Waterlandkerkje

Reviews over Waterlandkerkje

Een klein dorpje met enkele historische gebouwen

Marina,
    23-5-2017

Waterlandkerkje is een leuk, klein dorpje met een gezellig dorpspleintje en enkele mooie historische gebouwen. Het verblijf hier is landelijk en rustig, voor meer toeristische activiteiten moet je elders zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Verborgen geschiedenis

hwinie,
    9-3-2013

Waterlandkerkje is voor mensen uit de Randstad een plek waar niets lijkt te gebeuren. Tegelijkertijd is er veel geschiedenis te vinden op een paar vierkante meter. Het loont de moeite om het plaatsje aan te doen en een rondje te lopen. Ook is het een strategische plek om Belgie en tegelijkertijd het zuiden van Nederland (Middelburg, Goes) aan te doen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013
Waterlandkerkje scoort een 6,3 uit 10, op basis van 10 reviews