Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant Arion voor je op een rij gezet:

236 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in het Nederlands

Prima, maar mag soms wat vriendelijker

Richarsd
16-10-2018

Prima hotel, ziet er netjes uit. Bediening bij de ontbijtzaal is iets minder, ze begroeten je niet, en werden zelfs boos toen we een half doorgesneden pistolet broodje in de broodrooster deden. Kennelijk mocht dat niet (waarom dat niet zou mogen is ons volstrekt onduidelijk) en dat werd ons op niet al te vriendelijke manier duidelijk gemaakt. Personeel bij de receptie wel heel vriendelijk. Mooie locatie.

Prima!

Rob
28-9-2018

Prima hotel, kamers iets gedateerd, maar uitstekend ontbijt en prachtige ligging aan de boulevard

Keurig net hotel

Maarten
23-9-2018

Heel net hotel, net personeel, kamer netjes

fantastisch

J Nieuwenhuis
13-9-2018

Zeer goede sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende keuken en goed verzorgde kamers ook voor mij als rolstoel gebonden persoon.

Wij gaan daarom volgend jaar mei al weer terug en hebben dat ook al geboekt.

Superverblijf in kraaknette moderne kamers

Jean Pierre Lesage
7-9-2018

geen fietsenstalling, wel electrische fietsen te huur doch voor de rest super.

Hier kom ik zeker terug!

cindy creemers
6-9-2018

Een prachtig hotel, heerlijk rustig gelegen aan de boulevard. Zeer vriendelijk personeel en een voortreffelijke keuken!

mevr. T.L.P. den Ouden met zus.
25-8-2018

Ontzettend fijn hotel. Mooie kamer, prachtig uitzicht op de zee. Boten varen heel dicht bij. Personeel erg vriendelijk. Dit was de 2e keer dat wij er waren en er volgen nog meer.

Absoluut een herhaling waardig!!

Brenhas
        25-8-2018

Uitstekende ligging en dito service!!Mooie kamer/suite.Goed geoutilleerd en prachtig uitzicht

Het was geweldig!

Maarten Boutkan
        23-8-2018

wij hebben geen aanmerkingen: heel fijn hotel en super vriendelijke bediening!!

echt een aanrader!!

heel goed

van Maren
        8-8-2018

propere kamers,prachtig uitzicht,goed omtbijt,wel steeds hetzefde,bediening kan beter,niet zo vriendelijk personeel

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.