Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

CampingWeer vandaag18°12°
Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen
8,8

155 reviews over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in het Nederlands

Heerlijke camping

Angelika en Erwin
3-6-2018

Fijne camping en mooie plek voor onze bus met erg vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ook voor onze hond erg fijn om hier te zijn leuke wandelingen. Komen zeker nog eens terug.

Prima camping!

Ton
25-5-2018

Een gemoedelijke camping, waar we op een rustig plekje stonden. Veel dieren, waar onze kleinkinderen natuurlijk dol op waren.

Schoon sanitair, vriendelijke mensen.

Ligging prima, dichtbij wandelmogelijkheden.

In een woord Fantastisch

Joke Hazeleger
14-5-2018

Fantastische mooie locatie. In het bos met een mooi meer om te varen. Je kunt er fietsen varen paardrijden. Alles te huur voor klein prijsje

Mooie schone douches. Loopafstand het prachtige Veere. Op de fiets of voet mooie routes. Hele aardige campinghouders. Alles keurig en mooi onderhouden.

Geen verbeter punten.

Leuke sfeer en mooie omgeving

Van der Vegte
15-9-2017

Het is een gezellige, kleinschalige camping. De locatie is erg mooi gelegen: dichtbij een meer en dichtbij de zee. In de dagen dat wij er waren was het weer niet goed, toch hebben we leuke activiteiten in de buurt kunnen vinden.

Wij hebben het als prettig ervaren dat er laagdrempelig contact is tussen ons en de beheerster.

Prima camperplaats

André
11-9-2017

Mooie verharde camperplaats, midden in de natuur. 's Morgens kwamen de kalkoenen ons begroeten, niet opdringerig gewoon gezellig. Heerlijk rustig en donker 's nachts. Kortom prima plek.

Fijne ontvangst met koffie,gezellig.

A.K.Warmenhoven
11-9-2017

De hartelijkheid de rust ,en dat temidden van de bossen,wat je campeer plekje garandeert dat je altijd in de luwte staat,dat we slecht weer hadden was niet te voorzien ,maar er werd geweldig met ons meegeleefd,je voelt je ook vast geen nummer!!!! Kom er graag weer naar toe ,en gezien de weers verwachting op langere termijn denk ik dat we nog vanaf 20 sept een paar mooie najaars weken krijgen ,dus mensen al snel tot weerzien.

Gezellig, kindvriendelijk, veelzijdig

Judith
      30-8-2017

Wij verbleven hier een weekend met 2 kinderen van 4 en 8 jaar. De camping is klein, wat wij gezellig vonden. Sanitair heel netjes en prima in orde (goeie douches!). Heel vriendelijke, gemoedelijke ontvangst. De kinderen vonden alle dieren op het erf en het ponyrijden heel leuk, je bent hier meteen in de bossen en tussen de velden. Vlakbij Veere, het strand, wandelpaden, kano-plaats dus ideaal voor een veelzijdig weekend, week of langer. Wij zouden meteen teruggaan!

Super gezellige camping

Arieke
      30-8-2017

Een gezellige camping met veel dieren , lieve paarden waar je ook op kunt rijden(bos of strand). vriendelijke gastheer en vrouw. Camping ligt op een mooie plek midden in het bos. de weg oversteken en je komt in de jachthaven van veere. veerse meer ligt daar aan. het strand ligt 2 km verder. kortom top plek!

Gezellig en kindvriendelijk!

Sara Rakuscek
      20-8-2017

Ons gezelschap van 3 koppels en 8 kinderen tussen 4 en 11 jaar vond dit een zeer geschikte, gezellige en kindvriendelijke camping.

Ondanks het wisselvallige weer in augustus konden we genieten van leuke wandelpaden met prachtige uitzichten op water en landschap. Ook het dorpje Veere kon ons bekoren.

De camping zelf was rustig, de kinderen hadden er veel ruimte om te spelen, zelfs een heuse kinderhoek binnen bij slecht weer. Ook de aanwezigheid van dieren was leuk voor de kinderen. Ideaal voor een lang weekend!

Samen met dochter een weekend verbleven in een tentje. Plezierige ontvangst van hartelijke beheerders die veel moeite willen doen om het de gasten naar de zin te maken. Erg mooie omgeving om te verkennen op de mountainbike.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen scoort een 8.77 uit 10 op basis van 178 reviews.

Acties

Acties voor Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen