Camping Oranjezon

Camping Oranjezon
8,4

85 reviews over Camping Oranjezon in het Nederlands

Fijne vriendelijke camping met zes en natuur ongev

irene Bettonviel
24-10-2018

Het is een prachtig gelegen grote camping voor natuurliefhebbers en strandgenieters. Fijjne indeling die maakt dat je niet het idee hebt op een zo groot terrein te staan. De ontvangst is uiterst vriendelijk en het sanitair mooi schoon.

Erg goed , fijne schone camping!

Leandra
2-10-2018

Vond het erg goed!

Hele snelle antwoorden via de mail en ook bij inchek alles heel goed geregeld!

Mooie plekken , alles bij de hand! Ik vond t supergoed! Schone toiletgebouwen prima douche en zeep bij de hand!

T enige nadeel betalen voor de WiFi en t gewone bereik is erg slecht!

Nooit meer, slecht afhandeling klachten

Erik Stobbe
20-9-2018

Bij ontvangst op de camping ging het al mis. We kwamen met twee auto's aangezien we een boot en vouwwagen bij ons hadden. Het was niet mogelijk om gelijktijdig de camping op te gaan om de spullen uit te laden. Dit moest een voor een, zeer onhandig en gastonvriendelijk aangezien alle spullen over twee voertuigen verdeeld waren. Onze standplaats was een "reserveplaats" de grond was zeer hobbelig en ongelijk waardoor de de tent niet goed af te stellen was en er mee dan 30 cm verschil aan de ene en andere zijde was. Er waren voldoende parkeerplaatsen aanwezig op het terrein doch moest het tweede voertuig voor de parkeerplaats op de camping staan. Dit koste 7 euro per dag en een bekeuring aangezien ik 1 x te laat was met instellen van de parkeerapp. Klachten kenbaar gemaakt bij receptie doch van enig begrip was geen sprake noch maakten ze in de tweede week niet even kenbaar dat de tweede auto nu wel het terrein op kon! Wij komen niet meer.

Al veel vakanties hier doorgebracht. Zo ook weer dit jaar. Het was opnieuw heerlijk om er te zijn . Alles uitstekend verzorgd en schoon. Ondanks de warmte en droogte uitbundig bloeiende plantenbakken overal.Diverse keren heerlijk gegeten op het prachtige terras.

Prima camping!!

Fam. De Jong. Sneek
22-8-2018

Een grote plaats is ook écht een grote plaats! Prachtig!! één klein nadeeltje, voor deze prijs per nacht verwacht je niet dat er maar max. 6 ampére stroom is!

Super vakantie!

Bas
22-7-2018

Fijne, gezellige en schone familie camping. Mooie plekken en goede sfeer.

Geweldig , schoon ,perfecte tv-aansluiting .

Fam. Sondagh
2-9-2017

Strand een beetje moeilijk bereikbaar, vooral met kleine kinderen (bolderwagen enz.) overigens wel een mooie wandelweg . Heel mooi en goed onderhouden comfortabel sanitair. o.a. overal toiletpapier aanwezig. Mooi schoon buitenbad .

Leuke campingwinkel ,elke mogen verse broodjes e.d.

Kortom alles OK.

Top camping

M.Satter
8-8-2017

Wij, als gezin van 3 komen hier al jaren. Het sanitair wordt zeer goed netjes gehouden. Kind vriendelijkheid top. Mooie wandeling van 10 a 15 min naar het strand. De luxe staanplaats met eigen sanitair bevalt ons erg goed. Zwembad zou iderdaad wel wat groter mogen en eventueel een schuifbare overkapping zou het nog beter maken voor de regenachtige dagen. Eigenlijk maar 1 echt minpuntje, is als je rond etenstijd bij de snackbar wat wilt halen en het er een beetje druk is, het erg lang duurt omdat er per bestelling afgehandeld wordt.

Supper camping

Schuurman
1-8-2017

Net terug van een leuke vakantie.

De camping heeft super schoon sanitair.

Met ruime douches en lekker warm water.

Verder licht het niet ver van het strand ongeveer 15 min lopen langs een mooi natuurgebied.

Ook licht het niet ver van Vrouwenpolder en Oostkapelle af.

Ongeveer 15 a 20 min fietsen.

Waar je een Emte en Plus markt hebt voor je dagelijkse boodschappen.

Verder en leuke en fijne vakantie gehad op en leuke en super schoone camping.

Wij komen hier dan ook graag eens terug

Fijne camping

Laura van Well
16-7-2017

Een vriendelijk onthaal bij de receptie, een mooie camping met een goede ligging.Kampeerplekken voldoende. Het sanitair is erg netjes en schoon. Het zwembad is klein, maar de zee is niet al te ver lopen. Een ernstig minpunt is de WiFi. Deze is duur, en heeft slecht bereik. Ik kocht voor 1 uur WiFi en het duurde al meer dan 5 minuten voordat ik de site geladen kreeg. Tussendoor werd ik af en toe van de site afgegooid, dus als met al van dat uur maar 30 min productief geweest..! Erg jammer, betalen voor WiFi is niet meer van deze tijd,dat behoort tot de algemene voorzieningen van de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oranjezon in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oranjezon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.