Bed and Breakfast Waterfront

Meer bedandbreakfastinfo

6 reviews over Bed and Breakfast Waterfront

• 2018
      10Marja en geert bongers09-09-2018

Fantastisch!! Zo mooi en geweldig verzorgd door loes. Ontbijt fenomenaal goed en elke dag zet ze weer iets anders op tafel. Heel gezellig. Buiten gezellige terrasjes aan het water . Ligbedjes en.zitjes kan je allemaal gebruiken. En dan het uitzicht. WOW. Samengevat alles is TOP.

• 10Jan25-05-2018

WoW gevoel bij aankomst verblijf en ontbijt.

Warm welkom door eigenaresse Loes. Rondleiding, die heb je wel nodig wat een ruimte! Smaakvol ingericht, alles heel schoon. Welkomst drankje met Zeeuwse Bolus. Prima bedden en badkamer van alle gemakken voorzien. Buiten heerlijk beschut zonneterras en nog een terras aan het water van de jachthaven, allemaal voorzien van ligstoelen en of tafel en stoelen. En dan een uitgebreid ontbijt, met zorg bereid en klaargezet. Daar kun je echt voor gaan zitten. Omgeving ook prima, winkels op loopafstand. Geen minpunten.

• 2017
      10Hilde en partner16-08-2017

Schitterend uizicht ! Luxe en gezelligheid !

Zeer aangenaam onthaald door Loes en haar man. Het apt straalt gezelligheid uit en baadt in het licht. Alle comfort is aanwezig en de hygiëne is top ! Het bed is zeer goed. Badkamer is ruim en heeft een regendouche. Loes heeft buiten verschillende zit/rust/lig hoekjes gecreëerd waar je je volledig kan ontspannen. Je zit als het ware op de rand van de jachthaven. Erg toffe plek, dit gastenverblijf ! Als je van comfort, licht, hygiëne en rust houdt...is dit een ultieme vakantiestek !

• 10Familie De Knop-Jacobs / Van Dorpe28-07-2017

Fantastisch gastenverblijf.Prachtige locatie

Vriendelijk onthaal door het gastenpaar.Prachtige ligging aan het Schelde-Rijnkanaal en een kleine jachthaven.Prachtig uitzicht op het water.Het gastenverblijf op zich was super, alles mooi aangekleed.Rustige omgeving om te wandelen en te fietsen.In het stadje Tholen is het rustig kuieren.We hebben er van een prachtige week genoten.Zullen er zeker nogmaals terugkeren.Een echte aanrader.

Met vrienden

• Oude reviews

10h.s. polak18-08-2012

Heerlijk appartement

Goed verzorgd, gezellig, schoon, mooi uitzicht, heerlijk luxe ontbijt, hartelijke ontvangst. De puntenwaardering is echt een 10.

• 10Cocky27-08-2011

Mooie kamer en superschoon

Wij werden ontvangen met koffie en gebak door een gezellige gastvrouw die niets te veel was om het ons naar de zin te maken. Mooie en gezellig ingerichte kamer en badkamer. Goede bedden en alles superschoon. TV, boeken en een kluisje op de kamer. Mooi uitzicht op de jachthaven. Het geweldig, uitgebreide ontbijt gebruikten we in de huiskamer, ook weer met een prachtig uitzicht. Je kunt ook buiten op het terrasje zitten met zicht op het Schelde-Rijnkanaal. Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

0 tips over Bed and Breakfast Waterfront

1 vraag over Bed and Breakfast Waterfront