Pension Marijke

Pension
Pension Marijke

6 reviews over Pension Marijke in het Nederlands

Wat een leuk pension. Gastvrije ontvangst.

Resie Van de Mierde
16-7-2019

Wij hadden kamer 11. Goede kamer, goede badkamer, lekker bed, grote flatscreen met voldoende zenders. De boulevard is echt op een steenworp afstand. Het centrum ligt om de hoek. Met een rollator was het ook goed te doen. Uiterst vriendelijke ontvangst. Leuke ontbijtzaal en goed ontbijt. Het hotel is gedateerd maar dat is meteen ook zijn charme. Wel hier en daar wat stof, tv meubel, vensterbanken en zo. Maar verder gewoon goed.

fantastisch we gaan zeker terug

P.J. Anders
26-8-2017

De gastvrijheid van de eigenaar en zijn vrouw, en dan het heerlijke ontbijt echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig

supermelly
22-6-2017

Pension Marijke in Vlisingen is geweldig, vriendelijke ontvangst, om de hoek aan de boulevard, ontbijt was in een woord Geweldig....alles werd geserveerd aan tafel....heerlijk genoten

Gereisd Met partner in juni 2017

Dichtbij Boulevard en strand.

pirates_cave
1-11-2015

Zaterdag 4 - Zondag 5 juli 2015: Geweldige ontvangst in Pension Marijke! Stonden we op de boulevard in de gietende regen...werden gewoon opgehaald. Mooie kamer met uitzicht op Vlissingen-Centrum, alles erop en eraan. Goede bedden, lekkere douche en een TV. 's Morgens een heerlijk ontbijt met krantje en tijdschrift, gezellige ontbijtzaal. Je kan er op alle tijden zelf koffie/thee halen. Op 50 meter afstand de boulevard en het strand. Je kunt hier met Pin betalen. Rustig pension, alle kamers bezet maar geen overlast van andere gasten! Dit Pension bestaat al tientallen jaren, nu weet ik waarom!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

aanrader

m.tan
20-9-2012

Pension Marijke biedt een hartelijke ontvangst, een goed bed en ontbijt, eenvoudig onderkomen tegen een hele redelijke prijs.

Gereisd Alleenreizend in september 2012

Gastvrij!

Cathy
20-8-2012

Goede locatie in hartje Vlissingen! Prijs kwaliteit helemaal goed. Zeer schoon!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2012

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Marijke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Marijke in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Marijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.