Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam

Kleine hotelsWeer vandaag9°-2°
Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor LARGO Resort Waterrijk Oesterdam voor je op een rij gezet:

130 reviews over Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam in het Nederlands

geslaagd

nog volop in opbouw

Astrid Lubberts/mw. L.W. Schüller-Kostense
13-11-2018
  • Onderkomen10

Geweldige bungalow, van de sauna werd gretig gebruik gemaakt. Ruim opgezet, prachtige ligging aan het water. Wat minder was, was de Wi-Fi, viel steeds weg en we miste een theepot maar voor de rest TOP!

onvergetelijk leuke ervaring

fam. DuWi
9-10-2018
  • Onderkomen10

Zeer aangenaam weekend doorgebracht met kinderen en kleinkinderen in een 12-persoons woning. Iedereen was razend enthousiast. Ze hebben gefietst, gejogd, gewandeld, bijgepraat, gespeeld. De afgesloten tuin was veilig voor de kleinkinderen, parkeergelegenheid voor 4 wagens. De inrichting van keuken, woonkamer, slaapkamers en badkamers was zeer verzorgd en er was voldoende gerief aanwezig voor onze talrijke groep. Iedereen is ontspannen en uitgerust huiswaarts gekeerd.

de moeite waard!

Jarl Raymaekers
9-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

zeer mooie en rustige locatie.

huis was zeer proper, en zeer goed uitgerust.

nieuwe omgeving en huis spreekt zeker vele groepen aan.

zeker de moeite waard om nogmaals te verblijven.

Rustig

Fam Raeymaekers
11-9-2018
  • Onderkomen9

De woning was tip top in orde. 👍 Alle comfort was aanwezig. Als je graag een rustige vakantie doorbrengt is dit de ideale plaats. Volgens ons is dit minder geschikt voor gezinnen met kinderen.

Super

Albert van Lambalgen
5-9-2018
  • Onderkomen8

Prachtig nieuw park. Heel rustig. Mega grote tuinen. Schoonmaak blijft altijd een aandachtspunt.

Prachtig park met ruime villa's! Aanrader!

Fam. D. uit ZH
4-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Prachtige villa oesterdam12 met zeer ruime tuin. Wij hebben een fantastisch familieweekend gehad. 4 badkamers met elk een toilet en 1 met bad en douche. Op iedere slaapkamer hing een televisie. De woonkamer ook ruim. De omgeving prachtig en voor degene die een boot hebben is er mogelijkheid om of aan te meren bij algemene steiger of nog luxer bij de villa. Onze kleinzoon heeft zich vermaakt aan t strandje en vond t jammer dat hij weer naar huis moest. Erg rustig en zorg wel dat je de boodschappen in huis hebt. Iets vergeten moet je toch naar Tholen. Er is (nog) geen winkel op t park. Overigens geen last gehad van bouwactiviteiten. Dit werd ook keurig medegedeeld. Wij waren met 9 volwassenen 4 kinderen (17,14,4 en 2jaar)en... 2 hondjes

31-8 t/m 3-9-2018

Ook was de villa superschoon en bedden opgemaakt, rituels pakketjes op alle badkamers en.......koffie/theepakketje.

Top!!! Zeer goed verzorgd.

Komen zeker terug

Mieke Hoekx
28-8-2018
  • Onderkomen9

Rustige ligging. Mooie ruime chalet. Correct zoals weergegeven op de website. Voor volwassen geen activiteiten. Is een top locatie om te wandelen en fietsen. Zeker een aanrader

Mooie Vakantie

Rishi
21-8-2018
  • Onderkomen7

Park is nog in aanbouw, dus op het park is er nog niet veel te doen.

Tholen en Bergen op Zoom is leuk en dichtbij.

Locatie is zeer mooi, maar tuinonderhoud en schoonmaak van de huisjes viel wat tegen. Voor kleine kinderen is er op het park nog niet veel te doen.

Verder prima vakantie gehad met mooi weer.

Carlijn
21-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het was een heerlijk huisje, super omgeving!

Kleine tip: Alleen de hygiëne mag iets beter

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam in Tholen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.