Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

8.8Fantastisch

Nederland, Zeeland, Veere

8.8Fantastisch

• 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

236 reviews over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

• 10Familie Schilperoord24-11-2019

Wanneer kunnen we weer?!

Dit weekend in het huisje "de heksenketel" gezeten met 3 paardenmeisjes. Wat een heerlijk huisje. Een soort Tiny House maar dan groter. Leuk en smaakvol ingericht. De meiden hebben zich heerlijk vermaakt met de ponys.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10john en Tineke Struijk05-11-2019

FANTASTISCH

Het was weer geweldig , heerlijk om hier met de hond te zijn .midden in het Veerse bos .In een schattig huisje .Met afgezette tuin .zodat de hond niet weg kan . Heerlijk wandelen en van de natuur genieten .En natuurlijk de gastvrije eigenaars . Top Deze keer zijn we ook in natuurgebied oranjezon geweest en herten gespot (daar mag de hond dan niet in natuurlijk) En naar Veere gewandeld langs het meer .Daar kon de hond ook fijn zwemmen ,kan ook in een kreek vlak achter het terrein .Dus ook in het najaar genoeg te zien in deze mooie omgeving .

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Eric25-09-2019

Perfekt, tot een volgende keer!

Zoals alle jaren zijn we ook dit jaar weer hartelijk ontvangen. De kinderen vonden meteen hun weg op de camping en tussen de dieren. Een prima camping en een goede ligging. Kan ik met een gerust hart verder adviseren!

• 10Saskia Smalheer18-09-2019

AANRADER waar wij zeker zullen terug konen

Zeer knusse camping,vriendelijke eigenaars.Prachtige ligging.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Demeulemeester Martine16-09-2019

Zalig !

Het huisje, Spreeuwenpot is klein maar supergezellig ingericht.Je vindt er alles wat je nodig hebt om een leuke verlof te hebben. Helemaal prettig is het bos recht voor het huisje waar je prachtige wandelingen kan maken. De zee is ook niet ver weg. Absoluut aan te raden !!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Natad05-09-2019

Weergaloze vakantie!!! Boeken!

Wat is dit een fijne vakantie geweest!! We kunnen alleen maar onze dankbaarheid uiten voor een fantastische week. Accomodatie knus maar helemaal top, alleen maar lieve en behulpzame mensen, prachtlocatie en alles in de buurt. Ideaal voor jonge kinderen en heerlijk rustig voor de ouders. Eigenlijk niet slim om dit te delen met het risico dat ik dan volgende keer niet kan boeken door de drukte. Maar het was gewoon perfect. Het mooie Walcheren met zijn water, duin en bos. Krabbetjes vangen, ponyrijden vanuit de accomodatie, shoppen in Vlissingen, je fietst zo naar Veere, vliegeren en een natuurgebied achter het huisje waar je stil van wordt. Merci!!

• 8Wenda28-08-2019

Gemoedelijk, ongedwongen en rust

Last minute geboekt zonder problemen. Wij hadden de studio zwaluwnestje voor 3 nachten. Alle basics zijn aanwezig. Met mooi weer is vooral het tuintje met overkapping prettig vertoeven. De sfeer is gemoedelijk en ongedwongen. Een aanrader voor wie er wil kamperen of een van de huisjes boekt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Merel Rijsdijk28-08-2019

Geweldige week gehad!

Wat een leuk, sympathiek, gezellig en wondermooi kinderparadijs is het hier! Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de prachtige omgeving. Zowel veerse meer als het prachtige veerse bos om de hoek. Met de fiets zit je in 20 min aan het strand (vrouwenpolder). Wij zaten in een huisje, heerlijk privé, maar konden de gezelligheid van de camping opzoeken voor de kinderen. Er is een speeltuin, fietsjes en voor 10 euro kan er een ponyrit worden gemaakt. We komen nog eens terug!

• 9Familie L. uit Dordrecht24-08-2019

Wij komen hier zeker terug!

Haflingerhof de Heksenketel is een super fijne, zeer gemoedelijke camping met wat diertjes en paardjes, een speeltuintje en diverse fietsjes voor de kinderen in een werkelijk prachtige omgeving!
    We hebben hier met ontzettend veel plezier gekampeerd, er worden heerlijk kneuterige activiteiten georganiseerd (zoals de papa's bakken vanavond pannenkoeken, marshmallows roosteren en zelf broodjes bakken) de kinderen hebben genoten en ook wij hebben ons zeer welkom gevoeld! De nacht voor vertrek is er wat regen gevallen 's ochtends kwam een van de eigenaars kwam ons vertellen dat we alle tijd mochten nemen voor vertrek zodat onze tent mooi droog mee naar huis kon. Waar kom je dit nog tegen, een campingeigenaar die zo met z'n gasten meedenkt!

Wij komen hier zeker nog terug en hebben deze camping intussen al aan een aantal buren & vrienden aanbevolen! Superplekje!!

• 9Kristien Peeters12-08-2019

Heerlijk vertoeven!

heerlijk tot rust komen op deze camping! supervriendelijke eigenaars, zéér gastvrij. kinderen konden vrij spelen in de speeltuin en naar de dieren gaan kijken. pony ritje was prettig door het bos. mooie campingplaatsen, net sanitair. we komen zeker terug!!

16 tips over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

• brigitte, 27-05-2014

loop de wandel route over de kreekjes.

• Tietsia, 16-08-2013

Veerse meer op loopafstand, strand op fietsafstand, en de kreek makkelijk dichtbij lopend met een bootje!

• Pief, 22-07-2012

Denk eraan: je mag geen grondzeil gebruiken onder je tent. Voor ons was dat een groot probleem tijdens deze natte zomer op de kale kleigrond van de accomodatie. Helaas was het niet bespreekbaar, dat maakt dat we niet terug keren. In het vervolg checken wij campings vooraf: mag er geen grondzeil, dan gaan wij er niet staan met de tent. Het materiaal lijdt er flink onder (2,5 uur schrobben en boenen!)

2 vragen over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

• Yvonne , 04-06-2018

e-bike

Is er op camping haflingerhof/heksenketel de mogelijkheid om je e-bike op te laden?

• Magda Boone, 26-03-2016

Open?

Dag,

Is de camping open dit weekend?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig