Nette camping met veel kinderfaciliteiten

Review geschreven door N. de Bruin

Nette camping met veel kinderfaciliteiten

N. de Bruin
6-8-2016

De camping heeft een mooie ligging ten opzicht van Vrouwenpolder, ligt op fietsafstand (ook met een kind van 5 op eigen fiets) van zee, en er is in de omgeving veel te beleven!

De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk. Het sanitair is mooi schoon- er waren 2 douches voor een volwassene en kind samen en er is één babybadruimte. De familiedouches waren ook mooi. Er was altijd warm water, ook voor de afwas.

Voor de kinderen is er voldoende te beleven, op 'boerencamping-niveau'. Geen zwembad, animatieteam of winkeltje, wél een grote trampoline, glijbaan, paarden, konijnen en geiten om te aaien. En kinderen van alle leeftijden (én hun vaders ;-)) crossen over de camping op de vele skelters. Wij stonden op het 'speelveld' en dat was erg fijn met kleine kinderen. En ook erg gezellig. De overige veldjes vonden we wat stil en minder mooi. We misten wel bomen qua sfeer. De beplanting is met veel aandacht aangelegd, maar het oogt wat 'vlak'. En we hadden wel broodjes willen kunnen bestellen oid.