1 review over Bungalow Strandpaviljoen De Panta Rhei

Excellent, j'y vais régulièrement

bernard henceval, 11-7-2010

Particulièrement bien situé, au bord de la seconde plage de Vlissingen, la plus agréable et la plus sécurisée, le panta rhei offre un cadre de vie totalement dépourvu de stress, convivial, avec des activités variées, un vrai coup de foudre, tout comme pour Vlissingen, qui associe petite ville typique mais où on trouve de tout, même un grand complexe de cinémas, un hôpital, des centres commerciaux, plage, zone naturelle, circuits de randonnée....le tout à des prix particulièrement contenus. Ambiance familiale néerlandaise typique

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Strandpaviljoen De Panta Rhei in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Strandpaviljoen De Panta Rhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Strandpaviljoen De Panta Rhei scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.