Camping De Lange Pacht

Meer camping info

34 reviews over Camping De Lange Pacht

• 9Michael Vijverberg09-04-2017

Een fantastische plek

De Lange Pacht is een heerlijke camping, zeer goed onderhouden, prachtig en goed verzorgd sanitair. Zeer ruime plaatsen. Fijne gastvrouw.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Michael Vijverberg13-10-2016

Wat een heerlijke camping!

Deze camping is meer dan een doorsnee boerencamping. Veel ruimte, zeer goed onderhouden campingplaatsen en uitstekend sanitair.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Fam Swinkels Bakel11-09-2016

Zeer mooie en perfect onderhouden camping

Bij aankomst vriendelijk ontvangst door eigenaresse (conny) Mooie grote staanplaats voor caravan met voortent En een perfect onderhouden sanitairgebouw Dit is een camping waar nog vele een voorbeeld aan kunnen nemen

Bedankt voor de fijne vakantie en Gastvrijheid

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Fam Verwijmeren15-08-2016

Nette camping een aanrader👍

Een mooie goed verzorgde camping met mooi en schoon sanitair, grote kampeerplaatsen met water en stroom. Voor de jonge kampeerders is er een leuk speeltuintje. Op 800 meter zijn er 2 supermarkten een bakker, groenteboer, drogisterij en slijterij. Het strand is op 2 km, en op de fiets ben je zo in Vlissingen of Middelburg. Kortom, een echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Frans Offermans02-08-2016

Geweldige,gastvrije camping

Mooie, zeer goed onderhouden camping met een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Sanitair was top. We zijn met 2 pubers in de mei vakantie geweest. Super week gehad. Goede wifi.(volgens de pubers). Wij zoeken als gezin buiten de camping vertier en komen 's avonds tot rust. Deze zomer hebben we 2 weken geboekt. Verheug me al!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 10Carel-Peter & Mariëlle Kortlandt25-07-2016

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Wat een fantastisch ruime plaatsen, uitstekend sanitair (zelden zo schoon en goed onderhouden gezien) en geweldig vriendelijke ontvangst. Ook tijdens de rest van ons verblijf altijd tijd voor een zeer vriendelijk gesprek en informatie over de omgeving. Het feit dat er geen winkel is, wordt goed gemaakt door een klein winkelcentrum zeer dicht bij de camping. Voor ons een ideale camping waar wij zeker terug zullen komen. Wij zouden dan wel graag de kwaliteit van de WiFi verbeterd willen zien. Dat kan beter.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9P. van den Hoven21-07-2016

Als niet vaste gasten, geweldige plaats!!

Vriendelijk ontvangst op deze mooie locatie. Zeer ruime plaatsen en geweldige sanitaire voorzieningen. Goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Centrum en boulevard Vlissingen op 10 minuten fietsafstand. Winkelcentrum voor dagelijkse boodschappen op loopafstand. Ontvangst WIFI signaal zou verbeterd kunnen worden.

Gereisd met partner in juni 2016

• 5willemsen11-10-2015

nooit meer!

De camping is goed verzorgd en schoon. Vreemd dat alle reacties positief, deze komen beslist van vaste gasten. De camping is tevens een boerenbedrijf, en de hele grote tractoren en vrachtwagens rijden af en aan, dus altijd heel veel herrie en dat begint s'ochtend vroeg. Deze zomer werd er een schuur verbouwd en het klus/timmer bedrijf begon om 7.30uur met zagen, timmeren en een slijptol! Wij hebben dit als erg vervelend ervaren in onze vakantie. Rustig is de camping absoluut niet, en deze overlast komt dus van de eigenaren! Er is voor kinderen een mooi speeltuintje, maar voor kinderen vanaf 3 jaar moet je meer betalen omdat ze daar last van hebben ivm. luiers enzo, raar!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Lennard van de Laar12-08-2015

Top!

Mooie kleine, schone, recent vernieuwde camping! Veel gras op het veld waar wij stonden dus heerlijk op de blote voeten. Mooie strakke asfalt paden en parkeerplekken, dus ook daar geen steentjes in je slippers ;) Brugje naar het speeltuintje en ruime sanitair gebouw. Zelfs een speelruimte met leestafel en pingpong- en tafelvoetbaltafel.

Naar het strand kun je prima met de fiets, maar ook parkeren is niet duur (5,00 per dag). Let wel op, als je naar het strand gaat met een kinderwagen dan kun je beter niet het strand nemen bij de strandtentjes, daar moet je met een redelijke lange trap naar beneden...

Kortom: We stonden er maar kort maar het was top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Familie Struik07-08-2015

Fantastische mooi (gelegen) en schone camping

Hele mooie rustige camping mooi gelegen vlak tegen Vlissingen aan. Super nette en schoon sanitair gebouw. Kortom een echte aanrader wij zijn 2 nachten geweest maar komen zeker terug!!! Zeer leuk en gastvrij ontvangst, mensen die bedreven zijn met hun bedrijf.

Familie Struik uit 't Harde

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015