Géén boekingskosten

Meer camping info

7 Reviews over Rustenpolder

• 9Van de Pol09-08-2021

Heerlijke camping op toplocatie

Super camping. Ruime plaatsen. Op korte afstand van het strand, ca 1 km.Prachtige bloemen randen langs de camping. Hele betrokken, aardige gastvrouw. Veel speelgoed voor de kinderen soms pony rijden over de camping. Sanitair oogt wat ouder, maar goed schoon. Fijne douches.Jammer dat de hond in de zomer niet mee kan, anders waren we er nog vaker😉

• 8Wilma31-08-2020

Prima!!

Vriendelijke ontvangst, mooie plekken, water en afvoer en cai op de plek. Veel speelgoed(tractors, driewielers) trampoline.

• 9Rozemarijke Van Erp27-08-2019

Terugkomplek

Na in juni al 3 weken op Rustenpolder gestaan te hebben was het met mooi weer in aantocht geen vraag waar naar toe in Zeeland. Rust, ruime plaatsen, schoon sanitair, bloemenranden, uitzicht, (naturisten)strand vlakbij, behulpzame eigenaars, prachtige omgeving, ver weg van verkeersdrukte en lawaai, heerlijk wandelen vanaf de camping door Oranjezon en de Manteling. Dat alles biedt Rustenpolder en dat tegen schappeljjke prijzen. De camping is autovrij, helaas houden sommige gasten zich daar niet aan. Een aandachtspuntje voor de eigenaars. Verder niets dan lof. Wij komen zeker terug.

• 8m. boomaerts04-06-2019

Groen en rustig

Mooie, landelijke camping. Eenvoudig, groen, rustig. Mooie plekken met redelijk tot veel privacy. En leuke dierenweide. Ik kom er al jaren met plezier.

• 8Mary-Lou10-03-2018

Ruime kindvriendelijke camping met strand dichtbij

Minicamping Rustenpolder is een ruime en kindvriendelijke camping. Er is geen zwembad of animatie, maar toch genoeg vertier. Er zijn schommels, een wipwap en dergerlijke en overal liggen skelters, fietsjes ed waar de kinderen mee mogen spelen. Er is een dierenweide met oa wallabi's en rijden mag op pony Bo. Het strand is dichtbij, op loopafstand. Het sanitair is schoon en heel. Er zijn twee familieruimtes. Douchen is met muntjes. Het was heerlijk toeven op dit stukje Zeeland.

• 7R.D. Vos09-01-2018

Leuke en rustige camping..

Wij zijn in 2016 en 2017 op deze kleine camping geweest. Twee keer een naseizoen plaats geboekt. In 2018 wilden wij hier ook weer heen gaan. In oktober al gebeld voor een seizoenplaats. Daar was toen nog niets over te zeggen. Voor de kerst een mail gestuurd. Helaas geen antwoord. Op 8 januari weer een mail gestuurd en toen bleek dat seizoenplaatsen niet meer mogelijk zijn. Het naseizoen kan nog wel (september en oktober). In 2016 betaalden wij € 275,00 voor 2018 zou dat € 400,00 zijn. Dat vind ik nogal een forse verhoging in 2 jaar tijd (exclusief douchegebruik en toeristenbelasting). In 2017 is de camping overgenomen door de zoon en schoondochter van mevrouw Maljaars. Ik vind het jammer dat het gelijk erg duur wordt. Bovendien zou het prettig zijn als er wat sneller op mail gereageerd wordt. Ook een keer de voicemail ingesproken en helaas geen reactie daarop mogen ontvangen. Er waait een andere Zeeuwse wind op Rustenpolder. Voor ons nu een #nogo. Erg jammer...

• 7Staat v/h sanitair
  • 8ad30-08-2014

Mooie Minicamping in Zeeland

Rustig gelegen minicamping met mooie plaatsen , deels in de vroegere boomgaard. Nog werkend agrarisch bedrijf, hier heb je echter geen last van. Vriendelijke ontvangst door de boerin. Heel veel speelmogelijkhdeden voor kinderen met ook een verscheidenheid aan dieren, waar onder kangeroes etc. Hoewel dicht bij zee is de loopafstand toch wel ver, dus fietsen aan te bevelen. kijk verder op de website. Vooral het strand van Oranjezon en de daarbij gelegen horeca-gelegenheid is prettig.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Rustenpolder info