Camping De Kamperhoek

Camping Info

10 reviews over Camping De Kamperhoek in het Nederlands

• 9FamRest16-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Wat een leuke camping is dit! We hebben hier 10 nachten in een farmcampstent geslapen en hebben een fantastische vakantie gehad! Genoeg te doen voor onze kinderen, boer Huub en boerin Martine zijn vriendelijk en gastvrij en de camping is kleinschalig en rustig. Er wordt van alles georganiseerd en je krijgt echt een kijkje in het boerderijleven. We hebben genoten! Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

7Prijs/kwaliteit

• 2018
    9BL travel03-08-2018

Super plek: aanrader voor luxe kamperen met kids!

Echt een super plek. Boer en boerin bestieren dit bedrijf met liefde. Niets is teveel, alles keurig, super activiteiten en de ruime farmcamps tent keurig op orde. Nette spullen en een mooie spelletjes en speelgoed kist. Wij troffen het enorm met het weer: elke dag naar de Westerschelde op de fiets om te zwemmen en krabbetjes te vangen. We hebben genoten. Het kleinschalige sprak ons aan, veel andere kinderen en 'savonds rustig, waardoor wij helemaal bijkwamen... Enige minpuntje: geen wifi...en soms handig als je even iets wil opzoeken.

10Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

• Oude reviews

8wendy06-06-2018

Leuk voor kinderen

Hele leuke boerderij, kleinschalig, maar goed georganiseerd. Leuk voor kinderen die van dieren houden, skelter rijden, crossen met een fietsje en spelen.

8Kindvriendelijk
    8Hygiëne

• Oude reviews

10Ans van Male09-05-2018

Super verblijf

Wat een mooie en kindvriendelijke camping. Boer Huub en Martine leggen alles uit en en nemen rustig de tijd voor tips en uitleg. Super leuk was de rondleiding, rondje tractor, huifkartocht, ezeltje borstelen en konijntje bij de tent, de trampoline was favoriet. Genoeg kindjes om mee te spelen. Safaritent was schoon en van de gemakken voorzien die je kan voorstellen bij luxe kamperen. Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

• 8Bart09-08-2016

Op een paar kleine zaken na een zeer prima camping

Camping Kanperhoek is een prachtige camping. Wij staan er met een grote tent op het kampeerveld. Mooie ruime plaatsen, voorzien van electra. Op het veld een kraantje waar koud water uitkomt. Op de website wordt aangegeven dat er wifi op het veld is, maar dat is NIET het geval. Voor wifi moet je naar de kampeerwinkel. Voldoende schaduw en het veld is leuk aangekleed met een paar boompjes. De douches zijn schoon en netjes. Wel jammer dat de douches 50 cent per keer kosten. De familiedouche is super, maar neem wel een badmatje mee, want voor kleine kinderen is het véél te glad! Daarentegen is er ook een babybadje aanwezig met voldoende ruimte om te verschonen (incl. aankleedkussen). Voor de WC's moet je je eigen toiletpapier meenemen. Beetje jammer.

9Kindvriendelijk

• 103 broertjes25-07-2015

Heerlijke vakantie gehad

Erg leuke vakantie gehad. Eerste indruk was goed en die werd alleen maar beter. Goede faciliteiten, wasmachine, droger, koelkast. Gastvrije boer en boerin. Heel schoon en fris sanitair. Binnenspeelmogelijkheid bij slecht weer. Winkeltje. Mooi kampeerveld gelegen tussen akkers. Diverse leuke steden en stadjes goed bereikbaar . Dichtbij Westerschelde. De kinderen vermaakten zich uitstekend. Heel veel te doen. Skelters, fietscrossbaan, hooispeelschuur, speelveld met schommels, trampoline, kabelbaan, zand en waterspeelplaats, ezel, konijnen, kippen aanwezig.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Geschikt voor gezinnen, maar gezien de ruimte en rust op de velden ook prima voor mensen zonder kinderen.

• 10Hetty15-06-2015

fantastische camping

Super leuke en mooie camping.Zeer schoon van douche tot toilet. Maar wat ook belangrijk was is dat de eigenaar super vriendelijk en hartelijk waren.We wilden maar voor 1 weekend ,maar het was er zo mooi en veel te zien in de omgeving ,dat we er maar 2 weekenden van hebben gemaakt. Mooie steden die dichtbij liggen, Maar ook de omgeving van vogelwaarde is mooi, Wij hadden geen kinderen bij ons,maar voor kinderen is dit een top camping om te kamperen bij de boer.

9Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 10Peter31-07-2013

Heerlijke plek in Zeeuws-Vlaanderen

Via Farmcamps zijn we terechtgekomen bij deze boerderij-camping "de Kamperhoek". We hebben een safaritent gehuurd met alle luxe. Lekker bed, mooie keuken, ruime tafels en banken en een eigen toilet. Op de boerderij werd van alles georganiseerd voor de kinderen. Ezel rijden, graspoppetje maken, stormbaan, dieren eten geven, maisdoolhof , skelter rijden etc etc. Vanaf onze plaats hadden we een prachtig uitzicht over de akkers. Boer Huub en boerin Martine zijn twee heel aardige mensen met veel aandacht voor de gasten. We hebben een heerlijke week gehad die voor herhaling vatbaar is.

• 7N.v.t.05-06-2011

Rustige, groene camping te Zeeuws-Vlaanderen.

Een gastvrij verblijf op een rustige, groene camping. Een prima plek. Het landschap van Zeeuws-Vlaanderen biedt afwisseling en veel mogelijkheden om te fietsen en wandelen. Je kunt een fiets huren op de camping. Je kunt een uitstapje maken naar het gezellige Hulst, maar ook naar Antwerpen. De camping bestaat uit meerdere veldjes (klein en groot), er zijn dieren, een vijver en veel speelmogelijkheden voor kinderen. De kleinere veldjes met bomen zijn mooi gelegen. Je kunt er ook een trekkershut huren. Het sanitair is ruim en schoon. Er is ook een slecht weervoorziening met o.a. een folderkast, een koelkast en een magnetron. .

• 8Hans Wildenberg24-08-2010

Prima vakantieplek

Natuurkampeerterrein De Kamperhoek is een prima kampeerplek. Er twee kleine veldjes (<10 plaatsen) en een groot veld. Samen ongeveer 50 plaatsen. Vriendelijke ontvangst, en vooral goede faciliteiten (schoon sanitair). In de omgeving is genoeg te doen. Op 10 minuten fietsen een bankje op de Westerscheldedijk en op 15 kilometer het vestingstadje Hulst met een goedkoop en leuk binnen- buitenzwembad. Antwerpen is ook op korte afstand. Een weekje vakantie op de camping Kamperhoek is goed te doen. Prijs/kwaliteit verhouding; prima. Vooral geschikt voor kinderen tot 8 jaar.

8Kindvriendelijk

Met oudere kinderen

2 tips over Camping De Kamperhoek

• Peter, 31-07-2013

Dagje Gent, we hadden het geluk dat de Gentse feesten er waren tijdens ons verblijf.

• Hetty, 15-06-2015

De steden Brugge,Gent,en Antwerpen zijn zeer de moeite waard om te bezichtigen

0 vragen over Camping De Kamperhoek

• SchaduwplaatsenAanwezig