Camping Rustenpolder

7,6

3 reviews over Camping Rustenpolder in het Nederlands

Minicamping Rustenpolder is een ruime en kindvriendelijke camping. Er is geen zwembad of animatie, maar toch genoeg vertier. Er zijn schommels, een wipwap en dergerlijke en overal liggen skelters, fietsjes ed waar de kinderen mee mogen spelen. Er is een dierenweide met oa wallabi's en rijden mag op pony Bo. Het strand is dichtbij, op loopafstand. Het sanitair is schoon en heel. Er zijn twee familieruimtes. Douchen is met muntjes. Het was heerlijk toeven op dit stukje Zeeland.

Leuke en rustige camping..

R.D. Vos,
9-1-2018

Wij zijn in 2016 en 2017 op deze kleine camping geweest. Twee keer een naseizoen plaats geboekt. In 2018 wilden wij hier ook weer heen gaan. In oktober al gebeld voor een seizoenplaats. Daar was toen nog niets over te zeggen. Voor de kerst een mail gestuurd. Helaas geen antwoord. Op 8 januari weer een mail gestuurd en toen bleek dat seizoenplaatsen niet meer mogelijk zijn. Het naseizoen kan nog wel (september en oktober). In 2016 betaalden wij € 275,00 voor 2018 zou dat € 400,00 zijn. Dat vind ik nogal een forse verhoging in 2 jaar tijd (exclusief douchegebruik en toeristenbelasting). In 2017 is de camping overgenomen door de zoon en schoondochter van mevrouw Maljaars. Ik vind het jammer dat het gelijk erg duur wordt. Bovendien zou het prettig zijn als er wat sneller op mail gereageerd wordt. Ook een keer de voicemail ingesproken en helaas geen reactie daarop mogen ontvangen. Er waait een andere Zeeuwse wind op Rustenpolder. Voor ons nu een #nogo. Erg jammer...

Mooie Minicamping in Zeeland

ad
30-8-2014

Rustig gelegen minicamping met mooie plaatsen , deels in de vroegere boomgaard. Nog werkend agrarisch bedrijf, hier heb je echter geen last van. Vriendelijke ontvangst door de boerin.

Heel veel speelmogelijkhdeden voor kinderen met ook een verscheidenheid aan dieren, waar onder kangeroes etc.

Hoewel dicht bij zee is de loopafstand toch wel ver, dus fietsen aan te bevelen. kijk verder op de website. Vooral het strand van Oranjezon en de daarbij gelegen horeca-gelegenheid is prettig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rustenpolder in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rustenpolder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.