Hotel Zeeland

4 reviews over Hotel Zeeland in het Nederlands

Fantastisch, zeker doen

Cathy
10-3-2018

Kamer was netjes, personeel super vriendelijk

perfect gelegen aan rand stad,haven

elzapaenen
25-5-2015

hotel ligt prima.auto gratis parkeren.kamers zeer ruim.badkamer is groot maar heeft wat achterstallig onderhoud

koffie.thee service.ijskast,ventilator op kamer is fijn

ontbijt 10 euro is te duur voor wat je krijgt.geen fruit.yoghurt,wat komkommer of tomaat.miste het gezonde voedzame gedeelte

Aardige mensen!

Mariska
5-6-2012

We zijn hier 1 nachtje geweest. Het hotel ligt heel leuk met een paar andere restaurantjes in een hoekje bij de haven. De sfeer was hier erg gezellig! We zijn nog even over de dijk en door het plaatsje gelopen, leuk om al die verschillende huisjes te zien. De gastvrouwen van het hotel waren zeer vriendelijk en gastvrij. Enige minpuntje was de kamer die heel stoffig was, waardoor onze neuzen meteen dicht gingen zitten. De oude tapijttegels vervangen zou een hoop schelen. Verder zijn het prima bedden en een goede badkamer met bad.

zeker aan te bevelen

aken
30-3-2011

mijn waarderubg voor dit park ligt er hoog. maar het is zeker aan te bevelen moet je echt een keer proberen

We hebben een aantal aanbieders voor Zeeland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeeland in Tholen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zeeland scoort een 8.45 uit 10 op basis van 4 reviews.