Camping Minicamping Klein Zeeduin

Camping Minicamping Klein Zeeduin

Kleine hotelsWeer vandaag29°16°
8,1

3 reviews over Camping Minicamping Klein Zeeduin in het Nederlands

Prima voor een paar dagen

Leo
22-5-2018

Kleine camping ca 20 plaatsen. Ziet er netjes uit. Sanitair is schoon. Jammer dat er maar één herentoilet is. Een handzeepje en toiletpapier is helaas niet aanwezig. In de omgeving is veel te doen waaronder fietsen en wandelen. Je zit op loopafstand van het strand. Je bent zo in Oostkapelle en Domburg. Wij stonden op een nieuw veldje waar helaas geen beschutting was. Voor een paar dagen prima camping.

geweldige ligging en zeer behulpzame eigenaars

theo en marij van der steen
27-6-2017

mooie minicamping met grote plaatsen. heb het voorseizoen op het nieuwe veld gestaan met mooi en vrij uitzicht. sanitair is prima, doucheruimtes zijn wel verwarmd en het water is warm. ook de wifi ontvangst was dik in orde, wij hebben geen problemen gehad. de eigenaars zijn zeer vriendelijk,behulpzaam en staan altijd klaar. wij hebben het geweldig naar onze zin gehad op deze camping, ideale ligging voor fietstochten en wandelingen. groetjes theo en marij van der steen

Gereisd Met partner in juni 2017

Mooie plek vlak bij de zee

Jan Aerts
18-5-2015

Mooie, kindvriendelijke campimg vlak aan zee. Plus: - rustige ligging - bescherming door hoge begroeiing tegen wind - kindvriendelijk - vlak bij zee Min: - internet slecht - indien buiten koud, ook koud in toiletgebouw - douchewater te koud voor tijd van jaar (hemelvaart) - WC's niet gescheiden van wasgelegenheid

Gereisd Met vrienden in mei 2015

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Klein Zeeduin in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Klein Zeeduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.