Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam

Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam
8,2

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor LARGO Resort Waterrijk Oesterdam voor je op een rij gezet:

106 reviews over Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam in het Nederlands

Zeker een aanrader.

José
12-6-2018
  • Onderkomen9

Prachtig park ,zeer luxueuze villa,er is aan alles gedacht.

Zeer goede bedden en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prachtig en rustig vakantiepark.

Emmy
12-6-2018
  • Onderkomen9

Prachtige huisjes, mooi en schoon. Prima service!!

Het park zelf is ook mooi, maar wel erg rustig (nog?) Er zijn weinig faciliteiten voor de kinderen. (Op dit moment alleen 1 klein speeltuintje) Ze zijn alleen nog volop aan het bouwen, dus wellicht komt er nog van alles bij. We hadden een heerlijk grote tuin waar de kids konden voetballen, badmintonnen, dus dat maakte een hoop goed.

Op dit moment zou ik het park alleen aanbevelen aan rustzoekers en watersporters.

• Activiteiten3
  • Onderkomen7

We hadden een 10 persoonshuis. Voldoende slaapkamers en badkamers. Dat was fijn. De keuken is voor zo'n grote groep karig ingericht wat attributen betreft. Weinig schalen en messen en zo. Het park heeft alles en het moet ook nog een ziel krijgen. Het is nog erg nieuw. Dat komt wat ons betreft de sfeer niet ten goede. De beheerders zijn zeer behulpzaam en vonden het zelf ook jammer dat er maar 1 BBQ was die verhuurd kon worden :). Prijs/kwaliteit vinden wij nog niet echt in orde. We hadden prachtig weer dus konden genieten van de ruime tuin en het water.

Relax en rust !

Fam. Ceyssens
    22-5-2018
    • Onderkomen9

Zeer mooi huis voor 10 personen, prachtig gelegen. Het park zal alleen nog mooier worden als het volledig af is. Geen werkzaamheden terwijl wij er waren omdat het weekend was. We hebben genoten van het water rondom met het prachtige weer. Zeer rustgevend ! Op het moment nog een klein park met nog maar weinig faciliteiten maar het huis maakte dit allemaal goed.

Herhalingskans is zeer groot!

GUY VERSTRAELEN
    • Onderkomen9

Fantastische ligging, zeer fijn huis voor onze familie van 7 volwassenen, 2 kids en 2 baby's. De kinderbedjes lagen klaar en de bedden waren opgemaakt. Zeer proper huis en fijn uitzicht aan de waterkant. We ondervonden géén hinder van de werken aangezien we het verlengde weekend van Hemelvaart hadden geboekt. Vriendelijk ontvangst bij het in- en uitchecken. Kortom een aanrader. We hadden geluk met het goede zonnige weer.

Marijke
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Mooi gelegen vakantie huizen aan het water .

Ideaal vertrekpunt om te fietsen!

Geen zwembad maar men kan zwemmen bij de huisjes. We komen zeker terug !!

Beusekamp-Bruggeman
    • Activiteiten5

Alles was perfect

Misschien wat meer info huisje

Lekkere relax vakantie

Familie Meike
    8-5-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Erg leuke huisjes, mooi design buitenzijde. Ruime opzet. Inrichting is prima, niet overdreven luxe. Park ligt wel erg afgelegen, ook ver af van de leuke stadjes of kust en nu nog erg rustig, dus perfect voor mensen die rust zoeken. Van de bouwwerkzaamheden is vrij weinig te merken.

Wij komen nog eens terug

Annick
    8-5-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Mooie huisjes met goede uitrusting. Tuintjes errond zijn voldoende ruim voor wat privacy. Rustig park met weinig kleine kinderen. Momenteel zijn er werken bezig, niet in het weekend, dus nabij de receptie is het uitzicht wat minder en draait dag en nacht een compressor voor afvoer grondwater. Ook wat geurhinder. Een beetje voorbij de receptie is daar al veel minder van te merken. Restaurant was tijdens ons verblijf enkel zaterdag en zondag open van 10u tot 20u met wat broodjes en bittergarnituur... Meer niet. E bikes gehuurd in het park en leuke fietstochtjes gemaakt...
    • Onderkomen10

Het huisje was perfect. Zeer goed onderhouden, geweldige bedden, mooi uitzicht.

Er waren wel nog werken aan de gang ... Maar dat stoorde eigenlijk niet. Kijken er naar uit wanneer de extra faciliteiten klaar zijn. Kan alleen maar meerwaarde geven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam in Tholen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam scoort een 8.21 uit 10 op basis van 108 reviews.