Camping Minicamping De Bokkesprong

8 reviews over Camping Minicamping De Bokkesprong in het Nederlands

Geweldig

mini camping bokkesprong
20-7-2015

mooie omgeving fantastisch rustige plek proper onderhouden.

fantastis

mini camping bokkesprong
20-7-2015

Geweldig gezellig en zeker kindvrindelijk mooie omgeving en goed onderhouden .

Sfeervolle camping!

M. Behrend
1-8-2014

Wij huurden een sta caravan en hebben genoten van de goede verzorging van de eigenaresse en de sfeervolle camping! We genoten van de pony's en het intuïtief schilderen was erg leuk! Dat allemaal voor een schappelijke prijs. Volgend jaar zeker weer!

Mooi, fijn, leuk, super goede vakantie !

salsa_fun
8-5-2014

We hebben een chalet gehuurd in de meivakantie. Het is prachtig gelegen op het ruime mooie terrein. Van alles voorzien en op een mooie plek op de camping. Rustige omgeving. Camping met ontzettend veel mooie ruimte om je heen, zelfs een prive wandelbos met mooie paadjes. Bijzonder aangenaam om te verblijven met kinderen (3 en 6 jaar). Fijn verblijf gehad. Wandel Pony gehuurd op de camping, aanrader !!

De camping ligt centraal en op korte afstand van bijv. een grote supermarkt. Mooie omgeving waar veel te doen is.

Wij gaan zeker terug.

Heerlijk kindvriendelijke ruim opgezette camping

fam, Wijbrandts
3-8-2013

De camping bevat 9 ruime campingplaatsen met veel groen. Zeker het plekje in de appelboomgaard is zeer de moeite waard. Maar ook de 3 tipi's zijn erg leuk. Voor kinderen zijn er de paarden, konijnen, maar ook kampvuur, armbandjes vlechten, kampvuur, Indiaanse dansen en het bosje achter de camping waar het erg leuk spelen / hangen is.

Het sanitair is schoon en wordt ongeveer 3x per dag schoongemaakt. Het enige minpunt is dat 2 toiletten op 12 plaatsen (3 stacaravans met wc en douche) niet heel veel is.

De zee is op 2 km afstand en de prijs is netjes. Verder is een wasmachine voorhanden, wat met kinderen toch heel prettig is.

best een leuke plek, goed onderhouden.

de 3 caravans die verhuurd worden zijn nogal verschillend,

de eerste is van particulieren en goed en netjes ingericht.

de tweede en derde zijn oud en smerig.

beetje jammer van het geld en onze vakantiedagen

ik heb bij aankomst best even gehuild, zoiets verhuren moest verboden

en stafbaar worden!

Fantastische verzorgde camping

Mevrouw M. Behrend
4-2-2011

camping de Bokkesprong is een prachtige plek . De stacaravan waar ik in verbleef was compleet ingericht en schoon. Ook het toiletgebouw is zeer verzorgd en schoon.

Gratis warme douche! met mijn kinderen een fijne tijd gehad.

eerder negatief commentaar kan ik beslist niet plaatsen...... Misschien een slecht humeur???

Heerlijk rustig

Rob
5-12-2009

Heerlijk rustige minicamping. Sanitair basic maar schoon. Prima wandel- en fietsmogelijkheden. Voor het strand en de zee moet je de fiets pakken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Bokkesprong in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Bokkesprong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.