Camping Hofstede Molenzicht

Review geschreven door alexandra

leuk maar niet fantastisch

alexandra
17-9-2016

Hofstede Molenzicht is een nette boerencamping met vriendelijke eigenaren. Het sanitair is schoon. Wel laatste keer. 32,50/tent/nacht erg duur. Voorzieningen zijn prima maar ik miste voor de kinderen echt een gezellige plek waar ze met elkaar konden zitten. Ze hebben wel een schuur met trampoline en wat oude houten tafels maar erg sfeerloos. Natuurlijk leef je veel buiten maar kinderen vinden het ook leuk om binnen wat geborgenheid te vinden. De veldjes vond ik ook niet erg sfeervol. Veel veldjes zijn langwerpig waardoor je naast elkaar staat. Dat voelt niet erg gezellig. Ik was zeker niet de enige die dit zo voelde. Het is een prima camping maar 32,50 per nacht? Nee. Mijn dochter van 14 wilde ook eerder naar huis. Volgend jaar weer lekker naar Stortemelk op Vlieland. Betalen we 21 euro per nacht direct aan het strand volop gezelligheid en extra voorzieningen. Voelt voor ons als nieuwe kleren van de keizer.