Hotel Villa Hotel Vlissingen

Hotel Villa Hotel Vlissingen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Hotel Vlissingen voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Villa Hotel Vlissingen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Goed maar niet de juiste prijs

Gerda
30-8-2017

Aangekomen aan het hotel moet je telefonisch contact opnemen,dan krijg je een code om binnen te gaan en daar ligt dan je sleutel en info.Deze manier is niet bepaald vriendelijk te noemen.Het ontbijt was vrijwel elke dag hetzelfde en basic.Er was juist personeel aanwezig in de loop van de morgend,dus ivm bar of nog iets te krijgen het s'avonds was geen sprake.De kamers zijn wel ok maar voor mij is de verhouding prijs kwaliteit niet goed.Ook het gebruikte water op de kamer werd niet aangevuld de koffie wel.We bezoeken regelmatig Vlissingen maar het zal niet meer in het villahotel zijn.

het is een leuk hotel maar wordt mooier weergegeven dan dat het is,zo is er een bar maar de eigenaars gaan om 18.00 uur na huis en is de bar dus gesloten,er is dan ook verder niets te verkrijgen.Ja je zit dicht tegen het centrum maar als je slecht ter been bent is het te ver.De kamer beneden is een mooie kamer,maar we hebben erg veel last gehad van mensen die nog info.wilde en dus bij ons aan het raam klopte,of mensen die laat waren dachten bij ons de sleutel te krijgen.Ontbijt is netjes maar wel simpel,wij vinden het te duur voor wat geboden wordt.O,ja parkeren is wat lastig 12,50 per dag(parkeergarage)

Geweldig!

kirsten
14-3-2015

Echt een aanrader zou zo weer bezoeken!

Goede ligging /weinig Flair!

koen
8-9-2014

week-endverblijf , vriendelijke verwelkoming waarna onze kamers werden toegewezen. De kamer was basic ,wel met TV/koffie.Badkamer met douche

was ok,alleen waren handdoeken niet proper ,alsook de kussens op de bedden en de gordijnen waren vuil.Ontbijt was ook basic , niets meer of minder.

Kortom , prijs / kwaliteitsverhouding niet OK voor herhaling.

Ontzettende aardige eigenaars

MF
18-8-2014

Ligging geweldig; in centrum en op een paar minuten lopen van de boulevard. Zeer vriendelijke eigenaars. Goed ontbijt. Op zich was de kamer goed maar een minpunt was dat : de eenpersoonskamer op de begane grond was,er waren geen ramen, wel een deur naar het terras, de deur doe je niet open s' nachts of als je weg bent, het is dus erg warm en benauw in de kamer, kamer ligt naast de bar en keuken dus s'morgens vroeg gehorig.

Geweldig !!!

Jos
15-12-2013

Geweldig ontvangst en vriendelijk personeel. Sfeervolle kamers met luxe nieuwe badkamer. Goed ontbijt met heerlijk vers brood.

Dit weekend was voor ons top.

leuk, klein, rustig hotel.

chestervanveen@upcmail.nl
19-8-2013

klein, rustig hotel. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.

Keurig hotel

M. Koek
25-7-2013

Sfeervol hotel op loop afstand van centrum, Bellamypark en boulevard.

Prima ligging om hier vandaan andere plaatsen in de omgeving te verkennen.

De eigenaars zijn vriendelijk en het ontbijt is goed, krant erbij en bij mooi weer kan je heerlijk buiten ontbijten!

De kamer is sfeervol ingericht, koffie en thee op de kamer en badkamer is ook netjes.

Hotel is voor herhaling vatbaar.

Hotel Bed by the Sea is een knus, gezellig hotel, geen grote keten. Ligt 4 minuten lopen van het strand en 1 minuut lopen van het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je kunt binnen ontbijten, maar bij mooi weer ook op het terras aan de zijkant. Kamers zijn gezellig ingericht (zie foto's op hun website). Goed bed, helaas geen airco maar met 30 graden toch goed te doen. Als ik weer naar Vlissingen ga, boek ik zeker dit hotel.

prima hotel

margriet
22-7-2013

Netjes hotel, schone kamers en vriendelijke eigenaren. Ontbijt voldoende. Er staat genoeg te eten, lekkere broodjes een eitje en beleg. Niet overdreven maar voor ons persoonlijk hoeft dat ook niet. Het enigste minpuntje vonden we het buiten terras. Dat mag iets gezelliger gemaakt worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Hotel Vlissingen in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Hotel Vlissingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Hotel Vlissingen scoort een 8.11 uit 10 op basis van 30 reviews.