Géén boekingskosten
NederlandZeelandVrouwenpolderCampings VrouwenpolderCamping Minicamping De Bokkesprong

Camping Minicamping De Bokkesprong

NederlandZeelandVrouwenpolder
6.6VoldoendeScore uit 11 reviews

6.6VoldoendeScore uit 11 reviews
  • 6.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

11 Reviews over Minicamping De Bokkesprong

• 5H. Ten Bokum12-10-2020

Chalet en douchegebouw van camping vies!

Chalet was vies! Keuken en afzuiger plakkerig en overal vliegenpoepjes. Veel stof onder de bedden en twee keer koud water, waardoor we niet konden douchen. Geen aanrader dus!

• 8rianne rijnders08-08-2020

Tipi tent

Leuke verzorgde camping. Zeker voor jonge kinderen erg overzichtelijk en kindvriendelijk. Een weekje in grote tipitent geslapen ,dit was prima. kinderen kunnen ponyrijden en er is elke week een kampvuur met marshmallows . Sanitair is goed (misschien iets te weinig bij volle camping). Jaqueline en Ramiwell zijn erg gastvriendelijk. Vrouwenpolder en strand op fietsafstand. Voor ons met 2 kinderen van 4 en 7 jaar zeker een plekje om naar terug te gaan

• 7Staat v/h sanitair
  • 6A de Groot03-07-2019

Niet aan te bevelen

Weekje gekampeerd. Sanitair was schoon,maar te weinig toiletten en douches. En er was geen WiFi, Prijs ;te hoog voor wat er geboden werd.

• 10mini camping bokkesprong20-07-2015

Geweldig

mooie omgeving fantastisch rustige plek proper onderhouden.

• 10mini camping bokkesprong20-07-2015

fantastis

Geweldig gezellig en zeker kindvrindelijk mooie omgeving en goed onderhouden .

• 9M. Behrend01-08-2014

Sfeervolle camping!

Wij huurden een sta caravan en hebben genoten van de goede verzorging van de eigenaresse en de sfeervolle camping! We genoten van de pony's en het intuïtief schilderen was erg leuk! Dat allemaal voor een schappelijke prijs. Volgend jaar zeker weer!

• 9salsa_fun08-05-2014

Mooi, fijn, leuk, super goede vakantie !

We hebben een chalet gehuurd in de meivakantie. Het is prachtig gelegen op het ruime mooie terrein. Van alles voorzien en op een mooie plek op de camping. Rustige omgeving. Camping met ontzettend veel mooie ruimte om je heen, zelfs een prive wandelbos met mooie paadjes. Bijzonder aangenaam om te verblijven met kinderen (3 en 6 jaar). Fijn verblijf gehad. Wandel Pony gehuurd op de camping, aanrader !! De camping ligt centraal en op korte afstand van bijv. een grote supermarkt. Mooie omgeving waar veel te doen is. Wij gaan zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8fam, Wijbrandts03-08-2013

Heerlijk kindvriendelijke ruim opgezette camping

De camping bevat 9 ruime campingplaatsen met veel groen. Zeker het plekje in de appelboomgaard is zeer de moeite waard. Maar ook de 3 tipi's zijn erg leuk. Voor kinderen zijn er de paarden, konijnen, maar ook kampvuur, armbandjes vlechten, kampvuur, Indiaanse dansen en het bosje achter de camping waar het erg leuk spelen / hangen is. Het sanitair is schoon en wordt ongeveer 3x per dag schoongemaakt. Het enige minpunt is dat 2 toiletten op 12 plaatsen (3 stacaravans met wc en douche) niet heel veel is. De zee is op 2 km afstand en de prijs is netjes. Verder is een wasmachine voorhanden, wat met kinderen toch heel prettig is.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4M. Bouwman21-02-2011

voor dit geld kun je elders veel beter terecht!

best een leuke plek, goed onderhouden. de 3 caravans die verhuurd worden zijn nogal verschillend, de eerste is van particulieren en goed en netjes ingericht. de tweede en derde zijn oud en smerig. beetje jammer van het geld en onze vakantiedagen ik heb bij aankomst best even gehuild, zoiets verhuren moest verboden en stafbaar worden!

• 9Mevrouw M. Behrend04-02-2011

Fantastische verzorgde camping

camping de Bokkesprong is een prachtige plek . De stacaravan waar ik in verbleef was compleet ingericht en schoon. Ook het toiletgebouw is zeer verzorgd en schoon. Gratis warme douche! met mijn kinderen een fijne tijd gehad. eerder negatief commentaar kan ik beslist niet plaatsen...... Misschien een slecht humeur???

• 9Staat v/h sanitair

Camping Minicamping De Bokkesprong info