Camping Minicamping Plantlust

Met jonge kinderen

Welkom en gastvrij

Kauff
22-7-2018

We waren 3 dagen met z’n 3en op deze minicamping. We werden gastvrij ontvangen. Er zijn 2 “veldjes” waar de kampeerders. Op 25 plaatsen omheen staan. Midden op de veldjes is speelruimte en zijn toestellen voor dejonge jeugd aanwezig. Ook zijn er meerdere rijdende “speelfietsen” aanwezig waar jong en oudzichmee vermaakt. Op donderdag bakt de gastvrouw friet van eigen aardappels en snacks. Net op dat moment kwam ik binnen lopen en kon zo aanschuiven. Zeer gastvrij.

De plaatsen zijn ruim en schoon. Zelfs in deze droge zomer was er nog gras. Iedere plaats heeft water en stroom. Het sanitair is netjes en wordt dagelijks schoongemaakt. Vanaf de camping is Veere goed per fiets bereikbaar. Ook de stranden richting Domburg zijn per fiets goed bereikbaar. Domburg is 20km. Vrouwenpolder 6km.

De gastvrouw zet heerlijke koffie en bakt zelf overheerlijke taarten. Hulde!

We voelden ons hier welkom en op ons gemak.

Mooie camping bij veere

Jan hamers
23-6-2018

Geschikte camping en op loopafstand van veere. Deze camping heeft verzorgde plaatsen en prima sanitair. Wij hebben genoten van de fietstochtjes die we hebben gemaakt in de omgeving van veere.

Zeer verzorgde camping

Anne van Beek
1-6-2018

Wat een fijne en nette camping, bij aankomst zijn wij hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Heel erg schoon sanitair en veel speelvoorzieningen voor de kinderen. De camping is heel ruimtelijk opgezet, fijn voor de kinderen om te spelen.

Ook kun je verse broodjes bestellen.

Perfecte camping bij Veere!

Leuke kleine camping.

Sanne Vis
11-8-2017

Een kleine camping, waar je je gauw welkom voelt. De theetuin is een mooie aanvulling met heerlijk zelfgemaakt gebak. Veere dichtbij met leuke markt, winkeltjes en veel eetgelegenheden. Het strand op een half uurtje fietsen, maar ook met de auto goed te doen. Veel parkeermogelijkheden.

Op de camping kunnen de kinderen af en toe ponyrijden of knutselen. Elke week wordt er heerlijke friet gebakken.

Gezellig familiecamping

Anja Janse
5-8-2017

Gezellige familiecamping met zeer vriendelijk personeel. De camping ligt aan een fietsknooppunt en is een goede uitvalbasis voor fietstochten in Walcheren. Het pittoreske plaatje Veere op 5 minuten fietsen, met gezellige restaurants en knusse terrasjes. Op de camping zelf is een theetuin met heerlijk zelfgemaakt gebak.

Wekelijks wordt er gezamenlijk friet gegeten ('s morgens staan de aardappels nog op het veld) en organiseert eigenaar Ciska regelmatig een prima BBQ, waar iedereen bij aan kan schuiven. Dit geeft de camping zijn eigen unieke karakter.

Wij komen hier zeker terug!!

Leuke, gezellige camping!

Nina
31-7-2017

Knusse camping met vriendelijk personeel. Het is een leuke camping, geregeld wordt er op de camping een bbq of patat eten georganiseerd. De theetuin is een leuke toevoeging met heerlijke taart! Veere en Middelburg zijn makkelijk te bereiken, leuk om fietsen mee te nemen naar de camping. In de buurt zijn veel leuke dingen te doen, markten/musea/escape rooms.

Fijne vakantie gehad maar wel verbeter punten

familie van Blijderveen
31-7-2017

Wij hebben 2 weken op de camping gestaan. Bij aankomst eerlijkgezegd verwacht dat de koeienstal op de camping was maar de koeienstal moest je met de auto naar toe. Ook de pony's viel ons eerlijkgezegd beetje tegen. Dit omdat onze dochter vaker wilde rijden/poetsen. Dit kon alleen met de dochter vd eigenaar en die had ook een bijbaantje waardoor dit op de vakanatie 3 x lukte. De mensen zijn wel heeel aardig. niks van te zeggen. Ik had gerekend om te kunnen wassen maar deze was nog niet aangesloten omdat ze bezig waren met een ruimte te maken. ook hebben we dagen met regen gehad en de kinderen kunnen nergens spelen / schuilen. Dit is erg jammer..

Prachtig sanitair gebouw. mooi overzichtelijk veld.

erg nadeel 2 loslopende honden die overal hun behoeftes doen. bij aankomt hondenpoep op onze plek.

Vorig jaar in het chalet vakantie gevierd. Chalet is zo goed als nieuw en netjes. De luxe van een huisje met de gezelligheid van een campingveld.

Gezellige camping waar genoeg georganiseerd wordt voor de kinderen.

Volgend jaar in eigen caravan!

top camping

Els Pouw
9-10-2016

Fijne vakantie gehad op deze camping. We waren hier in september. Gastvrije en vriendelijke eigenaars. Veel gefietst. Je kan alle kanten uit. Fietsroutes komen langs de camping. Sanitair is prima en schoon. Ruime plaatsen. Rustig gelegen en toch dicht bij Veere kun je zo naar toe lopen. Kortom top camping.

alles super schoon, gastvrij, activiteiten, rustig

Gérard & Ankie
15-9-2016

goed: schoon toiletgebouw; schone mooie velden; ruime plaatsen; regelmatig gezamenlijke buiten maaltijden; gastvrij; behulpzaam; koelkast, diepvries, wasmachine gebruik mogelijk, ponyritten, veldbloemen plukken,

jan plezier fietsen aanwezig als ook skelters, speelwerktuigen kinderen en toch rustig. Kind- en dier vriendelijk. Brochures bezienswaardigheden Zeeland aanwezig.

geen negatieve zaken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Plantlust in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Plantlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.