Tijdelijk €25 aanbetaling

MeerZee

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast MeerZee voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 15 reviews

10FenomenaalScore uit 15 reviews
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over MeerZee

• 10Wendie Lennhaarts19-08-2022

Een woord geweldig!

Wij waren super tevreden! Leuke kamer, alles schoon en netjes. Heerlijke bedden, schone badkamer, gewoon heel gezellig en knus. Ontbijt was meer dan genoeg, super goed verzorgd allemaal. De eigenaars ook heel gastvrij. Een echte aanrader!

• 10Helmy Beckers09-08-2021

Het was geweldig!!

Wij hadden de kleinste kamer, maar was zeker groot genoeg. Zelfs om op de kamer te eten. Erg gastvrij!

• 10Rob03-08-2020

Super kamers op een mooie locatie

2 voorgaande keren in de mooie kamers 2 en 3 geslapen. Nu onze zoon en schoondochter meegenomen in kamer 1. Mooie ruimte om met z’n 4e te slapen. Weer een geweldig verblijf met een heerlijk ontbijt met voor ieder wat wils.

Enig minpunt is dat er niks te zeuren valt, daar houden wij Hollanders van.

• 9Tessa02-08-2020

Heerlijk

Heerlijk verblijf. Bedden zijn heerlijk. Schone kamers en heel gastvrij. Ontbijt is ook goed verzorgd voor ieder wat wils. Komen graag nog een keer terug!

• 9Familie de Jong16-06-2020

Heerlijk verblijf!

Prachtige B&B, gastvrije ontvangst, heel schoon. Ruime kamer met opklapbed voor tienerzoon. Mogelijkheid voor een kopje koffie of thee en een koelkastje met flesjes water. Heel uitgebreid ontbijt! Vrouwenpolder is een leuk gezellig plaatsje met diverse restaurants op loopafstand.

• 9John Jacobi24-05-2020

Een aanrader

Mooi gezellig schoon b en b overheerlijk ontbijt goede bedden slechts enkele meters van klein centrum en vlak bij strand . Een aanrader

• 10Diederik17-12-2019

Heerlijk weg op Walcheren in een mooie B&B.

Fijne B&B, mooie schone kamers, goede bedden en mooi schoon sanitair. Gastvrije eigenaren die een heerlijk ontbijt serveren in een aparte ruimte zodat je er samen met eventuele andere gasten lekker van kan genieten. Vrouwenpolder heeft een aantal gezellige restaurantjes, ligt vlak bij het Noordzee strand maar ook bij het pittoreske Veere en de stad Middelburg en de Deltawerken (Neeltje Jans, met goed visrestaurantje), zodat ook buiten de zomerperiode het hier goed toeven is.

• 10Ron Notmeijer02-04-2019

Geweldige b en b met heerlijk ontbijt.

• 9Anja Toussaint02-04-2019

Heerlijk verblijf gehad in prachtige grote schone kamer met heerlijke bedden en ruime aparte zithoek. Onze hondjes hadden t ook prima naar hun zin! Het was n heerlijk verblijf!

• 10Renata Duut19-03-2019

Fantastisch, een verborgen parel in Zeeland!

Fantastisch verblijf in deze tot in de puntjes verzorgde B&B. Tom en Gerda weten duidelijk hoe ze het hun gasten naar de zin kunnen maken. Wij hadden de suite, werkelijk prachtig en zo schoon! Een zeer uitgebreid ontbijt en alles even sfeervol aangekleed. Ik kan deze B&B iedereen aanbevelen. We gaan hier absoluut nog eens terug. Dankjewel voor het heerlijke verblijf en van ons krijgen jullie een dikke 10!

Bed & Breakfast MeerZee info

• AirconditioningNiet beschikbaar