Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant Arion voor je op een rij gezet:

217 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in het Nederlands

prachtige kamer en geweldige ligging

Janssen, 7-4-2018

prima hotel 4 sterren waard

Prijs/kwaliteit is redelijk

Breda, 2-4-2018

Douchen in het bad is onveilig. Temperatuur in de ontvangsthal/receptie/ontbijt veel te warm.

J v Loon, 2-4-2018

Kregen een upgrade ipv een kamer een suite met sauna en zeezicht. Geweldig!!!! Ontbijt veel keuze en lekker. Goeie koffie, verse jus orange. Personeel aardig, attent en oplettend. Kamers een paar min puntjes lampen geen centrale knop. Verlengsnoer stopcontact geen vaste stopcontact gevonden. Lamp in sauna kapot. Alarm vd deur ging steeds af.

eigentijds,comfortabel ...lux

H.J.Hazelaar, 31-3-2018

het hotel is 4 sterren waardig !

Super hotel, voor herhaling vatbaar!

Betty de Munnik, 23-3-2018

Wij vonden dit echt een 4* hotel. Wij hebben genoten. Ook kregen wij een prachtige kamer op de eerste verdieping, kamer 108, met een groot balkon. Super!

Geweldig!

Freerk en Lity, 26-2-2018

Het Amadore Arion hotel in Vlissingen. We kwamen binnen in een gezellige lounge. Een kopje koffie gedronken en toen onze kamer opgezocht. Goede en vriendelijke uitleg van de receptie. De auto hadden we op het parkeerdek geparkeerd van het hotel, dit was kosteloos. Geweldige ligging aan de boulevard. Wij hadden een gerenoveerde kamer no.102, op de eerste etage. Deze kamer zag er sfeervol uit. Prima boxspring bed en badkamer met inloopdouche. Het ontbijt was meer dan goed. Wat een keus in een gezellige ambiance. S’avonds gegeten in het hotel, pizza. Heerlijk!! Gezellige bediening. Een heerlijke wandeling langs de boulevard naar het centrum van Vlissingen. Niet groot, maar een gezellig centrum. Leuke eettentjes en winkels.

weekendje Vlissingen

Jeurissen, 3-2-2018

Perfecte ligging , doch kamer viel tegen ( juniorsuite )

aanrader

ben schaap, 25-1-2018

Prachtig hotel de receptie lounche heerlijk warm en modern, bar en restaurant modern en prima in orde echte aanrader om hier te verblijven.Bediening dik in orde en vriendelijk.Kamers met mooie badkamer met bad,grootbeeld 49 inch tv,en heerlijk groot bed .

Service kan beter

Philippe, 2-1-2018

goed gelegen hotel met een heel mooie lobby, gezellig restaurant en ruime propere kamer.

Service en klantvriendelijkheid personeel kan echter beter.

Ene receptioniste zei dat er bv geen hotelparking was terwijl er volgens hun brochures en site er wel een is. Na uitdrukkelijk vragen bij iemand anders mochten we dan toch de parking gratis gebruiken.

Kamer die we eerst kregen had een verbindingsdeur, maar was daardoor heel gehorig. We hebben wel kunnen wisselen van kamer maar dat was niet echt van harte.

De frieten bij het dinner werden eerst niet gegeven terwijl het wel op de menukaart voorzien was. Ook de drank was niet zoals besteld en beschreven. Op zich allemaal zo erg niet, maar als men bij dat alles niet altijd even vriendelijk is...

Teleurgesteld

Gast, 5-10-2017

Wij dachten dat wij in een honden asiel waren terechtgekomen!

Overal Honden !!!!! soms 3 per kamer- Ongelooflijk!!!!!!!

Als U allergisch bent voor honden- Nooit hier verblijven

Kamer was oud- douche in het bad? Moeilijk instap

Matras heel slecht -

Zeker geen 4 sterren waard -

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion scoort een 7.7 uit 10 op basis van 220 reviews.