Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen
8,8

16 tips over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

fam van meeteren, 17-8-2015
Een aanrader met kinderen ,zeker als je van dieren houd.
Fam. Bakker, 16-8-2015
Website aanpassen wat ruimte betreft. Graag eerlijke voorlichting.
Rik en Nel v d Brug, 7-7-2015

Dit is gewoon een lief huisje om vakantie te houden.

In de omgeving is van alles te beleven .

Trudi M., 2-1-2015
Veere, een heel mooi plaatsje op loopafstand.
Krapp, 4-11-2014
Prijs vooral voor deze periode aanpassen. Binnenruimte voldoet niet als leefruimte bij herfstweer, om gezellig te tafelen. Inrichting moet knusser. Site aanpassen aan de realiteit!
Sanderenhenrike, 6-9-2014
Op het strand ten westen van Vrouwenpolder ontstaan bij eb kreken op het strand. Deze ondiepe poeltjes zijn ideaal voor kleine kinderen om in te spelen.

Familie Franssen-van der Vaart, 30-8-2014

Uit eten in de Roergangershut, vlakbij de camping. Heerlijk gegeten! Zelfs een pannenkoek met kipnuggets hoort tot de mogelijkheden.

Berkenshof Tropical Zoo, ideaal voor een regenachtige dag, want er zit een overdekte speeljungle bij met water, dus zwemkleren meenemen.

Inge, 10-8-2014
Het enige verbeterpunt vonden we het sanitair. Het zag er schoon uit, maar rook niet altijd fris en er waren relatief weinig douches en wc's voor alle campinggasten in deze hoogtijdagen. Maar zoals we begrepen wordt daaraan gewerkt voor volgend seizoen, goed idee!
Micheline Bertrams, 8-8-2014
Wat betreft de communicatie per mail kan er nog iets verbeterd worden. We hebben herhaaldelijk moeten bellen en mailen om het aanmeldingsformulier te krijgen, waardoor we in de onzekerheid zaten of we konden komen.
Tonny van Hoorn, 25-7-2014
zeilen kano varen wandelen en fietsen enz.

Acties

Acties voor Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen