NederlandZeelandVlissingenResorts VlissingenVakantiepark Noordzee Resort Vlissingen

Vakantiepark Noordzee Resort Vlissingen

NederlandZeelandVlissingen

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Noordzee Resort Vlissingen voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 34 reviews

Tonen op kaart

34 Reviews over Noordzee Resort Vlissingen

• 10KaMu22-09-2021

Heerlijk!

Goede ontvangst bij de receptie. Snel ingecheckt. Huisje was erg goed schoon en compleet ingericht. Later kwam er nog iemand langs om te vragen of alles duidelijk was, dat was heel fijn. Ligging van de huisjes is perfect. Je loopt in 20 minuten naar Vlissingen centrum en in 20 minuten naar de supermarkt. Strand is heel schoon, werd elke dag schoongemaakt. Wij kregen na 1 week lekker schone handdoeken. Super service. Later nog contact gehad over iets dat we waren vergeten bij vertrek. Dat werd heel netjes opgelost voor ons! Aanrader om hier te verblijven hoor! Let er wel op dat de trap naar de slaapzolder wel wat stijl is!

• 9Dirk van R19-09-2021

Geweldig

Het is een toplocatie Strandhuis op het strand van Vlissingen Bagage word bij je huisje gebracht Mooi huisje van alle gemakken voorzien Afwasmachine, tv, leuk eigen terrasje Redelijk dicht bij het centrum, 15 minuten lopen Goed restaurant vlakbij Goede parkeerplaats

• 8Onderkomen
  • 9Anoniem10-08-2021

Prachtige strandhuisjes!

Wij hebben opnieuw erg genoten van ons verblijf in één van de prachtige strandhuisjes. Precies een jaar geleden zijn wij hier ook geweest en konden nu geen verblijf in Nederland vinden met een mooiere ligging dan deze strandhuisjes. Ten opzichte van vorig jaar zijn er enkele verbeteringen: extra stoel en tafeltje op terras, nieuwe strandstoelen, een waterkoker en mogelijkheid om verse broodjes/ontbijt bij het naastgelegen strandpaviljoen af te halen. Wat ook nieuw was, maar voor ons niet persé een verbetering: een TV (waarom TV kijken als je van de prachtige zee kunt genieten?) en een Suitepad (hierop bleef het beeld wit na op welkom geklikt te hebben). Als je even aan de dagelijkse drukte wilt ontsnappen is een verblijf in een strandhuisje op het Nollestrand echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 20-08-2021

Bedankt voor je review en je mooie cijfer! Wat leuk dat jullie weer terug zijn gekomen ;). Dan is dit wel echt jullie plekje geworden.

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van de omgeving! Tot de volgende keer.

• 7Karin Jansen10-08-2021

Leuk, maar eenmalig.

Wij verbleven in de Urban Villa, een 5 persoonshuisje, lekker ruim met z’n tweetjes.Met 5 mensen zou ik het erg krap vinden. Toilet en douche zijn beiden in de badkamer, dat is dan niet erg praktisch.De koelkast heeft geen vriesvak, in de zomer wel een gemis. Er staat een parasol en het huisje heeft een zonnescherm, dat is ideaal. De tuinstoelen zijn van het meest eenvoudige soort. Hard wit plastic en zonder kussens. Dat is geen luxe gevoel.Een loungeset zou echt een goede upgrade zijn.Enige echte minpunt vond ik de zilver- of papiervisjes, die zaten er best veel, zeker op de matrassen op 1 van de slaapkamers. Daar sliepen wij dus niet! Ook troffen we nog best wel wat lange haren op de vloer aan van een vorige bezoeker. De locatie is geweldig en in het park hing een heerlijke rust. Achter de receptie is een trap omhoog en sta je binnen 10 minuutjes op de boulevard, ideaal.Al met al zijn we tevreden.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 20-08-2021

Bedankt voor je review. Fijn dat jullie tevreden zijn over het verblijf. Echter bieden wij onze excuses aan voor het feit dat de accommodatie niet geheel op orde was. We gaan met jouw feedback aan de slag teneinde de kwaliteit te verbeteren!

We hopen jullie nog een keer terug te zien!

• 10Liz09-08-2021

Even helemaal weg aan zee.

Prachtig ligging op het strand en comfortabel huisje.

• 2Familie21-07-2021

Niet voor herhaling vatbaar

De entree van het park doet geen luxe park vermoeden en dat is het naar onze mening ook niet. Park ligt bij camping, welke zeer slechte reviews heeft. Parkeerplaats is een te klein drassig grasveld. Zicht op natte ruimtes camping. Prijs- en kwaliteitsverhouding ver te zoeken. Een kleine opsomming: kapotte randen glazen, kromme pannen, loszittende stelen, lampen uit plafond. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 23-07-2021

Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je aangeeft dat er nog wat verbeterpunten zijn op het park, we willen onze gasten natuurlijk een onvergetelijke tijd bieden. We hopen dan ook dat jullie toch nog hebben kunnen genieten van de vakantie.

We hopen jullie nog eens te begroeten om te laten zien dat dit niet onze standaard is.

• 9Maaike20-07-2021

Geweldig!

Wat hebben we een heerlijk weekendje weg gehad in Vlissingen. Supermooi en kleinschalig park; we verbleven in een van de duinlodges en die waren echt top! Van alle gemakken voorzien en een terras/ tuintje dat toch heel prive aanvoelde. Wij zouden zeker terug gaan en raden het ook ten zeerste aan.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 23-07-2021

Bedankt voor je review Maaike. Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over Largo City. Wat is Vlissingen een leuke stad hè! Heerlijk aan de boulevard. We zien je graag nog eens terug voor nog zo een top ervaring.

• 9Linda01-06-2021

GEWELDIG, RELAXED!!!

We zaten is een luxe op en top verzorgd en netjes strandhuisje. Met prachtig zicht op zee vanuit je bed. Voor het eerst klopte de foto's met de werkelijkheid

• 9Hetty25-05-2021

Erg leuk huisje!

Modern, sfeervol en schoon huisje met een zeer complete keuken en een fantastische ligging. Echt een aanrader!

• 9Sam25-05-2021

Ik zou er kunnen wonen ;)

Ondanks af en toe wat regen, hebben we ontzettend genoten. De ontbijtboxen waren een goede aanvulling! Ook de take away van de Pantha Rei was lekker. Huisjes zijn erg ruim en vol luxe, zoals een ruime douche en vaatwasser. Ook zijn ze erg schoon en is het er mooi licht! Ik zou dit aanbevelen aan mijn omgeving. Bedankt!

Vakantiepark Noordzee Resort Vlissingen info

Camping informatie