Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen
8,7

172 reviews over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in het Nederlands

Fantastische midweek

Ronny en Ria
13-9-2018

Zeer goede ontvangst, vriendelijke gastvrouw. Alles was zeer net en we hadden niets tekort. Ons hondje had de vrije loop en we konden parkeren bij de deur.

We hebben genoten van onze midweek. Voor herhaling vatbaar.

Ligging is prima. Sanitair matig , grasveld vol met gemaaid gras. Geen ontvangst, uitleg (welkomst woord) en dus ook geen Wifi code gekregen. Weinig info gevonden in 'kiosk' . Na 3 dagen telefonisch contact opgenomen om de rekening te kunnen betalen.

absolute aanrader voor kamperen met kinderen

Kim, Pieter & Titus
11-9-2018

We zijn super tevreden over ons kampeerweekendje in Haflingerhof De Heksenketel! De eigenaars zijn heel behulpzaam, zo zochten ze voor ons een magnetron voor de melkflesjes van onze baby. Het is een fantastische locatie om met kinderen te kamperen, heerlijk rustig, basic maar verzorgd, geen gedoe met muntjes om te douchen,... Wij zijn fan!

Super genoten!

Els de bruin
9-9-2018

Wij zijn afgelopen zomer 2 weken met onze dochter, schoonzoon en hun 4 kinderen op de camping geweest.

Het was een heel leuke tijd.

Er waren veel kinderen om mee te spelen, de activiteiten waren leuk en de onderlinge sfeer tussen de gezinnen was goed.

De 3 G"s zijn hier van toepassing: Gastvrij, Gemoedelijk en Gezellig.

We komen zeker terug.

Vorig jaar schreven we, dat De Heksenketel een plek is om naar terug te gaan en we zijn er dus nu voor de vijfde keer geweest. Dat op zich zegt iets; we gaan nooit twee keer naar eenzelfde camping, wél naar De Heksenketel. En we zijn niet de enigen, die hier op herhaling komen. De combinatie camping en de diverse huisjes maken dit tot een prachtige plek. De eigenaren zijn zeer sociaal en servicegericht ingesteld. Continu wordt gewerkt aan verbeteringen aan de camping. Voor kinderen is het er een paradijs, zeker door de aanwezigheid van de paarden en pony's. We hebben er weer een fijne twee weken opzitten!! En het zal niet de laatst keer zijn.

Leuke camping, communicatie slecht

Bertine
5-9-2018

Heerlijke camping, aardige eigenaren, veel te beleven (vooral voor kinderen), ligging in prachtig natuurgebied, mooie plekken.

Minder was het sanitair, op elkaar gepropte plaatsen met amper 2 meter van elkaar, gelukkig hadden we aardige buren.

We hadden geen svr korting gekregen, 35 euro, kwamen we later pas achter. Op onze mailtjes hierover hebben we nog steeds geen reactie gehad???

Fijn verblijf, voor herhaling vatbaar

Fantoli
30-8-2018

De ontspannen, familiale sfeer. Zeer gastvrij onthaal en KRAAKNET huisje (interieur wat verouderd, maar heeft ook charmes). Badkamer en sanitair wel heel recent.

In de keuken was er alles wat nodig is indien je zelf wil koken. Wij hebben genoten van de mooie, rustige diervriendelijke omgeving.

Prachtplek in het groen

Tamara
26-8-2018

Heerlijk verblijf in groene omgeving! Gezellige en ongedwongen sfeer, behulpzame huiseigenaren en alles wat leuk is in Zeeland binnen handbereik. We hebben enorm genoten van ons verblijf en komen zeker nog eens terug!

Didier Dos Santos Gomes
25-8-2018

Rustige camping

Vriendelijke mensen

Mooie staanplaatsen

Zeker een aanrader

We komen zeker terug, mits het sanitair gebouw is

Ruud en Annemieke
13-8-2018

Hele lieve eigenaars die , voor zo ver mogelijk, alles voor hun gasten doen.

Gezellige camping waar de gasten de sfeer bepalen.

Helaas is het sanitairgebouw helemaal versleten en zeker aan vervanging toe.

Veel vermaak voor de kinderen oa pony rijden, pony verven, pony wassen, pannekoeken bakken enz enz.

Ligging is perfect, dicht bij Veere en Vrouwenpolder en alle andere dorpen en steden zijn prima met de fiets te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen