Camping Roompot De Zandput

Camping Roompot De Zandput
7,8

6 tips over Camping Roompot De Zandput

Marina van der Heijden, 18-5-2015
Domburg, Oost Kapelle en Veere zijn leuke plaatsjes om te bezoeken! Met een beetje geluk zie je zeehonden in het wild vlakbij Neeltje Jans.
Achterburen, 14-4-2015
Pittoreske dorpje Domburg zeker een keer bezoeken
Nico van Derde, 10-9-2014
Er zijn verschillende bezienswaardigheden, Domburg is een dorp die absoluut op de kaart moet staan.

Adri, 30-6-2014
Kijk eens goed rond in de omgeving van deze camping in Vrouwenpolder want er zijn vele die het veel beter doen tegen ook nog eens lagere tarieven. Bezoek eens de naast gelegen campings en zie de verschillen.
johan, 16-8-2013

Huur fietsen voor langere tijd in het nabij gelegen Serooskerke bij fietsenwinkel/verhuur De Driehoek.

Zeer goede service en prima prijzen.

Nagengast, 16-2-2013
Prachtig strand. Maak een fietstocht langs de kust van Walcheren. Bezoek de marktjes en Middelburg en Veere zijn de moeite waard.