Vakantiehuis Vakantiehuis Zeeland

VakantiehuisWeer vandaag24°19°
7,8

3 reviews over Vakantiehuis Vakantiehuis Zeeland in het Nederlands

Heerlijk genieten van een heerlijk huisje

caro.johan, 25-2-2013

Gewoon tussen de woonhuizen in. Lekker geslapen en heerlijk ons vermaakt in het zwembad en sauna. Kinderen zwommen echt elke dag.

Privacy maar absoluut geen animatie voor jezelf of kids maar wij kwamen ook speciaal voor eventjes niks!....

Knap rijhuis met zwembad.

filip_verbraekel, 16-3-2011

Knap rijhuis met zwembad met tegenstroom ,zonnebank,sauna.

We hebben er wel genoten, het huis zelf geen grote luxe maar doorsnee appartement wel met biljart,darts,ping pong tafel.Maar het zwembad maakt veel goed ,spijtig dat je even buiten over het terras naar het zwembad moet dus badjas mee nemen.

We zouden terug gaan maar de prijzen zijn te fel gestegen, dus voor wat het is te duur geworden.(veel trappen}

ondanks de viezige lokatie, toch genoten!

Corrie , 9-4-2010

Wij zijn een weekend in het huis geweest en hebben ons er wel vermaakt!

De bedden waren keurig opgemaakt. Maar er zijn flink wat minpuntjes.

Op de website wordt het erg luxe bevonden, maar zo ziet het er niet uit.

De inrichting is erg gedateerd! En de kast vol met (veelal kapot )

speelgoed.

Als men binnenkomt, slaat een nare rooklucht je tegemoet.

Het zwembad is heerlijk, maar de zonnebank was stuk.

Het zou ook duidelijker aangegeven moeten worden, dat men veel trappen

op of af moet! Maar het ergste is dat de eigenaar de minder goede recenties uit het gastenboek verwijderd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiehuis Zeeland in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiehuis Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantiehuis Zeeland scoort een 7.75 uit 10 op basis van 3 reviews.