Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant Arion voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in het Nederlands

zalig verblijf gehad

Annemie
27-5-2018

vriendelijk personeel, mooie nette kamers, geen nachtlawaai, lekker ontbijt

Uitstekend en tot de volgende keer

J Nieuwenhuis
27-5-2018

Een super hotel met zeer gastvrij personeel. Alles kan je vragen en niets was te veel.

een uitstekende keuken en gezelligheid voeren de boventoon. Als rolstoel gebonden persoon bleef men alle dagen dat ik er was met me mee denken. Ik kan zo geen dingen bedenken wat me zou weerhouden om nog eens te gaan en daarom gaan we in september weer. Vanuit onze kamer kijkend op de Westerschelde hebben we ons ook niet verveeld.

Geweldig

Wim
7-5-2018

Ligging aan de Westerschelde is uniek.

Ik spaar nu al vol een volgend bezoek!

Monique de Groot
3-5-2018

Ik zit in een rolstoel en het was opvallend hoe geduldig, behulpzaam en vriendelijk iedereen was! Het eten was werkelijk perfect en zelfs bij een borreltje laat op de avond bleek het personeel humorvol en gezellig.

De voorzieningen waren allemaal zeer mooi, verzorgt en zeer schoon. Dit was echt een super-ervaring voor me. Ik ga nu al sparen voor een volgend bezoek! ;)

prachtige kamer en geweldige ligging

Janssen
7-4-2018

prima hotel 4 sterren waard

Prijs/kwaliteit is redelijk

Breda
2-4-2018

Douchen in het bad is onveilig. Temperatuur in de ontvangsthal/receptie/ontbijt veel te warm.

J v Loon
2-4-2018

Kregen een upgrade ipv een kamer een suite met sauna en zeezicht. Geweldig!!!! Ontbijt veel keuze en lekker. Goeie koffie, verse jus orange. Personeel aardig, attent en oplettend. Kamers een paar min puntjes lampen geen centrale knop. Verlengsnoer stopcontact geen vaste stopcontact gevonden. Lamp in sauna kapot. Alarm vd deur ging steeds af.

eigentijds,comfortabel ...lux

H.J.Hazelaar
31-3-2018

het hotel is 4 sterren waardig !

Super hotel, voor herhaling vatbaar!

Betty de Munnik
23-3-2018

Wij vonden dit echt een 4* hotel. Wij hebben genoten. Ook kregen wij een prachtige kamer op de eerste verdieping, kamer 108, met een groot balkon. Super!

Geweldig!

Freerk en Lity
26-2-2018

Het Amadore Arion hotel in Vlissingen. We kwamen binnen in een gezellige lounge. Een kopje koffie gedronken en toen onze kamer opgezocht. Goede en vriendelijke uitleg van de receptie. De auto hadden we op het parkeerdek geparkeerd van het hotel, dit was kosteloos. Geweldige ligging aan de boulevard. Wij hadden een gerenoveerde kamer no.102, op de eerste etage. Deze kamer zag er sfeervol uit. Prima boxspring bed en badkamer met inloopdouche. Het ontbijt was meer dan goed. Wat een keus in een gezellige ambiance. S’avonds gegeten in het hotel, pizza. Heerlijk!! Gezellige bediening. Een heerlijke wandeling langs de boulevard naar het centrum van Vlissingen. Niet groot, maar een gezellig centrum. Leuke eettentjes en winkels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion scoort een 7.82 uit 10 op basis van 225 reviews.