Camping Boerderijcamping Perkpolder

CampingWeer vandaag15°9°
Camping Boerderijcamping Perkpolder
9,1

30 reviews over Camping Boerderijcamping Perkpolder in het Nederlands

zeer gezellige camping, grote staan plaatsen.

bLIECK
23-7-2018

vriendelijke uitbaters,goede ligging.iets meer speeltoestellen voor de kleintjes .

Sterk aanbevolen.

Noël Van Herreweghe
6-7-2018

Perfect! Groooote camperplaatsen, vriendelijke ontvangst, ideale ligging, enz..enz..Ik heb voor de allereerste keer bij vertrek gereserveerd. Zegt genoeg:-)

fantastich

Familie Mattheus
21-6-2018

ALLES was prima in orde niets op aan te merken uitbaters waren zeer vriendelijk en behulpzaam een aanrader .Een tip fietsverhuur zou fijn zijn

heeerlijk die rust en zeelucht!!

ed penders
14-5-2018

Wederom een geweldig weekend gehad.samen met de familie voor mijn 50 ste verjaardag.voor opa en oma chalet gehuurd en wij zelf met de caravan.top!dit was optimaal genieten.Charles en Ingrid tot snel!ps iedereen vond frietjes 🍟 heerlijk.

Leonard Rensen
16-4-2018

Wat een heerlijk rustige camping die wordt geleid door 2 schatten van mensen. Ingrid en Charles zijn bijzonder aardig en heel erg behulpzaam. Niets is te veel. Wij hadden een probleem met de waterpomp in de camper... Charles heeft het voor ons opgelost! Daarnaast is het sanitair altijd brandschoon. Dit jaar is het 17e jaar dat wij hier voor weekenden komen en hopen dat nog vele jaren te mogen doen!

Als vanouds

Zeelen
30-8-2017

Lekker ongedwongen sfeer, rust, ruimte, geweldig terrein, en absolute stilte en duisternis. Westerschelde op loopafstand. Charles en Ingrid, geweldige mensen, met hart voor de zaak. Je ziet het, je voelt het. Het voelt als thuiskomen en kunt genieten zoals jij dat zelf verkiest. Alles mag en niks moet . Het "nieuwe" kampeerveld staat er prachtig bij, met eigen groene plekje voor privacy. Er staat zelfs een Mierlose zwarte kersenboom! Het chaletje biedt nog meer privacy, voor wie dit zoekt. Een prive - boomgaard met laagstam - fruitbomen. Alles erop en eraan en goed onderhouden.

Dus, hou je van rust en de natuur?, kom dan kamperen bij de boer (onderdeel campinglied) Wij hebben wederom genoten van dit mooie plekje aan de westerschelde en hopen er zeker weer terug te keren.

top mini camping

fam: aerts-boey
26-8-2017

Het is een heel rustige camping met mooie rustige plaatsen,lekkere broodjes s'morgens,douche en wc's zijn proper,Misschien een min puntje dat er maar 2 douche's zijn,Je zit direct aan de dijk een water.

Wij komen zeker nog eens terug met de hondjes dan.

TOP :-)

Heerlijke plek rust en rian

Jacomien Herrebout
25-8-2017

Er heerst rust op de camping soms is er s avonds muziek in het barretjr

Veel ruimte en sfeer !

Pauline Zwart
12-8-2017

Wat een ruimte ! Op elke plek op deze camping heb je uitzicht over een groot leeg grasveld. Ook om je heen veel groen en vierkante meters, zodat je ruim en rustig zit. Leuke ligging vlakbij de Schelde. Dagtrips naar Antwerpen, Gent en Brugge. Eigenaren van de camping brengen sfeer met een eigen bar, terras en optredens van de band van de eigenaar. Wij kwamen hier graag weer terug !

Wat 'n sfeertje!

Simone Theunis
5-6-2017

Wat hebben wij genoten op deze camping. Wat een sfeertje. Zo fijn, vriendelijk, verzorgd met veel aandacht, lieve attente eigenaren. Super ligging aan het water.

Mooie wandeling naar Ossenisse en daar heerlijk gegeten. En dan ook nog een super muzikaal optreden van de band. Echt een plekje om naar terug te keren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Perkpolder in Walsoorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Perkpolder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.