Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 11 reviews

7.9GoedScore uit 11 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Minicamping Korenbloem

• 10Susanne19-07-2018

Rustig en proper !

Geweldig ! Super gastvrij. Proper sanitair en mooie staanplaatsen. Ik kom hier zeker al 10 jaar omdat alles steeds goed verzorgd is en ik telkens uitgerust en heel tevreden terug vertrek.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marja18-07-2018

Fijne camperplaats.

Hele fijne camperplaatsen met verharde ondergrond en ieder een eigen stukje gras. Het sanitair is schoon en de eigenaar en zijn vrouw zijn ontzettend aardig. Prima uitvalsbasis om te fietsen, om naar zee te gaan en om het Veerse Meer te bezoeken. Vrouwenpolder is een gezellig dorp met terrassen en een supermarkt.

• 10Staat v/h sanitair
  • 6Paul24-05-2018

De eerste en de laatste keer...

Dit is een prima minicamping met schoon sanitair, prima douches en goede (groene) plaatsen voor de tent/camper. Minpunt was dat de zandbak in de speeltuin vol lag met kattenpoep. Na dit te hebben gemeld werd er wat zand bovenop gegooid en de drollen werden vervolgens naast de zandbak gegooid. Niet hygiënisch en netjes. Verder staat op de website dat tentjes met een maximale afmeting van 6m2 voor 3 euro naast de camper mochten staan. Bij uitchecken gaf de eigenaresse aan dat onze tent groter dan dit formaat was en dat we dus 17,50 per nacht moesten betalen. Hier was ook geen discussie over mogelijk. Geheel onterecht omdat onze tent netjes voldeed aan de maximale afmeting van 6m2. Hierdoor toch een nare smaak gekregen en daarom zullen wij hier niet meer komen helaas.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Frank Verbaarendse19-07-2015

rustig en gastvrij mini camping

Eenvoudige camping in nette staat Jammer van de weg die langs camping loopt maar niet zo last van. Gasrvrij ontvangen. Verder schone plaatsen,niks mis mee. Gaan we zeker nog turug naar toe

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Huub en Marlies07-08-2013

Attente gast vrouw en gezellige gast Heer

We vinden dat de camping mooi centraal ligt en je bent zo bij zee en strand of bij een grotere stad. Het is ons prima bevallen en we gaan zeker nog een keer terug.Een zeer attente gast Vrouw en gezellige gast Heer,die altijd tijd hebben voor een babbeltje.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8mark paur24-08-2012

Prima mini camping

Kamperen bij de boer zoals het bedoeld is. Ruime plaatsen; simpel doch schoon sanitair. Leuke plaatsen en stranden op fietsafstand. Enige nadeel(tje) is ligging bij vrij drukke weg; overigens geen last van gehad.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jessica09-06-2012

Absolute aanrader

Ruim 4 maanden verblijft in één van de studio's. Het was er heerlijk rustig en de eigenaren waren ontzettend vriendelijk!!! Je voelt je er snel thuis!! Ik heb er een heerlijke tijd gehad en zal het zeker gaan missen!!

• 9Willy Borgs19-05-2012

Fantastiche plek

het is een rustige minicamping waar regels zijn,zodat er geen overlast is voor andere gasten..Er wordt rekening gehouden met iedereen . Jr wordt vriendelijk geholpen en het sanitair is schoon . Er zijn nette camperplaatsen met stroom .De prijs is redelijk. We hebben er een fijne vakantie gehad en gaan er zeker naar terug . De plaatsen zijn ruim en goed onderhouden. Tot ziens Willy en Frans

• 8Anita & Tom.06-06-2011

Ruim voldoende, rustige camping!

Minicamping de Korenbloem is een prima (kleine) camping. Afstand tot het strand is een nadeel evenals de ligging, pal aan de doorgaande (vrij drukke) weg. Keurige, ruime plaatsen en een prima "pre-fab" sanitair gebouwtje. Van de eigenaresse geen "last" gehad, net zoals op elke camping gelden er regels en daar hou je je aan, lijkt me logisch.
    Voor gezinnen met kinderen is er niet veel te doen, maar dat mag je ook niet verwachten op de meeste mini-campings, er is wel een speeltuintje voor de allerkleinsten.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad!

• 9lenie van gulik23-10-2010

PRIMA Camping

Als vaste gast ervaren wij al jaren een grote gastvrijheid. We hebben een prachtige plek. Sanitair is schoon! Er wordt goed gelet op overlast en er wordt naar onze wensen geluisterd.

Camping Minicamping Korenbloem info

Camping-informatie