Hotel Belgische Loodsen Societeit

Hotel Belgische Loodsen Societeit
7,8

3 tips over Hotel Belgische Loodsen Societeit

brendadesmedt, 28-4-2015
5 mei is heel leuk in Vlissingen, dan gaan wij in elk geval weer.
maxime sanders, 1-12-2014
in de omgeving is genoeg te doen. zomers kan je met een elektrisch treintje mee wat je door heel vlissingen langs de boulevard rijdt en je zo alle bezienswaardigheden kan bekijken. wij hadden een kamer met zeezicht en wat een prachtig uitzicht wanneer je de gordijnen open doet en gelijk op het water kijkt.wij hebben iig erg genoten en komen zeker nog een keer terug.
E de Reper, 28-8-2009

Het eten is prima,maar als je voor 4 personen een tafel besteld dan wil ik graag een tip geven.

Geef dan ook 2 schaaltjes frites en niet een schaaltje.Ieder heeft 5 frietjes op zijn bord,dat is te weinig.

Ik heb gezien dat er voor 2 personen ook een schaaltje frites en aardappeltjes wordt opgediend.

Voor 4 personen is dit echt te weinig en moet je bijbestellen.Dan kost een schaaltje frites €2,50 .

Ook de tafels dekken met een tafelkleed vind ik belangrijk is hygiënisch .

We hebben een aantal aanbieders voor Belgische Loodsen Societeit voor je op een rij gezet: