Appartement De Walvis

Appartement
Appartement De Walvis
8,3

2 reviews over Appartement De Walvis in het Nederlands

Heerlijke plek met goede restaurants

J. Duvekot
3-10-2010

Appartementen De Walvis zijn ons goed bevallen. Rustig gelegen maar toch nabij het centrum met een aantal zeer goede restaurants! De Boekanier, De Pelgrim en Vrouwe in den Polder zijn aanraders.

Het strand is hier fantastisch. Met de fiets veel gezien van de omgeving zoals het stadje Veere en Domburg.

Komen zeker een keer terug.

J. Jansen
26-6-2010

Appartementen De Walvis hebben door hun unieke ligging ons een fantastische vakantie bezorgd. De mooiste stranden van Nederland en met de kindvriendelijke restaurants in het gezellige dorpje voor ons een top-vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Walvis in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Walvis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.