Géén boekingskosten
NederlandZeelandVeereCampings VeereCamping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

NederlandZeelandVeere

We hebben de beste aanbieders voor Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 263 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 263 reviews
  • 6.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

263 Reviews over Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

• 9Fam Blokland13-08-2022

voor herhaling vatbaar

voor het derde jaar op rij twee weken op deze camping altijd vriendelijk en gezellig mooie ligging vlak bij het Veerse meer kinderen worden leuk bezig gehouden veel te doen in mooie omgeving

• 8Ab en Jopie Nieuwland25-06-2022

mooie kleine camping midden in de natuur

we hadden een camperplaats gereserveerd maar vonden deze niet zo geweldig. De vriendelijke eigenaar bood ons toen een mooie plek aan op het kampeerveld. Een heerlijke ruime plaats met eigen water, stroom en tv aansluiting.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Dinie Francke04-10-2021

Fijne camping , een aanrader !!!

We hebben genoten van ons klein weekje najaarsvakantie. Hartelijke ontvangst. Vriendelijke eigenaren .Mooie ruime plaatsen , heerlijke douches 😄 De omgeving is prachtig 👍🏻Zeker voor herhaling vatbaar !

• 5Emile Pels17-09-2021

Nooit mer

Camping geselecteerd via internet, prachtige foto's op de site. Aangekomen op de camping wordt dit niet waargemaakt, het grote veld gaat nog, maar het andere veld voldoet niet. De plekken zijn veel te klein voor onze caravan van 7.30 meter, 6.00 meter totale lengte is echt de max. Eigenaar is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar de wifi voldoet niet en er is nauwelijks 3G/4G. Het sanitair is niet van deze tijd, maar wel schoon en samengevat is het de gevraagde prijs niet waard. De omgeving is geweldig, maar dan op een ander camping.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Stephanie Tamminga15-09-2021

Genieten

Heerlijke knusse camping. Huisje was schoon. Ook het huisje is erg knus. Maar aangezien wij meer buiten hebben gezeten dan binnen vondt ik dat helemaal niet erg. Eigenaar zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Een camping vol met diertjes waar erg goed voor wordt gezorgd. Paarden, ganzen, kalkoen, varkens, schaapjes. Heerlijk vertoeven in deze prachtige rustige omgeving. Als je even wilt ontsnappen aan het drukke leven dan moet is deze camping echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8A. Van der Meulen14-09-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Genoten van ons verblijf. Ruime plek . Minpuntje was de wateroverlast in de voortent . De eigenaar bood een waterpomp aan om het water weg te pompen, fijn dat het zo opgelost kon worden . We hebben heerlijk kunnen wandelen met onze hond in het Veerse bos waar je zo in liep. Sanitair is verouderd maar wel schoon. Kinderen konden genieten van de dieren en het speelgoed. Af en toe werd er iets georganiseerd.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Franse13-09-2021

Prachtig gebied

Een heerlijk rondje lopen in het naast gelegen bos. Eén van de vele fiets routes fietsen . Bootje varen , katoen ,suppen en dan alles op loop afstand van de camping. Aan de andere kant van de camping ligt het veerse meer en de jachthaven van Veere. Op een paar kilometer het strand met leuke strandtenten. Maar op de camping zelf is er genoeg te doen je kunt er paardrijden ,dieren verzorgen ,er lopen konijntjes los die je kunt aaien kortom een echte boerderij camping . Leuke eigenaren die ook af en toe iets organiseren zoals in onze week zwemmen met de pony's en een mossel avond. Kort op een super camping!

• 5MP24-08-2021

Verwachtingen lagen hoger

Door alle mooie reviews en foto's hebben wij met vrienden en de kinderen hier twee kampeerplaatsen geboekt voor 2 weken. Voor kinderen is het op zicht leuk, ze mogen helpen bij de pony's en zo af en toe wordt er iets voor ze georganiseerd. De kampeerplekken zijn klein, zit dicht op de volgende en het hek gaat dicht nadat de auto's na in/uit laden weg zijn. Hier hebben wij ons echt over verbaasd, waarom moet dat hek dicht. het paadje wat je dan moet nemen is donker en in de avond totaal niet verlicht (er zijn geen lantaarnpalen) Ook is het sanitair en afwasplek echt niet oke, het wordt 1 maal daags met waterslang afgespoten maar is echt zo verouderd dat de raampjes met houtjes en tyraps open werd gehouden. de receptie was slordig en kantine voor tafelvoetbal was een grote choas. Voor kinderen zijn er wel leuke toestellen in de speeltuin. Parkeerplekken zijn erg krap. De omgeving is verder prachtig!

• 3Staat v/h sanitair
  • 7Annemarie05-08-2021

Gezellige , “kneuterige” camping .

Gezellige, vriendelijke & sociale camping. Genoten van de omgeving, alle dieren en de leuke paadjes. Camping geeft een gemoedelijke sfeer, kinderen kunnen veilig spelen. De “paardenmeisjes” van de camping maken het compleet. Het geeft een soort “Penny” gevoel met de stallen en de konijntjes. Het sanitair kan wat uitgebreider, maar ach het heeft ook wat om het wat minder luxe te hebben. Wij hebben genoten!

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Sp27-07-2021

Rustige camping ,mooi opgezet

Ideaal voor wandelaars, fietsers,waterliefhebbers. Wij hebben hier genoten en zeker een aanrader.

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen info

Camping-informatie