Appartement De Walvis

3 reviews over Appartement De Walvis in het Nederlands

Achtung: Dorffest in Vrouwenploder

Alfie186
6-6-2011

Jedes Jahr ist an Christi Himmelfahrt und dem darauf folgenden Wochenende Dorffest in Vrouwenpolder. Der ganze Dorfkern wird gesperrt, und es werden Verkaufsstände, Kinderkarrussel, Autoscooter und ein Festzelt aufgebaut, auch schon an den Tagen vor dem Feiertag. Das Festzelt liegt direkt (ca. 20 m) neben de Walvis und es finden Abendprogramme mit Livemusik statt. Wer also Ruhe sucht, sollte in diesem Zeitraum diese Appartments (zumindest die am Fort den Haak Weg; wir hatten App. 9H) meiden.

Heerlijke plek met goede restaurants

J. Duvekot
3-10-2010

Appartementen De Walvis zijn ons goed bevallen. Rustig gelegen maar toch nabij het centrum met een aantal zeer goede restaurants! De Boekanier, De Pelgrim en Vrouwe in den Polder zijn aanraders.

Het strand is hier fantastisch. Met de fiets veel gezien van de omgeving zoals het stadje Veere en Domburg.

Komen zeker een keer terug.

J. Jansen
26-6-2010

Appartementen De Walvis hebben door hun unieke ligging ons een fantastische vakantie bezorgd. De mooiste stranden van Nederland en met de kindvriendelijke restaurants in het gezellige dorpje voor ons een top-vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Walvis in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Walvis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Walvis scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.