Bed and Breakfast

6 reviews over Bed and Breakfast Waterfront in het Nederlands

Marja en geert bongers
9-9-2018

Fantastisch!! Zo mooi en geweldig verzorgd door loes. Ontbijt fenomenaal goed en elke dag zet ze weer iets anders op tafel. Heel gezellig. Buiten gezellige terrasjes aan het water . Ligbedjes en.zitjes kan je allemaal gebruiken. En dan het uitzicht. WOW. Samengevat alles is TOP.

WoW gevoel bij aankomst verblijf en ontbijt.

Jan
25-5-2018

Warm welkom door eigenaresse Loes. Rondleiding, die heb je wel nodig wat een ruimte! Smaakvol ingericht, alles heel schoon. Welkomst drankje met Zeeuwse Bolus. Prima bedden en badkamer van alle gemakken voorzien. Buiten heerlijk beschut zonneterras en nog een terras aan het water van de jachthaven, allemaal voorzien van ligstoelen en of tafel en stoelen. En dan een uitgebreid ontbijt, met zorg bereid en klaargezet. Daar kun je echt voor gaan zitten. Omgeving ook prima, winkels op loopafstand. Geen minpunten.

Schitterend uizicht ! Luxe en gezelligheid !

Hilde en partner
16-8-2017

Zeer aangenaam onthaald door Loes en haar man. Het apt straalt gezelligheid uit en baadt in het licht. Alle comfort is aanwezig en de hygiëne is top ! Het bed is zeer goed. Badkamer is ruim en heeft een regendouche. Loes heeft buiten verschillende zit/rust/lig hoekjes gecreëerd waar je je volledig kan ontspannen. Je zit als het ware op de rand van de jachthaven. Erg toffe plek, dit gastenverblijf ! Als je van comfort, licht, hygiëne en rust houdt...is dit een ultieme vakantiestek !

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastisch gastenverblijf.Prachtige locatie

Familie De Knop-Jacobs / Van Dorpe
28-7-2017

Vriendelijk onthaal door het gastenpaar.Prachtige ligging aan het Schelde-Rijnkanaal en een kleine jachthaven.Prachtig uitzicht op het water.Het gastenverblijf op zich was super, alles mooi aangekleed.Rustige omgeving om te wandelen en te fietsen.In het stadje Tholen is het rustig kuieren.We hebben er van een prachtige week genoten.Zullen er zeker nogmaals terugkeren.Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartement

h.s. polak
18-8-2012

Goed verzorgd, gezellig, schoon, mooi uitzicht, heerlijk luxe ontbijt, hartelijke ontvangst. De puntenwaardering is echt een 10.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Mooie kamer en superschoon

Cocky
27-8-2011

Wij werden ontvangen met koffie en gebak door een gezellige gastvrouw die niets te veel was om het ons naar de zin te maken. Mooie en gezellig ingerichte kamer en badkamer. Goede bedden en alles superschoon. TV, boeken en een kluisje op de kamer. Mooi uitzicht op de jachthaven. Het geweldig, uitgebreide ontbijt gebruikten we in de huiskamer, ook weer met een prachtig uitzicht. Je kunt ook buiten op het terrasje zitten met zicht op het Schelde-Rijnkanaal. Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Thu Aug 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Waterfront in Tholen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Waterfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.