7.5GoedScore uit 25 reviews

Boulevard Bankert 108, 4382 AC

Wat zeggen bezoekers over

Truida

7.5GoedScore uit 25 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

• 7.3
    Hygiëne
    Eten

25 reviews

Niet meer van deze tijd, slecht.
Door Quinty op 20-02-2020
Alleen gereisd

Kamer ruikt vies en muf, het is zelfs na het uitzetten van alle radiatoren erg heet op de kamer. Het openen van de ramen heeft geen effect omdat deze telkens dichtklappen. De vieze geur slaat op je luchtwegen wat benauwdheid veroorzaakt. Het is een sleetse kamer met stoeltjes die maar op drie poten staan waardoor ze wiebelen. De douche heeft nog een warme en koude kraan en de wc bril is stuk. De kamer is echt aan renovatie toe.

Voor herhaling vatbaar
Door Vera op 31-07-2018
Gereisd met jonge kinderen

Prima hotel met vriendelijk personeel. Kamer schoon, eten prima. Ontbijt geen ervaring mee, vond 13,50 pp persoonlijk nogal wat prijzig.

Veel te duur voor het gebodene
Door Irene van Straten op 16-07-2018
Gereisd met partner

Ligging direct aan de boulevard, mooi terras aan het water. Verder is dit hotel niet geschikt voor jonge mensen, het leek wel een bejaardentehuis. Kamer was prima en schoon. Ontbijt matig, droge broodjes uit de vriezer, geen verse jus dórange. Op de site staat een vanafprijs vermeld, zodat ze elke prijs kunnen vragen afhankelijk van de bezetting. Ik heb ruim 80 euro meer betaald. Wel een gratis parkeervergunning, die normaal 7.50 euro per dag kost

Truida

gaan zeker terug
Door C.H.B.B op 28-08-2017
Gereisd met partner

Kamer met zeezicht Top ook als het geen mooi weer is en met de trein en bus goed bereikbaar.

Fijne locatie
Door miranda op 10-08-2015
Gereisd met partner

Helaas een kamer net boven de keuken gekregen wat heel erg warm en benauwd was! De kamer gedateerd maar groot genoeg maar de douche klein en benauwend. Geen fohn aanwezig en verder geen luxe. Ontbijt eenvoudig maar goed,Warm en vriendelijke eigenaar en eigenaresse. Prima locatie voor een weekend.

een fijn hotel
Door marry op 09-09-2013
Gereisd met partner

hier komen we terug!!!! wat een geweldige service,nette kamer,schone badkamer en natuurlijk de ligging.Wij waren te vroeg maar mochten al in onze kamer jammer dat restaurant en hotel niet bij elkaar horen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.