Vakantiehuis Slaapstrandhuisje

Vakantiehuis Slaapstrandhuisje
8,3

2 tips over Vakantiehuis Slaapstrandhuisje

Josse de Voogd, 1-7-2014
Babybedje bleek je te kunnen huren, stond niet (duidelijk?) op site. Geen goede plek voor babybedje (staat in de weg bij keuken en boven is het erg laag). Oplossing: schroef lattenboden uit stapelbed (schroevendraaier mee!) en hang doek op om af te schermen. Boven is geen gordijntje (beneden ook niet echt verduisterend), als je er last van hebt neem een doek oid mee. Wij waren met de fiets en fietskar. Is erg aan te raden, want fiets kan tot aan het strand komen (zelfs er op via looppad).
Kimberly, 10-2-2013
Broodjesservice! Lekker en handig. Je kan zelf koken in de huisjes maar ook in de omgeving is veel krijgen als je het makkelijker wilt.