Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

CampingWeer vandaag22°19°
Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen
8,8

186 reviews over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in het Nederlands

We komen zeker terug, mits het sanitair gebouw is

Ruud en Annemieke
13-8-2018

Hele lieve eigenaars die , voor zo ver mogelijk, alles voor hun gasten doen.

Gezellige camping waar de gasten de sfeer bepalen.

Helaas is het sanitairgebouw helemaal versleten en zeker aan vervanging toe.

Veel vermaak voor de kinderen oa pony rijden, pony verven, pony wassen, pannekoeken bakken enz enz.

Ligging is perfect, dicht bij Veere en Vrouwenpolder en alle andere dorpen en steden zijn prima met de fiets te bereiken.

Gemoedelijk gastvrij

Inge
29-7-2018

Heerlijk relaxte en persoonlijke benadering! Je voelt je meteen welkom én thuis!

Geweldig!

Laura Jacobs
25-7-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Leuk groot volledig ingericht woon huis.

Hele vriendelijke eigenaresse.

Zelfs met de haflingers van haar een strandrit mogen maken.

Heel netjes verzorgd en wat hebben de beestjes het daar goed!!

Het ligt allemaal heel gezellig op de grond wat hun bezitten. Zeker een aanrader ook met oudere mensen!

Helemaal top!!

Chila
20-7-2018

Kind en dier vriendelijk. Keurig sanitair. Veel ruimte per plek. Heel aardige en gemoedelijke eigenaren. Veel paarden. Vlak bij water en bos. Speeltuin.

Vijf kleine huisjes op het terrein die werkelijk geweldig zijn om in te verblijven. Alle voorzieningen erin. Wij hebben twee nachten in de Spreeuwenpot geslapen en daarvan genoten! Dit na twee nachten op de camping, die ook heel fijn is.

Er is ook een wasmachine en een droger bij het sanitair gebouw, heel handig.

Wij vinden zowel de camping als de huisjes als de eigenaren als de omgeving een echte aanrader!!!

De sfeer is gemoedelijk en gezellig, er is een groot vertrouwen in jou als gast waardoor als vanzelf je betere kanten naarboven komen (mocht je soms mindere kanten hebben), waardoor je je gewoon goed voelt hier. Wij vinden dat vertrouwen een groot goed, alsmede de gemoedelijkheid, alles is makkelijk en gaat vanzelf.

Zeer hartelijk dank voor de heerlijke dagen!

Wij gaan terugkomen !

Ruud H
16-7-2018

Prachtig gelegen knusse en rustige svr camping. Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Ideaal gelegen om Walcheren per fiets te ontdekken. Sanitair is schoon en voldoende, maar een facelift kan het wel gebruiken. Mijn labrador kon lekker zwemmen in water op <200 m.

Heerlijke 2 weken gehad.

Hier wordt je helemaal zen!

Tanja
14-7-2018

De rust en de prachtige ligging zijn de enorme pluspunten van de mini camping van Lydia en Bram. Aan het Veerse Bos en dichtbij het Veerse meer was het meer dan goed toeven. Samen met de honden liep ik zo het bos in maar in een half uur liep ik ook naar Veere om daar op één van de sfeervolle terrassen te vertoeven. De sfeer op de camping is ontspannen, de eigenaren zijn toegankelijk en enorm voor hun gasten in de weer. De Heksenketel heeft iets knus over zich. Leuk zijn ook de dieren die er zijn en zorgen voor een mini boerderij gevoel. Een heerlijke plek voor jong en oud, gezinnen, stelletjes maar ook singles. Tijdens mijn verblijf heb ik zon, storm en regen gehad maar het was eigenlijk allemaal oké. Toiletgebouw kan wat moderner maar ik kon er prima mee leven. Het is tenslotte ook een mini camping ;-). Al met al een Aanrader!

Fantasties

Marianne Huis
12-7-2018

Mooie schone minicamping ! Schone huisjes meer dan compleet ingericht! Vriendelijke en hulpvaardige eigenaren . BESLIST EEN AAANRADER

Geweldig 👍

Jan&Marga
7-7-2018

Heerlijke ontspannen vakantie gehad, mede dankzij fijne sfeer! Ons hondje heeft ook genoten. Top ligging:naast Veerse bos , Veere en strand ook nabij. We gaan zeker nog eens terug.

Heerlijke camping

Angelika en Erwin
3-6-2018

Fijne camping en mooie plek voor onze bus met erg vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ook voor onze hond erg fijn om hier te zijn leuke wandelingen. Komen zeker nog eens terug.

Prima camping!

Ton
25-5-2018

Een gemoedelijke camping, waar we op een rustig plekje stonden. Veel dieren, waar onze kleinkinderen natuurlijk dol op waren.

Schoon sanitair, vriendelijke mensen.

Ligging prima, dichtbij wandelmogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen scoort een 8.75 uit 10 op basis van 186 reviews.

Acties

Acties voor Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen