Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant Arion voor je op een rij gezet:

233 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in het Nederlands

heel goed

van Maren
8-8-2018

propere kamers,prachtig uitzicht,goed omtbijt,wel steeds hetzefde,bediening kan beter,niet zo vriendelijk personeel

Best place in vlissingen

Hugo van Wanrooij
26-7-2018

Absolutely correct when something negative should be said but it’s really a little Point ist the inexperience from the personal outside

Geweldige locatie

PV
26-7-2018

De kamers aan de kant van de parkeerplaats hebben (nog) geen airco.

De bediening op het terras/restaurant is traag en niet attent; een betere organisatie én een glimlach zou geen kwaad kunnen.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Vincent
17-7-2018

Uitgebreid ontbijt,

vriendelijk personeel en schoon.

Prima hotel

Desiree
6-7-2018

De kamer is prima en ligging is perfect. Mooi uitzicht over de Westerschelde. Ontbijt is ook uitstekend, zeer uitgebreid. Het eten in het restaurant vonden we iets minder. Minpuntje is dat ze alleen e-bikes verhuren. Verder een prima verblijf gehad. Gaan zeker nog een keer terug.

Great location

Kh
5-7-2018

De bediening met name bij het diner was te krap. Te veel aanwezige gasten om te bedienen. Het duurde te lang met de kleine kinderen eer het eten er was. Met name op zaterdag 30 juni 2018 maar ook zondag 1 juli. De bediening was erg jong en niet bevlogen/ gemotiveerd, liepen met een vrij sikkeneurig gezicht rond. De vaste bediening en eigenares waren erg aardig en deden alle moeite om het iedereen naar de zin te maken. Ook heel lief naar de kinderen.

Fantasisch

Marion en An
2-7-2018

Goed hotel parkeerplaats vlakbij hotel.

Vriendelijk personeel. Schone kamer.

Tolle Lage

M.Gillich
3-6-2018

Das Hotel ist sicherlich sehr schön ...bei 4 Sternen erwartet man aber keine fehlenden Kleiderhaken im Bad und einen Platz für die Jacke im Eingangsbereich..Die Zimmer mit Meerblck ist toll,aber da dauerhaft die Sonne reinschreibt sehr warm..Die Zimmer mit Stadtblick sind was die Hitze angeht daher besser,dort scheint nur am Morgen die Sonne. Mit der Reinigung der Zimmer sind wir nicht zufrieden gewesen.....auch bei unserem nun dritten Aufenthalt nicht......Wünsche wurden aber immer prompt erfùllt und wir würde dennoch wieder hin fahren..

zalig verblijf gehad

Annemie
27-5-2018

vriendelijk personeel, mooie nette kamers, geen nachtlawaai, lekker ontbijt

Uitstekend en tot de volgende keer

J Nieuwenhuis
27-5-2018

Een super hotel met zeer gastvrij personeel. Alles kan je vragen en niets was te veel.

een uitstekende keuken en gezelligheid voeren de boventoon. Als rolstoel gebonden persoon bleef men alle dagen dat ik er was met me mee denken. Ik kan zo geen dingen bedenken wat me zou weerhouden om nog eens te gaan en daarom gaan we in september weer. Vanuit onze kamer kijkend op de Westerschelde hebben we ons ook niet verveeld.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion scoort een 7.86 uit 10 op basis van 233 reviews.