Géén boekingskosten

Meer camping info

73 Reviews over Minicamping Plantlust

• 9Nova de haas02-08-2021

Hele leuke week!

Heerlijke camping met in de buurt genoeg te beleven. Erg gezellige campinggasten. En de bbq avond en friet avond was erg leuk. Deze camping is zeker aan te raden

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Carla en Frans07-12-2020

uitstekende camping

We hebben genoten van twee weken vakantie op camping Plantlust. Sanitair was erg schoon, mooi uitzicht vanaf de camping, ruim veld. We hebben genoten en hebben alweer geboekt voor volgend jaar mei.

• 10Elly & Rob05-12-2020

Zelden genoten van zo’n fijne camping

Geweldig! We genoten 6 weken lang. Deels samen, deels met familie en vrienden. Voor het tweede jaar hier mijn verjaardag gevierd. De ruimte rond onze caravan was geweldig. Met 6 personen en 2 tafels aan elkaar op corona-afstand kunnen borrelen, eten en genieten. Maar ook heerlijk gefietst: naar Veere en Middelburg en naar het strand bij Vrouwenpolder-Breezand (heel ruim en rustig en afstand houden kost hier geen enkele moeite). Genoten van fietstochtjes o.a. naar het oudste zeefort Rammekens bij Rithem/Vlissingen, het bos bij de Mantelingen (Oostkapelle-Domburg) en verse vis kopen in Vrouwenpolder. Mosselen koken en garnalen pellen. Ciska en haar familie zijn geweldig en service staat hoog in hun vaandel. Desgewenst werd ‘s morgens verse melk bij de caravan gebracht. Voor ons is deze vakantie op camping Plantlust zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Hans en Roelie Bakker01-08-2020

Super Camping

Plantlust is een prachtige Camping. Dichtbij Veere en tal van supermooie fietsroutes. Ciska en het team zijn toppers. Vooral de "onbeperkt patat eten" op donderdag is iets wat je niet mag missen. Voor de kleinere is aan alles gedacht. Top sanitair en heerlijke sfeer. Wij hebben genoten.

• 10Wies17-07-2019

Hier ga ik echt voor zitten. We zijn 4 weken op de camping geweest. Het was een feest om hier te zijn . Een prachtige camping ......schoon ......prachtige grasmat.......heerlijke koffie met gebak wat zooooo heerlijk is .!!!!!!! En laten we Ciska niet vergeten. Wat een gastvrouw ...... niets is haar teveel altijd een luisterend oor ....dan niet te vergetend dat ze 4 kids heeft samen met Ronnie. De stille partner op de achtergrond die zijn grasmat heel goed onderhoudt. Ik,kan een heeeeele lange revieuw schrijven maar vind het zo goed. Kortom een camping die aan te raden is

• 10Manoah08-07-2019

Grandioos!

Wat een super camping!!! Heerlijke vloerverwarming in toiletgebouw. W/E bij de plek. Plenty van speelmeuk voor de kids ;-) Fenomenaal uitzicht. Misschien wel het mooiste plekje van Walcheren! Wij komen zeker terug

• 9Fam Baan07-07-2019

Grote plekken en persoonlijke aandacht

Persoonlijk en hartelijk welkom geheten door Ciska. Een ruime staanplaats met heerlijke avondzon. Schone toiletvoorzieningen. Veel leuks en gevarieerd speelgoed en klimtoestellen voor de kinderen om mee te spelen. Een super kleinschalige camping om even helemaal weg te zijn.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Kauff22-07-2018

Welkom en gastvrij

We waren 3 dagen met z’n 3en op deze minicamping. We werden gastvrij ontvangen. Er zijn 2 “veldjes” waar de kampeerders. Op 25 plaatsen omheen staan. Midden op de veldjes is speelruimte en zijn toestellen voor dejonge jeugd aanwezig. Ook zijn er meerdere rijdende “speelfietsen” aanwezig waar jong en oudzichmee vermaakt. Op donderdag bakt de gastvrouw friet van eigen aardappels en snacks. Net op dat moment kwam ik binnen lopen en kon zo aanschuiven. Zeer gastvrij. De plaatsen zijn ruim en schoon. Zelfs in deze droge zomer was er nog gras. Iedere plaats heeft water en stroom. Het sanitair is netjes en wordt dagelijks schoongemaakt. Vanaf de camping is Veere goed per fiets bereikbaar. Ook de stranden richting Domburg zijn per fiets goed bereikbaar. Domburg is 20km. Vrouwenpolder 6km. De gastvrouw zet heerlijke koffie en bakt zelf overheerlijke taarten. Hulde! We voelden ons hier welkom en op ons gemak.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Britta Grausam04-07-2018

Wunderschöner kleiner Campingplatz

Ein wunderschöner gepflegter Campingplatz. Sehr freundliche Inhaber. Wir haben die Radtouren und die Landschaft um diesen Platz sehr genossen 🖒

• 10Jan hamers23-06-2018

Mooie camping bij veere

Geschikte camping en op loopafstand van veere. Deze camping heeft verzorgde plaatsen en prima sanitair. Wij hebben genoten van de fietstochtjes die we hebben gemaakt in de omgeving van veere.

Camping Minicamping Plantlust info

Camping-informatie