Hotel 't Waepen van Veere

Hotel 't Waepen van Veerestersterster

6.5Voldoende

Nederland, Zeeland, Veere

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor 't Waepen van Veere voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

18 reviews over Hotel 't Waepen van Veere

• 2018
    6Carla30-10-2018

Goed maar als je van uitslapen houdt?

Een prima hotel. Wij hadden een budgetkamer, klein maar toereikend. Veere is een mooi stadje. Prima bedden maar we wilden uitslapen en daar kwam niets van. Om half zes werd er bevoorraad met slaande deuren en sterk verlicht door een schijnwerper. Om even over zeven werd met veel kabaal een rolcontainer onder ons raam gereden naar een vuilniswagen. Het ontbijt was prima.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

10Veerle06-04-2016

Aangenaam verblijf!

Het hotel is op een pleintje in het gezellige Veere gelegen. We hadden een budget kamer, deze was klein, gezellig en netjes. Met een kleine badkamer. Vriendelijk personeel, ruim en uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8JMM.vanden.berg16-09-2013

Leuk, net hotel

Gezellig hotel. Centraal gelegen. Schone kamers. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9SEGERS - GHEVAERT05-08-2013

De ideale plek voor wie rust zoekt

Mooi en uitstekend hotel middenin het historische Veere. Ideale ligging, heel klantvriendelijke uitbaters en personeel, kwaliteitsvolle keuken, gezellig terras en nette verzorgde kamers. Zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9G. van Kempen19-02-2013

Hele leuke plek om te lunchen!

Lekker gelunched op een druilerige middag, jammer van het weer maar Veere is zo leuk. Lekker authentiek, geen winkel ketens zoals Zierikzee. Eten was van goede kwaliteit, onze kinderen konden lekker spelen in de kinderhoek.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Vanja Boeykens28-07-2010

Gezellig

Een ideaal hotel als uitvalsbasis om Zeeland te verkennen. Verzorgde kamers, lekker eten, (bij ons) vriendelijke ontvangst. Veere is natuurlijk super gezellig. De nabije omgeving (oa Middelburg) hebben we met een fiets van het hotel doorkruist. De rest van Zeeland met de wagen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9costima26-07-2010

goed

Mooi hotel, Veere is prachtig. Hoteluitbaters zijn niet supervriendelijk ;-(

Gereisd in juli 2010

• 9Biesmans Erik25-07-2010

Fantastisch!!

Dit hotel stond reeds geruime tijd op mijn verlanglijstje, reeds vanaf het ogenblik dat we 5 jaar geleden op Noord-Beveland verbleven en daar niet direct een restaurant vonden waardoor we in 't Waepen van Veere verzeilden. Als restaurant gaf het al onmiddellijk een zeer goede indruk. Ondertussen nog 3X gaan dineren en dus nu een verblijf van drie dagen om te fietsen rond de Oosterschelde en op Walcheren. Ook als hotel heeft 't Waepen van Veere ons weten te bekoren; we hadden trouwens niets anders verwacht. Vriendelijk en attent personeel, ruime kamer en mooie badkamer en vooral lekkere menu's die elke dag fantastisch afsloten. Kortom een herhaling waard.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Fred13-04-2010

Leuk restaurant in hartje Veere

Leuk klein hotel (20 kamers) aan de Markt in het hart van Veere. We kregen de "luxe kamer" terwijl we een minder luxe kamer hadden geboekt. De luxe kamer is een mooi ingerichte en ruime kamer aan de straatkant. Alleen de gordijnen waren wat grauw. Ruime badkamer met voldoende daglicht. Geen ontbijtbuffet, er liggen wat spulletjes op de tafels en de rest wordt gebracht. Zelf kiezen zou prettig zijn geweest, bovendien krijg je elke dag ongeveer hetzelfde. Vriendelijkheid personeel verschilt van persoon tot persoon.

Gereisd met partner in april 2010

• 9anoniem02-06-2009

tophotel

echt een perfect hotel. Wij hadden de luxekamer met douche op de begane grond. Ideaal met een klein kindje, kon lekker naar buiten. Kindvriendelijk hotel, er werd zelfs een babyfoon aangeboden voor als wij wilde gaan eten en de kleine op de kamer wilde laten slapen. Lekker gegeten, heerlijk geslapen (goede bedden) en een schitterende kamer. Alleen maar positieve berichten!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

1 tip over Hotel 't Waepen van Veere

• G. van Kempen, 19-02-2013

Veere is echt de moeite waard, leuke haven, klein zand strandje, heerlijk kuieren door authentieke straatjes.

0 vragen over Hotel 't Waepen van Veere

• Soort gerechtenLunchpakketten