Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.3Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

77 Reviews over Minicamping Plantlust

• 10T.van Bergen16-08-2022

Heerlijke weken vakantie gevierd op de camping. De plaatsen zijn ruim. Elke donderdag konden wij aanschuiven voor de frietavond met de hele camping. Schoon sanitair en lekker ruim.

• 10Eetgelegenheden
  • 4EH06-08-2022

Lijkt erop dat de camping maar bijzaak is.

Aangemeld en verder eigenaresse niet meer gesproken, eigenaar af en toe gezien maar kon geen hallo vanaf komen.

Speeltoestellen verouderd en fietsen voor kinderen kapot en vol met haakjes (gevaarlijk). Daarnaast werd er niks georganiseerd voor de kinderen, alleen friet en bbq avond maar dat starte pas vanaf 18:00 dus voor jongere kinderen niet te doen.

Sanitair werd schoongemaakt maar lagen altijd wel haren in de putjes, lamp kapot bij de mannendouches, geen wc borstel bij 1 van de mannen wc, douches waren stralen ver uit elkaar waardoor vrouwen haren niet goed konden wassen en er hing geen papier om je handen af te drogen. Dit is zo gebleven in 2 weken verblijf.

Gelukkig leuke mensen die er stonden waardoor het gezellig is geweest maar ons zien ze niet meer terug.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5Truus Kok Schoonderbeek26-07-2022

Geen inzet voor de kleine kindjes!

Op de eerste plaats hebben we mede door het mooie weer leuke vakantie gehad fijne chalet hier gehuurd ! Deze was in orde! Maar zoals op hun web site staat beschreven dat hier voor de kinderen het boerderij leven wordt georganiseerd,klopt totaal niet,sterker er wordt niets hier mee gedaan erg jammer en we vinden dat de web site moet worden aangepast! De skelters die in het midden van het veld staan is het enige vertier v de kleintjes maar deze zijn oud en veel kapot! Jammer want met wat inzet hier voor de kindjes zou het een leuke camping zijn! Dus ons advies doe hier wat mee en pas voor de mis informatie op jullie web site aan!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Nova de haas02-08-2021

Hele leuke week!

Heerlijke camping met in de buurt genoeg te beleven. Erg gezellige campinggasten. En de bbq avond en friet avond was erg leuk. Deze camping is zeker aan te raden

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Carla en Frans07-12-2020

uitstekende camping

We hebben genoten van twee weken vakantie op camping Plantlust. Sanitair was erg schoon, mooi uitzicht vanaf de camping, ruim veld. We hebben genoten en hebben alweer geboekt voor volgend jaar mei.

• 10Elly & Rob05-12-2020

Zelden genoten van zo’n fijne camping

Geweldig! We genoten 6 weken lang. Deels samen, deels met familie en vrienden. Voor het tweede jaar hier mijn verjaardag gevierd. De ruimte rond onze caravan was geweldig. Met 6 personen en 2 tafels aan elkaar op corona-afstand kunnen borrelen, eten en genieten. Maar ook heerlijk gefietst: naar Veere en Middelburg en naar het strand bij Vrouwenpolder-Breezand (heel ruim en rustig en afstand houden kost hier geen enkele moeite). Genoten van fietstochtjes o.a. naar het oudste zeefort Rammekens bij Rithem/Vlissingen, het bos bij de Mantelingen (Oostkapelle-Domburg) en verse vis kopen in Vrouwenpolder. Mosselen koken en garnalen pellen. Ciska en haar familie zijn geweldig en service staat hoog in hun vaandel. Desgewenst werd ‘s morgens verse melk bij de caravan gebracht. Voor ons is deze vakantie op camping Plantlust zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Hans en Roelie Bakker01-08-2020

Super Camping

Plantlust is een prachtige Camping. Dichtbij Veere en tal van supermooie fietsroutes. Ciska en het team zijn toppers. Vooral de "onbeperkt patat eten" op donderdag is iets wat je niet mag missen. Voor de kleinere is aan alles gedacht. Top sanitair en heerlijke sfeer. Wij hebben genoten.

• 10Wies17-07-2019

Hier ga ik echt voor zitten. We zijn 4 weken op de camping geweest. Het was een feest om hier te zijn . Een prachtige camping ......schoon ......prachtige grasmat.......heerlijke koffie met gebak wat zooooo heerlijk is .!!!!!!! En laten we Ciska niet vergeten. Wat een gastvrouw ...... niets is haar teveel altijd een luisterend oor ....dan niet te vergetend dat ze 4 kids heeft samen met Ronnie. De stille partner op de achtergrond die zijn grasmat heel goed onderhoudt. Ik,kan een heeeeele lange revieuw schrijven maar vind het zo goed. Kortom een camping die aan te raden is

• 10Manoah08-07-2019

Grandioos!

Wat een super camping!!! Heerlijke vloerverwarming in toiletgebouw. W/E bij de plek. Plenty van speelmeuk voor de kids ;-) Fenomenaal uitzicht. Misschien wel het mooiste plekje van Walcheren! Wij komen zeker terug

• 9Fam Baan07-07-2019

Grote plekken en persoonlijke aandacht

Persoonlijk en hartelijk welkom geheten door Ciska. Een ruime staanplaats met heerlijke avondzon. Schone toiletvoorzieningen. Veel leuks en gevarieerd speelgoed en klimtoestellen voor de kinderen om mee te spelen. Een super kleinschalige camping om even helemaal weg te zijn.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Plantlust info