Bed and Breakfast Vierwinden

Bed and Breakfast Vierwinden

9.5Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Vlissingen

Op vakantie geweest naar Vierwinden?

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

10 reviews over Bed and Breakfast Vierwinden

• 10L. Verhaagh04-01-2016

Verrassende mooie B & B

Vierwinden is een fantastisch B & B. Winkels op loopafstand, eettentjes op loopafstand, haven en boulevard ook op loopafstand. Het verblijf is mooi ingericht, goed bed, nette doucheruimte,keuken met alles wat nodig is. Alles ZEER goed verzorgd, tot en met het eten. Deze B & B is zeer zeker een aanrader en we willen zeker hier nog vaker gebruik van maken.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Helene31-05-2015

Opnieuw fantastisch!!

Opnieuw een lang weekend geboekt bij de Vierwinden in Vlissingen. Fantastische B&B!! Heerlijk bed, ruime kamer en fijne keuken. B&B is gelegen is het historische centrum van Vlissingen. Heerlijk gegeten in één van de vele restaurants. Dit weekend (eind mei) was het "Amuse me" event. Een culinaire wandeling door Vlissingen, waarbij je in veel restaurants kunt genieten van heerlijke amuses.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Marjo15-06-2014

Comfortabele b&b op prima locatie

Lichte kamer, en heel doordacht ingericht (tv kijken kan vanaf de bank en in bed). Smaakvol aangekleed. Televisie, dvd/cdspeler. Informatie over omgeving, tijdschriften, boekenkastje met gevarieerde literatuur. Eigen opgang, keukentje, badkamer, apart toilet en een klein binnenplaatsje met ochtendzonnetje. De kamer ligt op kleine afstand (minder dan 5 min. lopen) van winkels en horeca. Midden in het centrum aan een klein pleintje. Geen hinder van stadslawaai. De eigenaren waren afwezig toen wij er verbleven maar er was aan alles gedacht. Afbakbroodjes voor het ontbijt, verpakte vleeswaren in de koelkast, eitjes, sap etc. Heerlijk geslapen op een prima bed.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Annemieke Hofstede11-09-2013

Geweldige plek

BB Vierwinden in Vlissingen is een hele fijne bed and breakfast. In het centrum, dicht bij alles, maar toch heel rustig. Fijn dat je niets hoeft te delen en dat er een eigen keukentje bij zit. Het ontbijt is uitstekend. Goede bedden en douche. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Helene02-06-2013

Ruime kamer met keuken, voor een goede prijs!

Weekendje Zeeland in de B&B Vierwinden te Vlissingen. Het is goed vertoeven in deze ruime, mooi gerestaureerde B&B. Fijne kamer met een super groot bed! Je hebt zelfs de beschikking over een eigen keuken. Wij hebben s avonds gebruik gemaakt van de table d'hote van B&B Vierwinden. Harry en Lianka hebben heerlijk voor ons gekookt. Fantastisch gegeten en goed gezelschap. Het was erg lekker en gezellig. Kortom een top weekend! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Bregje29-10-2012

Heerlijk uitslapen en genieten

Ondanks de regen en wind was het een heerlijk bezoek aan vlissingen. Met name vanwege het fijne vierwinden. Het was zulk vies weer dat we s'avonds gewoon ons eigen eten hebben gemaakt in het eigen keukentje, filmpje in de dvd speler en heerlijk ontspannen. Het bed lag ook fantastisch!! Mag ook wel eens gezegd worden. Ik kan b&b vierwinden aan iedereen aanrader die gewoon even heerlijk wil ontspannen!! Top verblijf kan niet anders zeggen.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Gerard06-05-2012

Wat een fijne B&B in hartje Vlissingen

Een geweldige kamer, mooi en smaakvol ingericht, een eigen douche en wc, uitstekende bedden, een keukentje, tv en cd-speler met goede cd's en een binnenplaatsje, heel rustig gelegen en dat allemaal in een "eigen" stukje huis. Dus je hebt heel veel privacy. Een uitstekend ontbijt, je bakt zelf de broodjes af, dus je kunt ook zelf kiezen wanneer je wilt ontbijten. Je bent midden in het centrum van Vlissingen en in een paar minuten lopen ben je op de bouvelard en het strand. We komen wel eens vaker in Vlissingen om uit te waaien maar de volgende keer is de Vierwinden onze eerste keus!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Miriam10-08-2011

Meer dan een B&B.

Oog voor detail en een gezellig klein binnenplaatsje. Heerlijk om de keuken te kunnen gebruiken.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Hanneke16-06-2011

Super leuke en gezellig B&B in hartje Vlissingen

Samen met mijn vriend heb ik twee nachtjes geslapen bij de Vierwinden. Het was onze eerste keer bij een B&B en het beviel hartstikke goed. Fijn is dat het gescheiden is van de woonruimte van de bewoners en je alles voor jezelf hebt. Hierdoor heb je veel vrijheid. De kamer is mooi en gezellig ingericht en alles is helemaal nieuw. Je bent een paar stappen verwijderd van leuke winkels, restaurantjes en ook de boulevard is op iets van 10 minuten loopafstand. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Huijben10-06-2011

Prima adres

We hadden de eer om de eerste gasten te zijn in dit knusse B&B. Na een hartelijke ontvangst (met een flesje wijn) hebben we onze spullen 'gedropt' en gingen we een hapje eten. Het is één minuutje wandelen naar de terrassen en restaurants, lekker dichtbij. We hebben heerlijk geslapen en 's ochtends buiten (binnentuintje) ontbeten. Parkeren kan niet voor de deur, maar is op loopafstand.

Gereisd met partner in januari 2011

1 tip over Bed and Breakfast Vierwinden

• Helene, 31-05-2015

Met watertaxi ons laten vervoeren naar het station (door Harry geregeld). Daar hebben we een fiets gehuurd, ferry genomen en zijn we gefietst naar Cadzand. In de namiddag vanaf station terug gewandeld naar de Vierwinden (ongeveer 20 minuten lopen) en nog genoten van de namiddagzon op één van de vele terrassen.

0 vragen over Bed and Breakfast Vierwinden

Bed and Breakfast info