Hotel Ambiente **

Weer vandaag8°-2°

7 reviews over Hotel Ambiente in het Nederlands

Ik kom weer terug!

MF, 3-8-2017

Dit jaar 6 dagen geweest en het was weer geweldig. Personeel zo ontzettend vriendelijk, uitzicht op de haven, tapas en sangria smaakten heerlijk. Klein koelkastje op de kamer zou wel fijn zijn als je meerdere dagen verblijft.

Fantastisch gezellig en knus hotel

Fam Rebergen, 1-7-2017

De ligging is perfect, vlak bij wrinkles en strand. Personeel erg vriendelijk en leuke kamer. Schoon en gemoedelijk, een heeeeerlijk ontbijt. Een kleine tip, miste wel een lekkere stoel op kamer als je even op je kamer wil vertoeven. Komen hier zeker een keer terug.

Klein, schoon, vriendelijk hotel.

MF, 5-8-2016

Schone, nette, gezellige kamer. Ontzettend vriendelijke mensen. Ik kwam 2 uur te vroeg aan, geen probleem, kreeg kopje koffie en na een kwartiertje kon ik naar de kamer. Het ontbijt werd aan je tafeltje geserveerd, genoeg keus, verse sinaasappelsap en koffie en 2 stuks fruit. Tapas en sangria in het restaurant waren heerlijk. Ik kom zeer zeker volgend jaar terug maar dan wat langer. ( tip, klein koelkastje op de kamer zou fijn zijn voor gasten die wat langer blijven)

Leuk , gezellig.

Emile van Thiel, 23-7-2016

Prima locatie met mooi terras. Eigenaren doen er alles aan de gast het naar de zin te maken.Fijne schone kamers ,uitgebreid ontbijt,tegen een aangename prijs.met aan de voorkant een leuk uitzicht. De nieuwe tapaskaart is uitstekend ,een aanrader voor de liefhebber. Prima personeel met aandacht voor de klant.Hier komen wij nog vaker terug.

Mooie ligging

Louise, 20-3-2016

Prachtige ligging, uitzicht geweldig en goed ontbijt. De kamer was ouderwets en sfeerloos of je moet van systeemplafonds, tapijttegels en heel veel oranje houden, maar dat is meer een smaak dingetje. Bedden zijn slecht, deuk ik het midden van de vele slapers. Schone badkamer. Net personeel.

leuke hotel voor een hele aangename prijs

mieleke.t, 26-10-2015

Prima hotel , netjes ingerichte kamers voor een heel schappelijke prijs .Fijn ,vriendelijk personeel.Aanwinst voor Vlissingen, kom zeker terug.

Geweldige plek in Vlissingen

Rudi Roelands, 25-6-2015

Een simpel maar o zo leuk ingericht hotel met fantastisch uitzicht op de jachthaven en de zee. Helaas geen lift, maar wel netjes en schoon. Heerlijk ontbijt en vooral in het Spaans ingerichte restaurant bieden ze heerlijke tapas en andere specialiteiten. Kortom een leuke plek om te vertoeven in Vlissingen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambiente in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambiente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambiente scoort een 8.34 uit 10 op basis van 7 reviews.