Géén boekingskosten
NederlandZeelandVeereCampings VeereCamping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

NederlandZeelandVeere

We hebben de beste aanbieders voor Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 261 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 261 reviews
  • 6.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

260 Reviews over Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

• 8Dinie Francke04-10-2021

Fijne camping , een aanrader !!!

We hebben genoten van ons klein weekje najaarsvakantie. Hartelijke ontvangst. Vriendelijke eigenaren .Mooie ruime plaatsen , heerlijke douches 😄 De omgeving is prachtig 👍🏻Zeker voor herhaling vatbaar !

• 5Emile Pels17-09-2021

Nooit mer

Camping geselecteerd via internet, prachtige foto's op de site. Aangekomen op de camping wordt dit niet waargemaakt, het grote veld gaat nog, maar het andere veld voldoet niet. De plekken zijn veel te klein voor onze caravan van 7.30 meter, 6.00 meter totale lengte is echt de max. Eigenaar is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar de wifi voldoet niet en er is nauwelijks 3G/4G. Het sanitair is niet van deze tijd, maar wel schoon en samengevat is het de gevraagde prijs niet waard. De omgeving is geweldig, maar dan op een ander camping.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Stephanie Tamminga15-09-2021

Genieten

Heerlijke knusse camping. Huisje was schoon. Ook het huisje is erg knus. Maar aangezien wij meer buiten hebben gezeten dan binnen vondt ik dat helemaal niet erg. Eigenaar zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Een camping vol met diertjes waar erg goed voor wordt gezorgd. Paarden, ganzen, kalkoen, varkens, schaapjes. Heerlijk vertoeven in deze prachtige rustige omgeving. Als je even wilt ontsnappen aan het drukke leven dan moet is deze camping echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8A. Van der Meulen14-09-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Genoten van ons verblijf. Ruime plek . Minpuntje was de wateroverlast in de voortent . De eigenaar bood een waterpomp aan om het water weg te pompen, fijn dat het zo opgelost kon worden . We hebben heerlijk kunnen wandelen met onze hond in het Veerse bos waar je zo in liep. Sanitair is verouderd maar wel schoon. Kinderen konden genieten van de dieren en het speelgoed. Af en toe werd er iets georganiseerd.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Franse13-09-2021

Prachtig gebied

Een heerlijk rondje lopen in het naast gelegen bos. Eén van de vele fiets routes fietsen . Bootje varen , katoen ,suppen en dan alles op loop afstand van de camping. Aan de andere kant van de camping ligt het veerse meer en de jachthaven van Veere. Op een paar kilometer het strand met leuke strandtenten. Maar op de camping zelf is er genoeg te doen je kunt er paardrijden ,dieren verzorgen ,er lopen konijntjes los die je kunt aaien kortom een echte boerderij camping . Leuke eigenaren die ook af en toe iets organiseren zoals in onze week zwemmen met de pony's en een mossel avond. Kort op een super camping!

• 5MP24-08-2021

Verwachtingen lagen hoger

Door alle mooie reviews en foto's hebben wij met vrienden en de kinderen hier twee kampeerplaatsen geboekt voor 2 weken. Voor kinderen is het op zicht leuk, ze mogen helpen bij de pony's en zo af en toe wordt er iets voor ze georganiseerd. De kampeerplekken zijn klein, zit dicht op de volgende en het hek gaat dicht nadat de auto's na in/uit laden weg zijn. Hier hebben wij ons echt over verbaasd, waarom moet dat hek dicht. het paadje wat je dan moet nemen is donker en in de avond totaal niet verlicht (er zijn geen lantaarnpalen) Ook is het sanitair en afwasplek echt niet oke, het wordt 1 maal daags met waterslang afgespoten maar is echt zo verouderd dat de raampjes met houtjes en tyraps open werd gehouden. de receptie was slordig en kantine voor tafelvoetbal was een grote choas. Voor kinderen zijn er wel leuke toestellen in de speeltuin. Parkeerplekken zijn erg krap. De omgeving is verder prachtig!

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Sp10-08-2021

Rustige camping ,mooi opgezet

Ideaal voor wandelaars, fietsers,waterliefhebbers. Wij hebben hier genoten en zeker een aanrader.

• 8Annemarie Lansink09-08-2021

Kindvriendelijke leuke kleine camping

Gezellig en kleinschalig. Mooie camperplek en de kinderen hebben veel plezier gehad met het verzorgen van alle dieren.

• 4Mirjam26-07-2021

Zeer onvriendelijke eigenaren en te kleine plekken

De camping werd omschreven als zeer kindvriendelijk. Er zouden fietsjes en skelters zijn en meerdere activiteiten binnen zoals tafeltennis en tafelvoetbal. De binnenruimte was niet toegankelijk vanwege Corona, mijns inziens onzin aangezien scholen al lang en breed weer open zijn en zelfs weer gemengd mogen werken. Dit was ook NIET aangegeven op de site. Het ene fietsje en die ene skelter die er waren mochten niet op de camping maar slechts langs de parkeerplaatsen in het zicht vd eigenaar. De enige plek die wij dus gevaarlijk vonden. Toen we probeerden in een gesprek te voeren konden we de boom in. Gezegd dat we een deel van ons geld terug wilden. Dit werd vertaald als ‘we zetten je nu de camping af’. Er is niet meer tegen ons gepraat slechts geroepen over het veld dat we moesten gaan inpakken. Daarbij waren de plekken extreem klein en het sanitair vies. Eigenaar koopt mensen om met gratis overnachting in huisje voor positieve review!

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Paul O29-06-2021

Mooie uitvalsbasis voor wandelen en fietsen!

De sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig maar schoon! Verder alleen maar pluspunten; vriendelijke staf, het caravanveld ligt beschut en dat is niet verkeerd in winderig Zeeland. Camping ligt in rustig gebied, lekker stil terwijl je in no time op bruisende plekken aan het strand of leuke plaatsjes zit! Ruime, vlakke plekken op een goed onderhouden veld. Om te zorgen dat het veld goed blijft (niet kapot wordt gereden) blijft de auto op de parkeerplaats naast de receptie en wordt de caravan met een trekkertje keurig op zijn plaats gezet. Verder gelegenheid te over om hiervandaan Walcheren te ontdekken; lopend, met de fiets of met de auto!

• 6Staat v/h sanitair

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen info