Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Oranjezon voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

136 Reviews over Oranjezon

• 3Daniëlle22-08-2022

Nooit meer

Bij aan t komen van een fijne week vakantie.
    Helaas is hij abrupt afgelopen en zijn we een dag eerder naar huis gegaan. Kort verhaal: iemand van rond de 18 vond t nodig om s nachts rond 4 uur bij mn dochter in haar tent te komen. Ze werd wakker en stond oog in oog met de persoon. Na t gillen rende hij weg met haar telefoon. Deze hebben we later gelukkig terug gevonden. Ook zagen we dat hij ook geprobeerd heeft om bij onze andere tenten binnen te komen.
    Gelijk t noodnummer gebeld....Helaas campingbeheer doet niets!!! En doet t af als kwajongensstreek. Willen ook geen waarschuwingen ophangen. Gelukkig nam de politie t hoog op en is meteen naar de camping gekomen. S morgens heeft de politie een ronde gemaakt en helaas bij meerdere tenten de ritsen open. Bij navraag blijkt dit al 2 weken aan de hand te zijn!!! Dus iedereen die naar Camping Oranjezon gaat, Let op je spullen en kinderen!!! We hebben helaas ook niets meer van de camp

• 3Eetgelegenheden
  • 8Anoniem05-08-2022

Fijne camping met fantastische ligging

De camping heeft een fantastische ligging. Plaatsen als Middelburg, Veere, Domburg en Zoutelande op fietsafstand en de looproute naar het strand is prachtig. De campingwinkel is voorzien van een ruim assortiment aan boodschappen en dergelijken. De kwaliteit van de cafetaria was naar onze ervaring wat matig. Het zwembad is goed onderhouden maar aan de kleine kant voor de grootte van de camping. Voor kinderen is er genoeg te doen. Het sanitair wordt elke dag schoongemaakt maar de spinnenwebben en stofjes mogen wel eens verwijderd worden, zo ziet het er net nog wat frisser uit. Onze kampeerplaats was erg fijn en ruim. De perenbomen maken de velden erg gezellig maar trekken in de zomermaanden helaas wel wespen aan. De camping is erg groen aangelegd en dat maakt dat het een fijne en rustige sfeer geeft. Een paar kleine puntjes maar al met al hebben wij een heerlijke vakantie gevierd op Camping Oranjezon, zeker voor herhaling vatbaar!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Bianca Verhoef04-08-2022

Prachtige camping op top locatie

Camping Oranjezon is een hele fijne, rustige camping met mooie veldjes. 15 minuten lopen naar het strand en in de omgeving veel leuke fietsroutes naar leuke stadjes en dorpjes. De sanitair gebouwen zijn groot en er zijn voldoende douches en toiletten. Helaas is er maar 1 (!!!) wastafel met zeeppomp, om na toiletbezoek je handen te wassen en daar gaat het mis…vaak zeep en papier op. Mensen die aan de andere kant de toiletten gebruiken, spoelen af met water in de afwas gelegenheid… Dit is erg onhygiënisch! Verder moeten de schoonmaaksters misschien een keer omhoog kijken, veel spinnenwebben. Hier zou echt wat aan gedaan moeten worden. Verder heerlijke camping!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Margreeth12-10-2021

Zomer in Zeeland

Wij komen al jaren naar de camping omdat het zo'n fantastische ligging heeft. De camping is wel groot maar door de indeling met veel groen is dat niet merkbaar. Ruime plaatsen waar gemakkelijk onze grote de Waard tent op past met een bijzettentje voor de gaan en komende kinderen. Auto kan er nog makkelijk naast maar hoeft niet want er is ook parkeerruimte elders. Iedere ochtend verse broodjes en andere kleine boodschappen in de kampwinkel. Fantastische plek om fietsend Walcheren te verkennen.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Jan09-06-2021

Super verblijf gehad!

Prachtig gelegen tegen een natuurgebied aan en dichtbij mooie stadjes wn bezienswaardigheden. Schone, rustige camping. Privé sanitair was heerlijk, maar duur betaald.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 4Valerie31-10-2020

Zeeuwse gastvrijheid...???

Gastvrijheid bestaat niet op deze camping. Toen de horeca half oktober op slot ging vanwege Corona, belde ik om te vragen of er mogelijkheden waren om de boeking te verplaatsen naar het voorjaar of 50/50 de kosten te delen. Er viel niet over te praten, en naar hun zeggen was hun cafetaria geopend voor afhaalmaaltijden. Bij aankomst was onze plaats een groot modderbad. Caravan (8m) neergezet op een eigenlijk ongeschikte plaats achterin een hoekje die ons was toegewezen ondanks info over de afmeting. De vraag of er pallets gebracht konden worden om het modderbad te overbruggen naar ons privé sanitair werd beantwoord met: daar staan ze, neem een kruiwagen en breng ze zelf maar. Ik was nogal in shock van deze reactie! Ik ben 1,64 m de stapel pallets was een stuk hoger dan ik, ik kon er niet eens een verschuiven. Het cafetaria was slechts open van vrij-zo... wij waren er van ma-do... niks afhalen dus! Privé sanitair was zeer stoffig, viezig.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 10Greet Kers21-09-2020

Warm bad

Na een enorme teleurstellende hotelervaring, uitgeweken naar Oranjezon. We kwamen in een warm bad, hartelijke ontvangst, binnen no time hadden we de sleutel van een sta caravan, lakens en kon onze vakantie alsnog beginnen. We hebben t superfijn gehad..dank je wel Oranjezon

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Erika16-08-2020

Camping met ruime kampeerplaatsen!

Hele mooie camping met schoon sanitair. Van tevoren is dit voor mij altijd een punt om op te letten met een camping reserveren; hier is het echt op orde! Kampeerplaatsen zeer ruim (wij hadden 100 v/m maar was nog veel ruimte over). Leuke speelgelegenheden voor de kids. Eten op camping prima. Campingwinkel van alles voorzien. Ideaal! Zwembad vonden wij wel jammer. Moet je je nu door corona voor inschrijven, schriftje lag er om 10.00 uur 's morgens en vanaf 09.15 uur begon de rij al. 12 mensen in een bad is zeer weinig, ons idee erover: laat in ieder geval alle kids lekker zwemmen. Op school mogen die ook bij elkaar zijn. En scheelt een hoop vermaak.. Loopafstand naar strand prima te doen, maar wel een 'klus', zeker als je aardig wat strandspullen mee wil nemen. Het loopt omhoog en is soms dus even zweten geblazen. Maar je wordt wel beloond met een fantastisch uitzicht! Kortom; deze camping is een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ellie09-08-2020

Groene camping, schoon sanitair, prachtige ligging

Mooie camping, redelijk groot, maar dat merk je niet. De camping grenst aan een prachtig natuurgebied. Het strand is op ca 15 minuten loopafstand en heeft een leuke strandtent Aloha Beach. Leuke plaatsen zijn op fietsafstand (Middelburg, Veere en Domburg). Max 30 min fietsen. Wij en onze dochters van 13 en 11 hebben een fantastische vakantie gehad, mede door de vriendjes en vriendinnetjes die ze op de camping al snel vonden op het veldje waar we stonden. En we hadden mooi weer, dat is altijd fijn natuurlijk. Zwembad is schoon maar redelijk klein. Wel prima om even af te koelen of mee af te sluiten na een heerlijke stranddag. Wij hebben gekampeerd met eigen caravan. Campingplaatsen zijn mooi op de veldjes en in de lanen. Rustige camping maar er is wel animatie voor kinderen tot ca 13 jaar. Sfeer op de camping is relaxed. Wat ons betreft een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Saskia Tielemans02-08-2020

Camping voor herhaling vatbaar

Geboekt: kampeerplaats voor 3p tentje. Toegezegd gekregen: 2x2m. Uiteindelijk bleek er gerust een kleine caravan of bungalowtent te kunnen staan. Ze geven bewust kleinere afmetingen door, zodat mensen niet met te groot materieel komen. Vriendelijk ontvangen aan de receptie. Kampeerplaats met stroom- en waterpunt. Toilet vlakbij. Mooi douchegebouw: ruime douches, zelfs gezinsdouches. Heerlijk ontbeten dankzij ruime keuze in kampwinkel. Diverse broodjes worden vers afgebakken: witte sesam kaiserbroodjes, (chocolade) croissants, witte/bruine pistolets, donkerbruine bollen, appelflappen, bolussen en saucijzenbroodjes. Qua beleg keuze uit diverse mini's: leverpastei, hagelslag, honing, jam, boter, koffiemelkcups, suiker etc. Echt top! Eetcafé ziet er goed uit. Niet gegeten, wel lekkere cappuccino op. Zwembad is niet heel groot. Strand is dikke 10min lopen, heeft douche, 2 wc's en lifeguards. Strandtent Aloha Beach heeft lekkere gerechten.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar