Reviews over Vogelwaarde

Super plek: aanrader voor luxe kamperen met kids!

BL travel,
    3-8-2018

Echt een super plek. Boer en boerin bestieren dit bedrijf met liefde. Niets is teveel, alles keurig, super activiteiten en de ruime farmcamps tent keurig op orde. Nette spullen en een mooie spelletjes en speelgoed kist. Wij troffen het enorm met het weer: elke dag naar de Westerschelde op de fiets om te zwemmen en krabbetjes te vangen. We hebben genoten. Het kleinschalige sprak ons aan, veel andere kinderen en 'savonds rustig, waardoor wij helemaal bijkwamen... Enige minpuntje: geen wifi...en soms handig als je even iets wil opzoeken.

Leuk voor kinderen

wendy,
    6-6-2018

Hele leuke boerderij, kleinschalig, maar goed georganiseerd. Leuk voor kinderen die van dieren houden, skelter rijden, crossen met een fietsje en spelen.

Super verblijf

Ans van Male,
    9-5-2018

Wat een mooie en kindvriendelijke camping. Boer Huub en Martine leggen alles uit en en nemen rustig de tijd voor tips en uitleg. Super leuk was de rondleiding, rondje tractor, huifkartocht, ezeltje borstelen en konijntje bij de tent, de trampoline was favoriet. Genoeg kindjes om mee te spelen. Safaritent was schoon en van de gemakken voorzien die je kan voorstellen bij luxe kamperen. Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

Op een paar kleine zaken na een zeer prima camping

Bart,
    9-8-2016

Camping Kanperhoek is een prachtige camping. Wij staan er met een grote tent op het kampeerveld. Mooie ruime plaatsen, voorzien van electra. Op het veld een kraantje waar koud water uitkomt. Op de website wordt aangegeven dat er wifi op het veld is, maar dat is NIET het geval. Voor wifi moet je naar de kampeerwinkel. Voldoende schaduw en het veld is leuk aangekleed met een paar boompjes. De douches zijn schoon en netjes. Wel jammer dat de douches 50 cent per keer kosten. De familiedouche is super, maar neem wel een badmatje mee, want voor kleine kinderen is het véél te glad! Daarentegen is er ook een babybadje aanwezig met voldoende ruimte om te verschonen (incl. aankleedkussen). Voor de WC's moet je je eigen toiletpapier meenemen. Beetje jammer.

Heerlijke vakantie gehad

3 broertjes,
    25-7-2015

Erg leuke vakantie gehad. Eerste indruk was goed en die werd alleen maar beter. Goede faciliteiten, wasmachine, droger, koelkast. Gastvrije boer en boerin. Heel schoon en fris sanitair. Binnenspeelmogelijkheid bij slecht weer. Winkeltje. Mooi kampeerveld gelegen tussen akkers. Diverse leuke steden en stadjes goed bereikbaar . Dichtbij Westerschelde.

De kinderen vermaakten zich uitstekend. Heel veel te doen. Skelters, fietscrossbaan, hooispeelschuur, speelveld met schommels, trampoline, kabelbaan, zand en waterspeelplaats, ezel, konijnen, kippen aanwezig.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Geschikt voor gezinnen, maar gezien de ruimte en rust op de velden ook prima voor mensen zonder kinderen.