Vakantiehuis
9,6

4 reviews over Vakantiehuis Watertoren Vlissingen in het Nederlands

Bijzondere locatie van " hoog " niveau !

Mannenweekend 2017
13-3-2017

De oude watertoren is omgetoverd tot een mooi strak en goed ingericht gebouw. Van alle gemakken voorzien inclusief een heerlijke sauna. Helaas was er bij de sauna niet direct een mogelijkheid om naar buiten te gaan om af te koelen. Maar wel op de gang een paar ruime relaxstoelen. Door de ronde muren ontstaat er een verrassende inrichting. Mooi modern sanitair en erg prettig om te ervaren dat er overal voldoende warm/heet water beschikbaar is. Het onhandige is dat ivm ruimtegebrek in de keuken de 2 servicekasten elders zijn geplaatst.... De weide omgeving leent zich tot een prima verblijf. Heerlijk uitwaaien op de boulevard of op het strand. Alles op loopafstand en goed overzichtelijk. Door het uitzonderlijke mooie weer konden wij ook dagelijks een kop koffie drinken in de mooi aangelegde tuin. De toren is s`avonds mooi verlicht en geeft een fraai gekleurd aangezicht als je van de boulevard komt aanlopen ;-)

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige originele accomodatie

Miranda
21-11-2015

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Veel trappen maar verder alles perfect. Mooie slaapkamers, super badkamers, gezellige woonkamer, beetje kleine maar zeer complete keuken, mooie tuin en zelfs een oplader voor onze elektrische auto.

Gereisd Met vrienden in november 2015

Volgend jaar komen we zeker weer terug!

Twan
3-6-2015

We zijn afgelopen weekend met 6 stelletjes in de net geopende watertoren van Vlissingen geweest ter afsluiting van ons zaalvoetbalseizoen. Wat we gehuurd hebben heet een ‘lang weekend’, maar het was voor alle deelnemers het kortste weekend ooit. Niet meer normaal zoals we ons geamuseerd hebben. En wat een prachtige accommodatie. In de kelder hebben we een flipper- en biljartkampioenschap gehouden. Op begane grond gebruikten we het ontbijt en hebben de dames lekker een filmpje gekeken in de loungehoek. Alle verdiepingen zijn super ingericht als slaapkamer met per etage een prachtige badkamer. Onze topscorer hebben we op de verdieping met de sauna ondergebracht. Dat had hij wel verdiend, vond hij zelf. Helemaal bovenin is een vergaderzaal met een grote glazen tafel en complete keuken. In Vlissingen is genoeg te zien en te beleven en er zijn veel leuke restaurantjes en strandtentjes. Kortom, de Watertoren Vlissingen is een echte aanrader voor als je met een groep iets bijzonders zoekt.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Fantastische plek!

Esther van Hoof
1-6-2015

Deze groepsaccommodatie is in mei 2015 volledig gerestaureerd en verbouwd. Het resultaat is prachtig! Zelfs in de riante tuin is heerlijk vertoeven met zelfs een grote trampoline voor de kinderen. Een echte aanrader en recht achter de boulevard. Geschikt t/m 16 personen.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Watertoren Vlissingen in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Watertoren Vlissingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.