Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

63 Reviews over Ziltvloed

• 10Laura Bouwmeester19-07-2021

Geweldig vakantiehuis voor kinderen én ouders

We hebben genoten van een heerlijke week in het huisje! Eerlijk gezegd is vakantie sinds we kinderen hebben best wel een uitdaging en niet altijd zo leuk als ik zou willen. Om iets te vinden waar zij het leuk hebben,  en waar wij kunnen ontspannen en waar het dan ook nog schoon is, dat valt niet mee. Na meerdere pogingen [een troosteloos huisje in Zeeland drie jaar geleden, een 'hotel voor het hele gezin' in Italië waar ze alleen een kinderstoeltje hadden en je pas vanaf 20 uur kon eten: vier gangendiner met een peuter, en een huisje op een pretpark] kwam ik jullie huisje tegen en hoewel ik had gezworen nooit meer op vakantie te gaan, toch een week geboekt. Wat een verademing! Een heerlijk huis waar we echt tot ons zelf konden komen en waar de kindjes zich fantastisch vermaakt hebben. Schoon, comfortabel, sfeervol en compleet. Ondanks de Hollandse zomer hebben we een heerlijke week gehad.De andere huisjes staan ook op ons wensenlijstje!

• 9Laura01-05-2021

Genieten

Wat een heerlijk huisje is Ziltvloed! Het is van alle gemakken voorzien en overal is aan gedacht. Onze 2 oudste kinderen waren helemaal weg van de speelschuur (schommel/voetbaltafel/play-station/tv) en waren daar dan ook niet weg te slaan.Je leeft vooral in de heerlijke woonkeuken, die zo uitgebreid is uitgerust dat je bij wijze van de afwas niet hoeft te doen ;-)En als de kinderen eenmaal in bed liggen verplaats je je naar de woonkamer waar je heerlijk in de grote bank kunt wegkruipen met een kop thee of glas wijn.Wat ons betreft is dit echt een aanrader en komen wij zeker nog een keer terug!

• 9Stephanie Smid01-05-2021

Gezellig quality time huisje

De sfeer en de gezelligheid van het huisje zorgde ervoor dat we echt weer even quality time hadden met elkaar. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in de speelkamer waardoor wij lekker konden kletsen en koffie drinken. Onze jongste dochter van 1,5 heeft heerlijk geslapen in haar hangwieg bij ons op de kamer die er schoon en verzorgd uit zien. Net zoals de heerlijke douches in de badkamer. Beter dan hier kan je tijdens een lockdown niet zijn

• 9Familie Goossen30-04-2021

Echt genieten!

Wij komen graag in Zeeland en zijn door socialmedia bij Ziltvloed uitgekomen. Het huis is erg geschikt voor kinderen en dit keer waren wij met een persoon extra, die ook nog eens zijn eigen super luxe verblijf had in het huis. Het weer zat helaas niet echt mee. Maar dat is het fijne aan ziltvloed dat er een grote speelkamer is voor de kinderen en zo konden wij met zijn allen met een koffie en een thee aan de keukentafel zitten. Wij hebben ons enorm welkom en thuis gevoeld! De eigenaresse Marjan is vriendelijk en heel gastvrij. Al met al een aanrader!!

• 10Roos30-04-2021

Geweldig weekend gehad! Perfect voor jonge kindere

Wat een heerlijk knus huisje! En toch zoveel ruimte! Heel schoon en netjes en super communicatie met schoonmakster en eigenaren. We verbleven met 2 gezinnen met beide 2 kids tussen de 0-4.De kinderen vonden het geweldig! Onze oudste vroeg gister nog wanneer we weer naar dat leuke huisje gaan. En het is al weer 2 maanden geleden 😄Het is ontzettend leuk en gezellig ingericht en voor de kinderen is in huisje van alles te ontdekken. Ik heb nu al twee keer “huisje” gebruikt, maar ziltvloed is echt best wel ruim. Het was heel goed te doen met 2 gezinnen en je zit totaal niet op elkaars lip. Genoeg ruimte om je af en toe even terug te trekken of om de kleinste even op bed te doen s’middags.Zeker voor herhaling vatbaar! Tot snel! 😉Liefs 😘

• 9Cassandra30-04-2021

Van ALLE gemakken voorzien!

Afgelopen kerstdagen in Ziltvloed verbleven, wat een genot!Werkelijk alles is aanwezig, van allerlei keukenapparatuur als speelgoed voor de kids. En dan de sfeer, zo gezellig en kneus ingericht!Ook de schoonmaak is helemaal in orde.Zeker een aanrader dus!

• 6Anne13-10-2020

Over het huisje zijn we minder te spreken.

Bij aankomst was niet gecommuniceerd waar we de sleutel konden vinden. Lees ‘vinden’… We ontdekte dat het huis minder kindvriendelijk was dan op de website is omschreven voor onze twee kindjes (2 jaar en 11 maanden). Een aantal punten: - Gevaarlijk traphek/balustrade (Horizontale planken waardoor je er onderdoor kan kruipen en erop kan klimmen. - Geen passend matrasje in campingbedje; - Op het kinderstoeltje zaten nog etensresten; - Het glas-in-lood van het tv-meubeltje is kapot; - Rondom de trampoline zitten gaten, waar je in kan vallen; - Het was tijdens regenachtige dagen boven erg vochtig en klam (enkel glas); Als klap op de vuurpijl stond de schoonmaakster bij vertrek om 9.45 uur voor de deur terwijl de uitchecktijd 10.00 uur was. We voelde ons weggejaagd. Ook niet heel netjes in deze coronatijd. Kortom het is een prima huisje met oudere kinderen en in de zomermaanden, maar voor jonge kinderen is het geen veilig huisje.

• 9Lieke16-09-2020

Thuis komen op vakantie!

Huisje Ziltvloed is een plek waar je helemaal tot rust kan komen! Heerlijke omgeving in het uitgestrekte en rustige Zeeuwse landschap. Er is genoeg te doen, leuke plaatsjes om te bezoeken en makkelijk om even de grens over te steken om onze zuiderburen te bezoeken. Je hebt keuze te over qua stranden! Huisje Ziltvloed heeft alles wat je maar nodig hebt, je kunt uitgebreid koken, badderen of een leuke film of serie kijken. En als je geen zin hebt om te koken kun je altijd naar de Bistro aan de overkant. We waren met z’n tweetjes en ook daarvoor is Ziltvloed een fijne uitvalsbasis!

• 9Geertje07-07-2020

TOP huis voor moeder met 3 lange zonen

Een uniek, authentiek huis in een schattig rustig dorpje. Comfortabel ingericht zodat we ons meteen thuis voelden. Heerlijk luxe keuken waar we complete diners hebben gemaakt voor elkaar en aan een feestelijke tafel in het zonnetje konden zitten. In alle rust goed geslapen op fijne bedden. Super mooie fietstochten gemaakt in mooie natuur en langs de zee.

• 10Carlijn29-05-2020

Dikke aanrader voor jong gezin!

Met een baby van 5 weken en onze zoon van 3 heel erg genoten. Alles is aanwezig. Speelgoedkist, trampoline en schommel waren een groot succes! Het huisje is een aanrader voor een gezin met kinderen. Met drie slaapkamers had bij ons ieder z’n eigen plekje. Badkamer beviel ook erg goed en de buiten douche ook. We komen zeker nog een keer terug!

Vakantiehuis Ziltvloed info

• CafeNiet beschikbaar