Camping Boerderijcamping Perkpolder

Camping Boerderijcamping Perkpolder
9,3

26 reviews over Camping Boerderijcamping Perkpolder in het Nederlands

Leonard Rensen, 16-4-2018

Wat een heerlijk rustige camping die wordt geleid door 2 schatten van mensen. Ingrid en Charles zijn bijzonder aardig en heel erg behulpzaam. Niets is te veel. Wij hadden een probleem met de waterpomp in de camper... Charles heeft het voor ons opgelost! Daarnaast is het sanitair altijd brandschoon. Dit jaar is het 17e jaar dat wij hier voor weekenden komen en hopen dat nog vele jaren te mogen doen!

Als vanouds

Zeelen, 30-8-2017

Lekker ongedwongen sfeer, rust, ruimte, geweldig terrein, en absolute stilte en duisternis. Westerschelde op loopafstand. Charles en Ingrid, geweldige mensen, met hart voor de zaak. Je ziet het, je voelt het. Het voelt als thuiskomen en kunt genieten zoals jij dat zelf verkiest. Alles mag en niks moet . Het "nieuwe" kampeerveld staat er prachtig bij, met eigen groene plekje voor privacy. Er staat zelfs een Mierlose zwarte kersenboom! Het chaletje biedt nog meer privacy, voor wie dit zoekt. Een prive - boomgaard met laagstam - fruitbomen. Alles erop en eraan en goed onderhouden.

Dus, hou je van rust en de natuur?, kom dan kamperen bij de boer (onderdeel campinglied) Wij hebben wederom genoten van dit mooie plekje aan de westerschelde en hopen er zeker weer terug te keren.

top mini camping

fam: aerts-boey, 26-8-2017

Het is een heel rustige camping met mooie rustige plaatsen,lekkere broodjes s'morgens,douche en wc's zijn proper,Misschien een min puntje dat er maar 2 douche's zijn,Je zit direct aan de dijk een water.

Wij komen zeker nog eens terug met de hondjes dan.

TOP :-)

Heerlijke plek rust en rian

Jacomien Herrebout, 25-8-2017

Er heerst rust op de camping soms is er s avonds muziek in het barretjr

Veel ruimte en sfeer !

Pauline Zwart, 12-8-2017

Wat een ruimte ! Op elke plek op deze camping heb je uitzicht over een groot leeg grasveld. Ook om je heen veel groen en vierkante meters, zodat je ruim en rustig zit. Leuke ligging vlakbij de Schelde. Dagtrips naar Antwerpen, Gent en Brugge. Eigenaren van de camping brengen sfeer met een eigen bar, terras en optredens van de band van de eigenaar. Wij kwamen hier graag weer terug !

Wat 'n sfeertje!

Simone Theunis, 5-6-2017

Wat hebben wij genoten op deze camping. Wat een sfeertje. Zo fijn, vriendelijk, verzorgd met veel aandacht, lieve attente eigenaren. Super ligging aan het water.

Mooie wandeling naar Ossenisse en daar heerlijk gegeten. En dan ook nog een super muzikaal optreden van de band. Echt een plekje om naar terug te keren!

Zoals altijd geweldig.

Peter en Tiny Vogelaar, 18-9-2016

Veel rust en mooie omgeving langs Westerschelde.

Echt voor rustzoekers.

Gezellig

Frank Limpens, 25-8-2016

Leuke, gezellige camping met lieve eigenaren. Ligt op een super mooie locatie. Op de camping wordt vanalles door de eigenaren georganiseerd. Waaronder een frietententje een restaurant een bar een winkeltje gezellige muziekavonden enzo. De camping is ook heel leuk voor de kinderen. Ze hebben een speeltoestel, speelhok en geitjes dus vervelen is niet nodig. Zeker een plek om vaker heen te gaan als gezin om tot rust te komen.

vriendelijk ongedwongen

Winanda, 24-8-2016

Supervriendelijke mensen van deze camping dat merk je ook aan de opzet ..heerlijk ongedwongen lekker je ding doen... Dijkje over en een superstrandjelaagtij ( eind augustus) van 11 tot ong half vijf leuke strandtent met drankjes/hapjes en dj tot 23:00 wij zijn zeer blij met zijn drietjes

Fijne plek!

Esther, 23-8-2016

Superfijne, rustige en groene plek midden in de natuur! Wij verbleven in het houten huisje met privéboomgaard. Heel leuk, écht een afgeschermd tuintje voor jezelf in de groene natuur. Het huisje is netjes en prima geschikt om met kinderen te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Perkpolder in Walsoorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Perkpolder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Perkpolder scoort een 9.26 uit 10 op basis van 26 reviews.