Hotel Belgische Loodsen Societeit ***

Hotel Belgische Loodsen Societeit
Hotel Belgische Loodsen Societeit
8,1

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Belgische Loodsen Societeit voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Belgische Loodsen Societeit in het Nederlands

Super

Jade, 13-2-2018

Goede locatie en leuk hotel en restaurant. Dikke aanrader

Prima hotel en restaurant

Karel, 6-2-2018

Heerlijk geslapen, mooie locatie met prachtig uitzicht, goed eten, gezelligheid aan de bar met de loodsen.

Anna, 28-12-2017

Prachtige plek, mooiste plekje van Vlissingen. Heel hartelijke bediening, echt lekker eten!

Top lokatie ***

Wilma, 27-1-2017

Wij hadden kamer 1, heerlijk bed, grote tv,prachtig uitzicht, rolluiken, 15 m2,

koffie/thee met waterkoker op kamer. Nadeel: 26 treden naar boven en dus 26 treden naar beneden. Hotel *** heeft geen lift en dus NIET geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Hondvriendelijk.

Eten: super, zowel ontbijt, in buffetvorm, als avondeten, heerlijke vis en supermalse biefstuk. (Wie dit slecht eten vind, is niets gewend)

Compliment voor de kok !!!

Kamer 1 t.m. 4 zeezicht, kamer 5 t.m.7 stadszicht

heerlijk goed verzorgd kleinschalig hotel

mathilde, 23-1-2017

Restaurant is uitstekend gezellig zitten en een mooi uitzicht. We hebben hier 2 nachten verblijf gehad incl. Een drie gangen diner. Er werd op eten niet beknibbeld. Koffie na was voorzien van lekkers toen kwam er ook nog een uitgebreid dessert. Dat zie je ook wel eens anders als je ergens een arrangement boekt. Zelfs uitchecken op zondag kon in overleg.de kamer boven was eenvoudig maar netjes wel wat gehorig maar niet storend heerlijk kunnen slapen. Het zonnetje scheen heerlijk waardoor het buiten op het terras goed toeven was.

Redelijk hotel, goede ligging

Dhr Buurman, 12-1-2017

Goede ligging, nabij centrum en aan zee. Kamers zijn eenvoudig en zeer gehorig. Op eerste oog netjes maar in de hoeken en bij de gordijnen spinnenwebben. Badkamer gedateerd maar wel netjes.

Ontbijt is prima, vriendelijk personeel.

Nooit meer

Monique, 20-11-2016

De ligging van het hotel is heel centraal, je loopt direct het centrum in. Knus en gezellig centrum.

Hadden een kamer beneden toegewezen. Zowel gang er naar toe als kamer rook erg muf. Dit gemeld waarna we andere kamer kregen waar we €25 extra voor bij moesten betalen. Vanwege zeezicht, het was echter al half tien in de avond dus donker;). Op de kamer aangekomen bleek deze niet schoongemaakt te zijn. Weer terug naar de receptie, hierna kregen wij weer andere kamer. Deze kamer was, op prullenbak en hier en daar wat viezigheid op de vloer na, wel redelijk schoon. Maar de kamer was wel zwaar achterstallig in onderhoud. Volgende dag bij uit checken kregen wij te horen dat we niet op deze kamer geplaatst hadden mogen worden omdat die kamers gerenoveerd (moesten worden) werden. Dus hadden wij een foute kamer toegewezen maar desondanks moesten wij toch die extra € 25 afrekenen. De dame in kwestie gaf zelfs aan dat ze normaal € 130,00 voor die kamer vroegen. Nou die prijs en kwaliteit lopen dan wel erg ver uiteen.

familiekamer zeer slecht

Silvia, 19-8-2016

De familie kamer zag er op eerste oog eenvoudig maar netjes uit. De badkamer was klein maar redelijk schoon. Geen Bad. Het beddengoed was netjes. Grote min punt : de kamer die zich onderin het hotel bevindt is heeel erg gehorig. je kunt letterlijk iemand in de andere kamer horen ademen laat staan als ze praten, schreeuwen of onder de douche staan.Echt belachelijk. Je hoort s,avonds en s,morgens constant geluiden alsof iemand meubels aan het schuiven is. Wij vermoeden dat dit vanuit de bar en restaurant daarboven kwam. Veel kontaktgeluid.. Andere nadelen waren dat je via de bar (een smalle pad)naar de kamers in de kelder moest en dat de nooduitgang aan de achterzijde soms openstond waardoor er geen toezicht was op wie naar de familiekamers ging. Verder duurde het een eeuwigheid voordat het wc reservoir weer gevuld was, de koelkast niet echt goed koelde en de afstandbediening van de Tv aan vervanging toe was. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was goed. Goed hotel voor 2 pers.

Heerlijke plek met fantastische service

M., 10-7-2016

Wij hadden een heerlijke ruime familiekamer waardoor onze twee dochters hun eigen kamer hadden. Kamer is groot en ziet er gezellig uit. De badkamer is ruim opgezet met een goede douche en een bad. Ontbijt is prima met uitzicht op zee. Top weekend gehad!

Voor herhaling vatbaar! Wat een toplocatie!

Familie Jan, 21-5-2016

Vriendelijk en gastvrij welkom.Terras in de zon met vlotte bediening en prachtig uitzicht over de zee. Uitstekende kamer met zeezicht. Heerlijke bedden en prima badkamer, schoon en fris. Ontbijt goed verzorgd met lekkere verse jus. Jammer dat we maar 1 nacht konden blijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belgische Loodsen Societeit in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belgische Loodsen Societeit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belgische Loodsen Societeit scoort een 8.05 uit 10 op basis van 53 reviews.