Tijdelijk €25 aanbetaling

3.8OnvoldoendeScore uit 4 reviews

3.8OnvoldoendeScore uit 4 reviews
  • 3.8Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over De Walvis

• 3Hasja03-09-2021

Nooit meer

Terug in de tijd , zeer verouderd Hoeslakens zaten gaten in ,zijn andere gaan halen bij verhuurder. Keukenkastjes roken muf. Alleen maar Duitse zenders in begin,veelal pornozenders. Zijn naar verhuurder gegaan deze heeft wel de zenders veranderd zodat we ook Nederlandse zenders hadden. Komen hier zeker niet meer terug. Kennissen van ons hebben daar 35 jaar geleden een appartement gehuurd, zij vonden de appartementen niet veel veranderd

• 3Ruimte
  • 6Alfie18606-06-2011

Achtung: Dorffest in Vrouwenploder

Jedes Jahr ist an Christi Himmelfahrt und dem darauf folgenden Wochenende Dorffest in Vrouwenpolder. Der ganze Dorfkern wird gesperrt, und es werden Verkaufsstände, Kinderkarrussel, Autoscooter und ein Festzelt aufgebaut, auch schon an den Tagen vor dem Feiertag. Das Festzelt liegt direkt (ca. 20 m) neben de Walvis und es finden Abendprogramme mit Livemusik statt. Wer also Ruhe sucht, sollte in diesem Zeitraum diese Appartments (zumindest die am Fort den Haak Weg; wir hatten App. 9H) meiden.

• 9J. Duvekot03-10-2010

Heerlijke plek met goede restaurants

Appartementen De Walvis zijn ons goed bevallen. Rustig gelegen maar toch nabij het centrum met een aantal zeer goede restaurants! De Boekanier, De Pelgrim en Vrouwe in den Polder zijn aanraders. Het strand is hier fantastisch. Met de fiets veel gezien van de omgeving zoals het stadje Veere en Domburg. Komen zeker een keer terug.

• 10J. Jansen26-06-2010

Appartementen De Walvis hebben door hun unieke ligging ons een fantastische vakantie bezorgd. De mooiste stranden van Nederland en met de kindvriendelijke restaurants in het gezellige dorpje voor ons een top-vakantie!

Appartement De Walvis info

• Adresgegevens