favoriete plekjes in het huis waren de eettafel in de keuken en de heerlijke bank in de woonkamer. De fietsafstanden vanaf Ziltvloed vielen (met kinderen) wat tegen. Vandaar dat wij de ligging niet heel gunstig vinden. Op zich wisten we dit van te voren, maar dit is altijd lastig in te schatten. We hebben dan ook veel per auto gedaan (wat we liever tijdens onze vakantie niet doen). Het huis is verder prima, van alle gemakken voorzien. We hebben een fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

8 tips over Vakantiehuis Ziltvloed

• Fam. Nederstigt-Verdegal, 12-06-2014

Van hieruit is het prachtig om fietstochtjes te organiseren naar Brugge, de Krekenroute of de weggetjes die de smokkelaars vroeger gebruikte. Je weet nooit precies of je nou in Vlaanderen of in Zeeuws Vlaanderen zit

• Isa, 23-05-2013

zeehonden kijken per boot vanuit Breskens; erfgoedstraatje Groede, zwin Cadzand

• [email protected], 09-03-2013

In Brugge is het chocolademuseum een aanrader. Naast interessante geschiedenis is er ook nog wat te proeven. Voor niet al te dure kleding en leuke hebbedingetjes is Zus en zo in Oostburg leuk om te bezoeken. In Sluis kun je te kust en keur aan eetgelegenheden. Wij aten een heerlijke lunch bij Eetcafe Kaai 10 .

0 vragen over Vakantiehuis Ziltvloed

Vakantiehuis info