Camping Hofstede Molenzicht

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Inez

Geweldige camping!! Een aanrader!

Inez,
8-8-2014

Super mooie camping. Erg ruime plekken, mooi groen gras, aangename sfeer. Elke plek heeft zelf water en stroom. Sanitairgebouw nieuw en schoon. Groot klimhuisje met glijbanen, schommels in grote zandbak op 1 veld, ideaal voor de kinderen! Allerlei rijdend materiaal voor de kinderen te gebruiken, zoals skelters en fietsen. Konijntjes en geiten in de wei. Konijnen ook binnen in de schuur om te aaien! Gratis wifi, redelijk goed werkzaam. Afwasplek aan de achterzijde van het sanitairgebouw, met overkapping, wel heet in de zon in de ochtend en middag. Douche-temperatuur zelf te regelen door thermostaatkraan. Een paar keer per dag wordt het schoongemaakt. Wc-papier aanwezig. Water bij wastafels bij de heren niet koud.

Omgeving super goed te bekijken met de fiets. Bij droog weer geen auto nodig! Dorp voorzien van allerlei restaurantjes, toeristenwinkeltjes, grote supermarkt.. Strand op 10 minuten fietsen. Handig de zomerbus van Vlissingen naar Middelburg, niet duur. Veel te doen op Walcheren