Sorteren

Reviews over Waterlandkerkje

Heerlijke week genoten van Ziltvloed .

Ad en Marijke Ruiter
    12-6-2018

Een sfeervol, autenthiek huis, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Bij aankomst alles “spic en span” en opgemaakte bedden. Ideaal voor gezinnen met kinderen maar wij als pensionado’s hebben er ook met erg veel plezier een week doorgebracht. Tussen onze uitstapjes door naar de stranden en België was het ook heerlijk “ thuiskomen” en van de patio tuin te genieten, met veel privacy. Een heel goed restaurant met leuke binnenplaats als buurman, dat maakt het vakantiegevoel helemaal compleet.

Fijn contact met de eigenaresse. Het heeft aan al onze verwachtingen voldaan.

Ziltvloed durf ik aanbevelen bij fam & vrienden!

familie De Blanger - Weyn
    9-4-2018

Charmant vakantiehuisje in prachtige omgeving! Zeker de max voor gezinnen met kleinere kinderen. Perfecte locatie als uitvalsbasis voor uitstapjes. Gezellige living, ruime & praktische keuken, verzorgd binnentuintje...En inderdaad...ik kan alleen maar bevestigen dat de eigenares fijne mails stuurt met bruikbare, praktische tips omtrent het huisje en omgeving. Ziltvloed, u was geweldig!

Helemaal fijn!

van der Heijden
    1-10-2017

Heerlijk oud huis wat mooi opgeknapt is, met behoud van de sfeervolle elementen. Heel goed bed voor oma, wat echt het verschil maakte. Super leefkeuken en knusse tuin. Goed verzorgd, voor en tijdens ons verblijf. Een aanrader!

Authentiek, knus, sfeervol huis

Margret
    22-9-2017

Leuk sfeervol huis, een keuken waar alles aanwezig is en een speelkamer waar de kinderen zich prima konden vermaken. Het dorpje is erg rustig, maar op 15-20 minuten ben je in Breskens of in Cadzand. Communicatie en tips verloopt vlot.

Een geweldig, compleet en sfeervol authentiek huis

Marina
    19-5-2017

Bij binnenkomst meteen het 'thuisgevoel', heel sfeervol ingericht en in de keuken werkelijk alles aanwezig. Wij hebben voornamelijk gefietst, maar het was steeds een feest om 'thuis' te komen en te genieten in o.a. ook de sfeervolle tuin. Als extra voor kinderen een geweldige speelschuur.

Van te voren een prima contact gehad met de eigenaresse die ons van veel praktische informatie heeft voorzien. Kortom: een aanrader!

Waterlandkerkje scoort een 6,9 uit 10, op basis van 10 reviews