8,8

32 reviews over Camping Boerderijcamping Perkpolder in het Nederlands

Waren fantastische dagen, ver weg van alle drukte

Monique
6-5-2019

Rustige , heel verzorgde natuurcamping en vriendelijk onthaal, echt een aanrader om energie terug op te doen . Heel mooi wandel en fietspad , geen drukte wat betreft avond/nachtlawaai. Gaan zeker nog terug.

Gereisd Alleenreizend in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Martine
28-4-2019

Mooie camping met relaxte sfeer. Ruime plaatsen zodat je niet hutje mutje staat. Er is een heel leuk Frans aandoend pleintje met terras en bar. We hebben er een keer friet gegeten. In het hoogseizoen is dit vaker open. Ook een leuke speelruimte met pingpong en voetbaltafels . Er is ook een speeltuin maar die kan wel wat beter onderhouden worden. Wel een hele leuke klimboom. Uitbaters super vriendelijk! Kortom aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

zeer gezellige camping, grote staan plaatsen.

bLIECK
23-7-2018

vriendelijke uitbaters,goede ligging.iets meer speeltoestellen voor de kleintjes .

Sterk aanbevolen.

Noël Van Herreweghe
6-7-2018

Perfect! Groooote camperplaatsen, vriendelijke ontvangst, ideale ligging, enz..enz..Ik heb voor de allereerste keer bij vertrek gereserveerd. Zegt genoeg:-)

Gereisd Met partner in juni 2018

fantastich

Familie Mattheus
21-6-2018

ALLES was prima in orde niets op aan te merken uitbaters waren zeer vriendelijk en behulpzaam een aanrader .Een tip fietsverhuur zou fijn zijn

Gereisd Met partner in juni 2018

heeerlijk die rust en zeelucht!!

ed penders
14-5-2018

Wederom een geweldig weekend gehad.samen met de familie voor mijn 50 ste verjaardag.voor opa en oma chalet gehuurd en wij zelf met de caravan.top!dit was optimaal genieten.Charles en Ingrid tot snel!ps iedereen vond frietjes 🍟 heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Leonard Rensen
16-4-2018

Wat een heerlijk rustige camping die wordt geleid door 2 schatten van mensen. Ingrid en Charles zijn bijzonder aardig en heel erg behulpzaam. Niets is te veel. Wij hadden een probleem met de waterpomp in de camper... Charles heeft het voor ons opgelost! Daarnaast is het sanitair altijd brandschoon. Dit jaar is het 17e jaar dat wij hier voor weekenden komen en hopen dat nog vele jaren te mogen doen!

Gereisd Met partner in april 2018

Als vanouds

Zeelen
30-8-2017

Lekker ongedwongen sfeer, rust, ruimte, geweldig terrein, en absolute stilte en duisternis. Westerschelde op loopafstand. Charles en Ingrid, geweldige mensen, met hart voor de zaak. Je ziet het, je voelt het. Het voelt als thuiskomen en kunt genieten zoals jij dat zelf verkiest. Alles mag en niks moet . Het "nieuwe" kampeerveld staat er prachtig bij, met eigen groene plekje voor privacy. Er staat zelfs een Mierlose zwarte kersenboom! Het chaletje biedt nog meer privacy, voor wie dit zoekt. Een prive - boomgaard met laagstam - fruitbomen. Alles erop en eraan en goed onderhouden. Dus, hou je van rust en de natuur?, kom dan kamperen bij de boer (onderdeel campinglied) Wij hebben wederom genoten van dit mooie plekje aan de westerschelde en hopen er zeker weer terug te keren.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

top mini camping

fam: aerts-boey
26-8-2017

Het is een heel rustige camping met mooie rustige plaatsen,lekkere broodjes s'morgens,douche en wc's zijn proper,Misschien een min puntje dat er maar 2 douche's zijn,Je zit direct aan de dijk een water.

Wij komen zeker nog eens terug met de hondjes dan.

TOP :-)

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijke plek rust en rian

Jacomien Herrebout
25-8-2017

Er heerst rust op de camping soms is er s avonds muziek in het barretjr

Gereisd Met partner in juni 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Perkpolder in Walsoorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Perkpolder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.