Outdoor Elements

8.8Fantastisch

4.3km van centrum

Op vakantie geweest naar Outdoor Elements?

• 8Milika26-09-2013

Kanovaren en waterfietsen

Op het water zijn er leuke routes rondom kleine eilandjes.

januari 2013

• 9Rana van de Zande25-09-2013

We hebben een super leuke tocht gedaan met de Kano

Het was een super leuke tocht tussen de eilandjes door, een echte aanrader om met de kids te doen.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9verhaeghe25-10-2011

reuze verblijfplaats

Na regelmatig verblijf met mijn boot moet ik zeggen , een goede bediening en zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Dikke pluim. Goed eten aan zeer democratische prijzen.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Rob14-03-2011

Hartstikke leuk komen nog een keer

We waren met z'n tweeen en desondanks uitgebreide en goede uitleg en begeleiding van ons (met name 10-jarige dochter). Controleren of we de Quad onder controle hebben en dan naar de baan. Leuke baan. Nadat blijkt dat met de dochter het goed gaat en de Qaud onder controle heeft en niet onvoorzichtig is de heuvel op. Het is een circuit dus rondjes rijden. Daarna het bos in rond de baan en daar een parcour met diepe sporen rijden. Na een half uur rijden terug naar de ingang van het terrein over een strook asfalt. Het was al een tijdje droog en desondanks met modder bedekt. De volgende keer gaan we als het een paar dagen van te voren geregend heeft. Dan moet het een lekkere blubberbende zijn. Met de goede kleding (regenpakken) geen probleem. Mijn dochter en ik kijken er al naar uit. Dochter was apetrots dat ze op een grote Quad mocht.

maart 2011