Hotel 't Waepen van Veere

Kleine hotels
Hotel 't Waepen van Veere
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor 't Waepen van Veere voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel 't Waepen van Veere in het Nederlands

Goed maar als je van uitslapen houdt?

Carla,
30-10-2018

Een prima hotel. Wij hadden een budgetkamer, klein maar toereikend. Veere is een mooi stadje.

Prima bedden maar we wilden uitslapen en daar kwam niets van. Om half zes werd er bevoorraad met slaande deuren en sterk verlicht door een schijnwerper. Om even over zeven werd met veel kabaal een rolcontainer onder ons raam gereden naar een vuilniswagen.

Het ontbijt was prima.

Aangenaam verblijf!

Veerle
6-4-2016

Het hotel is op een pleintje in het gezellige Veere gelegen. We hadden een budget kamer, deze was klein, gezellig en netjes. Met een kleine badkamer. Vriendelijk personeel, ruim en uitgebreid ontbijtbuffet.

Leuk, net hotel

JMM.vanden.berg
16-9-2013

Gezellig hotel. Centraal gelegen. Schone kamers. Vriendelijk personeel.

De ideale plek voor wie rust zoekt

SEGERS - GHEVAERT
5-8-2013

Mooi en uitstekend hotel middenin het historische Veere.

Ideale ligging, heel klantvriendelijke uitbaters en personeel, kwaliteitsvolle keuken, gezellig terras en nette verzorgde kamers.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Hele leuke plek om te lunchen!

G. van Kempen
19-2-2013

Lekker gelunched op een druilerige middag, jammer van het weer maar Veere is zo leuk. Lekker authentiek, geen winkel ketens zoals Zierikzee.

Eten was van goede kwaliteit, onze kinderen konden lekker spelen in de kinderhoek.

Gezellig

Vanja Boeykens
28-7-2010

Een ideaal hotel als uitvalsbasis om Zeeland te verkennen.

Verzorgde kamers, lekker eten, (bij ons) vriendelijke ontvangst.

Veere is natuurlijk super gezellig. De nabije omgeving (oa Middelburg) hebben we met een fiets van het hotel doorkruist. De rest van Zeeland met de wagen.

goed

costima
26-7-2010

Mooi hotel, Veere is prachtig.

Hoteluitbaters zijn niet supervriendelijk ;-(

Fantastisch!!

Biesmans Erik
25-7-2010

Dit hotel stond reeds geruime tijd op mijn verlanglijstje, reeds vanaf het ogenblik dat we 5 jaar geleden op Noord-Beveland verbleven en daar niet direct een restaurant vonden waardoor we in 't Waepen van Veere verzeilden. Als restaurant gaf het al onmiddellijk een zeer goede indruk. Ondertussen nog 3X gaan dineren en dus nu een verblijf van drie dagen om te fietsen rond de Oosterschelde en op Walcheren. Ook als hotel heeft 't Waepen van Veere ons weten te bekoren; we hadden trouwens niets anders verwacht. Vriendelijk en attent personeel, ruime kamer en mooie badkamer en vooral lekkere menu's die elke dag fantastisch afsloten. Kortom een herhaling waard.

Leuk restaurant in hartje Veere

Fred
13-4-2010

Leuk klein hotel (20 kamers) aan de Markt in het hart van Veere. We kregen de "luxe kamer" terwijl we een minder luxe kamer hadden geboekt. De luxe kamer is een mooi ingerichte en ruime kamer aan de straatkant. Alleen de gordijnen waren wat grauw. Ruime badkamer met voldoende daglicht. Geen ontbijtbuffet, er liggen wat spulletjes op de tafels en de rest wordt gebracht. Zelf kiezen zou prettig zijn geweest, bovendien krijg je elke dag ongeveer hetzelfde. Vriendelijkheid personeel verschilt van persoon tot persoon.

tophotel

anoniem
2-6-2009

echt een perfect hotel. Wij hadden de luxekamer met douche op de begane grond. Ideaal met een klein kindje, kon lekker naar buiten. Kindvriendelijk hotel, er werd zelfs een babyfoon aangeboden voor als wij wilde gaan eten en de kleine op de kamer wilde laten slapen.

Lekker gegeten, heerlijk geslapen (goede bedden) en een schitterende kamer. Alleen maar positieve berichten!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Waepen van Veere in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Waepen van Veere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.