Camping Minicamping Plantlust

9,3

60 reviews over Camping Minicamping Plantlust in het Nederlands

Leuke kleine camping.

Sanne Vis, 11-8-2017

Een kleine camping, waar je je gauw welkom voelt. De theetuin is een mooie aanvulling met heerlijk zelfgemaakt gebak. Veere dichtbij met leuke markt, winkeltjes en veel eetgelegenheden. Het strand op een half uurtje fietsen, maar ook met de auto goed te doen. Veel parkeermogelijkheden.

Op de camping kunnen de kinderen af en toe ponyrijden of knutselen. Elke week wordt er heerlijke friet gebakken.

Gezellig familiecamping

Anja Janse, 5-8-2017

Gezellige familiecamping met zeer vriendelijk personeel. De camping ligt aan een fietsknooppunt en is een goede uitvalbasis voor fietstochten in Walcheren. Het pittoreske plaatje Veere op 5 minuten fietsen, met gezellige restaurants en knusse terrasjes. Op de camping zelf is een theetuin met heerlijk zelfgemaakt gebak.

Wekelijks wordt er gezamenlijk friet gegeten ('s morgens staan de aardappels nog op het veld) en organiseert eigenaar Ciska regelmatig een prima BBQ, waar iedereen bij aan kan schuiven. Dit geeft de camping zijn eigen unieke karakter.

Wij komen hier zeker terug!!

Leuke, gezellige camping!

Nina, 31-7-2017

Knusse camping met vriendelijk personeel. Het is een leuke camping, geregeld wordt er op de camping een bbq of patat eten georganiseerd. De theetuin is een leuke toevoeging met heerlijke taart! Veere en Middelburg zijn makkelijk te bereiken, leuk om fietsen mee te nemen naar de camping. In de buurt zijn veel leuke dingen te doen, markten/musea/escape rooms.

Fijne vakantie gehad maar wel verbeter punten

familie van Blijderveen, 31-7-2017

Wij hebben 2 weken op de camping gestaan. Bij aankomst eerlijkgezegd verwacht dat de koeienstal op de camping was maar de koeienstal moest je met de auto naar toe. Ook de pony's viel ons eerlijkgezegd beetje tegen. Dit omdat onze dochter vaker wilde rijden/poetsen. Dit kon alleen met de dochter vd eigenaar en die had ook een bijbaantje waardoor dit op de vakanatie 3 x lukte. De mensen zijn wel heeel aardig. niks van te zeggen. Ik had gerekend om te kunnen wassen maar deze was nog niet aangesloten omdat ze bezig waren met een ruimte te maken. ook hebben we dagen met regen gehad en de kinderen kunnen nergens spelen / schuilen. Dit is erg jammer..

Prachtig sanitair gebouw. mooi overzichtelijk veld.

erg nadeel 2 loslopende honden die overal hun behoeftes doen. bij aankomt hondenpoep op onze plek.

Super mooi chalet op kindvriendelijke camping

Jantine, 4-1-2017

Vorig jaar in het chalet vakantie gevierd. Chalet is zo goed als nieuw en netjes. De luxe van een huisje met de gezelligheid van een campingveld.

Gezellige camping waar genoeg georganiseerd wordt voor de kinderen.

Volgend jaar in eigen caravan!

top camping

Els Pouw, 9-10-2016

Fijne vakantie gehad op deze camping. We waren hier in september. Gastvrije en vriendelijke eigenaars. Veel gefietst. Je kan alle kanten uit. Fietsroutes komen langs de camping. Sanitair is prima en schoon. Ruime plaatsen. Rustig gelegen en toch dicht bij Veere kun je zo naar toe lopen. Kortom top camping.

alles super schoon, gastvrij, activiteiten, rustig

Gérard & Ankie, 15-9-2016

goed: schoon toiletgebouw; schone mooie velden; ruime plaatsen; regelmatig gezamenlijke buiten maaltijden; gastvrij; behulpzaam; koelkast, diepvries, wasmachine gebruik mogelijk, ponyritten, veldbloemen plukken,

jan plezier fietsen aanwezig als ook skelters, speelwerktuigen kinderen en toch rustig. Kind- en dier vriendelijk. Brochures bezienswaardigheden Zeeland aanwezig.

geen negatieve zaken

Fantastische zomervakantie

Fam. Seymoens, 13-9-2016

Deze zomer enorm genoten met onze kinderen (2 x 7j en 12j) van 2 weken vakantie op de mini-camping Plantlust. Super rustig gelegen. Mooi onderhouden staterrein. Mooi en proper sanitair. De ideale uitvalsbasis voor het eiland Walcheren te verkennen. Enorm veel variatie om je dag te vullen. Wandelen, fietsen, zee, platteland, cultuur, lekker eten ... of gezellig dagje niets doen ter plaatse. De beste frietjes ter wereld worden er gebakken tijdens de wekelijkse frietenbak. Ook een lekker verzorgde BBQ waar we mee van kunnen genieten hebben. De waterspelletjes vonden de kids fantastisch leuk. Heel wat dingen ter plaatse waarmee de kinderen hun rot kunnen amuzeren zoals speeltuigen, schelters, trampoline, tractors,... Volgend jaar zeker weer !

Mooi gelegen kindvriendelijke camping

Henk, 6-9-2016

Een power pack dat was blijven liggen werd me zelfs nagestuurd

Echt een super camping

Buurman Wim, 28-8-2016

Super gezellige camping, zeer gastvrij, erg schoon sanitair

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Plantlust in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Plantlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Plantlust scoort een 9.26 uit 10 op basis van 62 reviews.