Tijdelijk €25 aanbetaling

Bed & Brood

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Bed & Brood voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 42 reviews

9.3FenomenaalScore uit 42 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Bed & Brood

• 8w03-08-2016

Mooie B&B

Een mooiere plaats voor deze B&B is er in Veere nauwelijks te vinden. De vriendelijke eigenaren zorgen goed voor hun gasten. De luxe kamer en de badkamer (op de begane grond) voldoen aan vrijwel alle onze wensen.

• 10Connyvink04-09-2015

Super leuk!

We sliepen in een huisje midden in het dorp en haalden de sleutel bij bed en brood. Het huisje was heel leuk pittoresk, fantastische tuinset buiten! En de mensen bij bed en brood waren heel aardig, deze BB zag er ook geweldig uit! Veere is uniek mooi Zeeuws plaatsje, om een paar dagen te logeren!

• 10weytensn23-07-2015

super b&b, hier komen we nog eens terug !

Bed & brood is een heel charmante b&b in het centrum van Veere. Supervriendelijke mensen, supermooi pand met een moderne inrichting.
    We komen nog eens terug !

• 10l.evers31-03-2015

Super relaxed en gastvrij Bed & Brood

Voor ons 4daags verblijf hadden we de suite geboekt. Geweldige kamer, lekker ruim, fijn bed en de jacuzzi nodigt uit tot relaxen. Het ontbijt laat niets te wensen over. We hebben Willy als heel gastvrij en behulpzaam ervaren. Kortom, voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen.

• 10Mieke16-09-2014

Geweldige bed&breakfast

Bed en brood in Veere ligt midden in het pittoreske Veere, aan een rustige, doodlopend straatje. En op een minuutje lopen van het kleine, maar gezellige centrum van Veere. Het ontbijbuffet was uitgebreid en heerlijk met verse broodjes, warm streekbrood. Gekookte eitjes waren er en als je een gebakken eitje wilde, werd dat vers voor je gebakken, met of zonder spek! Ontzettend vriendelijke ontvangst en ook onze kamer was super. Wij hadden kamer nummer 2 op de begane grond en die heeft een bubbelbad,heeeeeerlijk! Kortom een absolute aanrader als je rust zoekt.

• 8m.martens08-06-2014

Heerlijke plek om even bij te komen

Bed en Brood is een geweldig verblij. Midden in het mooie Veere in een fantastisch pand met schitterende kamers. Vanuit de B&B loop je zo het dorpje in, naar het strand of om even gezellig te winkelen. Ook fijn fietsen in de streek. De tuin is geweldig om na een drukke dag even in uit te puffen. Eigenaars bijzonder gastvrij

• 10Talitha02-06-2014

Heerlijk plekje, ontspanning en gemoedelijke luxe

Bij Bed&Brood in Veere waan je jezelf qua kamers en uitstraling eerder in een hotel dan een B&B door het prachtige monumentale pand. Het ligt heel mooi middenin Veere aan een rustig, groen plantsoen (doodlopende straat), naast de grote kerk. Het heeft een heerlijk grote tuin (lekker koffiedrinken in de zon!) waar kinderen zich volop kunnen uitleven. De kamers zijn buitengewoon ruim met vaak hoge plafonds, hebben goed en modern sanitair en zelfs Nespresso! Alles is op & top schoon en het ontbijt uitgebreid en goed verzorgd. De grootste charme van Bed&Brood is Willy, de eigenaresse. Zij geeft een warme, attente, persoonlijke noot aan de B&B en is altijd bereid, samen met partner Paul, om extra of bijzondere verzoeken in te willigen. Kortom, een uitstekende plek voor zowel een romantisch verblijf voor twee als voor een gezin! Wij komen volgend jaar zeker weer terug.

• 10Mirjam Snijkers06-05-2014

Wat een fantastisch B&B, echt een aanrader.

Wat een prachtige op een unieke locatie gelegen B&B. We hadden een comfortkamer geboekt, deze was ruim, met een mooie douche, gelegen op de 1ste etage aan de achterkant van het pand met uitzicht op de mooie tuin. Het ontbijt was ook goed verzorgd met vers gebakken brood, broodjes, eitjes enz. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 10Anneke04-05-2014

Super B&B met allure van design hotel

Prachtig pand met mooi ingerichte kamers, sfeervol, heerlijk ontbijt en super gastvrije eigenaren. Absolute aanrader!

• 9Hans van Hartevelt22-03-2014

Een absolute aanrader

'Bed en Brood' in Veere is een regelrechte aanrader, gelegen in een sfeervol pand. De gastvrijheid begint eigenlijk al bij het reserveren. Ruime kamer, schoon en gestileerd. Fraaie, ruime tuin ook, met parkeerplaatsen. Ook prettig dat er een Nespresso-apparaat staat; de eerste twee kopjes zijn gratis, en cupjes worden tegen een schappelijk prijsje verkocht. (Please, geen eigen cupjes meenemen, de apparaten op de kamers moeten wél terugverdiend kunnen worden.) Ontbijt is ook uitgebreid en de gastvrouw kookt of bakt een smakelijk eitje. Geen minpunten.

Bed & Breakfast Bed & Brood info

• AirconditioningNiet beschikbaar