Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam

Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam
8,1

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor LARGO Resort Waterrijk Oesterdam voor je op een rij gezet:

126 reviews over Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam in het Nederlands

Met vrienden

Rustig

Fam Raeymaekers
11-9-2018
  • Onderkomen9

De woning was tip top in orde. 👍 Alle comfort was aanwezig. Als je graag een rustige vakantie doorbrengt is dit de ideale plaats. Volgens ons is dit minder geschikt voor gezinnen met kinderen.

Super

Albert van Lambalgen
5-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prachtig nieuw park. Heel rustig. Mega grote tuinen. Schoonmaak blijft altijd een aandachtspunt.

Prachtig park met ruime villa's! Aanrader!

Fam. D. uit ZH
4-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Prachtige villa oesterdam12 met zeer ruime tuin. Wij hebben een fantastisch familieweekend gehad. 4 badkamers met elk een toilet en 1 met bad en douche. Op iedere slaapkamer hing een televisie. De woonkamer ook ruim. De omgeving prachtig en voor degene die een boot hebben is er mogelijkheid om of aan te meren bij algemene steiger of nog luxer bij de villa. Onze kleinzoon heeft zich vermaakt aan t strandje en vond t jammer dat hij weer naar huis moest. Erg rustig en zorg wel dat je de boodschappen in huis hebt. Iets vergeten moet je toch naar Tholen. Er is (nog) geen winkel op t park. Overigens geen last gehad van bouwactiviteiten. Dit werd ook keurig medegedeeld. Wij waren met 9 volwassenen 4 kinderen (17,14,4 en 2jaar)en... 2 hondjes

31-8 t/m 3-9-2018

Ook was de villa superschoon en bedden opgemaakt, rituels pakketjes op alle badkamers en.......koffie/theepakketje.

Top!!! Zeer goed verzorgd.

Komen zeker terug

Mieke Hoekx
28-8-2018
  • Onderkomen9

Rustige ligging. Mooie ruime chalet. Correct zoals weergegeven op de website. Voor volwassen geen activiteiten. Is een top locatie om te wandelen en fietsen. Zeker een aanrader

Mooie Vakantie

Rishi
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Park is nog in aanbouw, dus op het park is er nog niet veel te doen.

Tholen en Bergen op Zoom is leuk en dichtbij.

Locatie is zeer mooi, maar tuinonderhoud en schoonmaak van de huisjes viel wat tegen. Voor kleine kinderen is er op het park nog niet veel te doen.

Verder prima vakantie gehad met mooi weer.

Carlijn
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het was een heerlijk huisje, super omgeving!

Kleine tip: Alleen de hygiëne mag iets beter

Fijn huisje

Elena
  • Onderkomen8

Het was een mooi groot huis. De receptionist was ook zeer vriendelijk. We hebben genoten van de sauna en de ruimte in het huis. Wel jammer dat er niks op het park te doen was. Er werd ook verbouwd op het park maar dat werd netjes aangegeven op de site. In de omgeving van het park was er niet veel te doen dus wij gingen steden bezoeken. De ligging van het park was dan wel fijn.

Heel mooi

J
17-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Was erg mooi mooie huisjes! Mooie ligging en rustig

Zalig genieten.

Karine Nijssen
4-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mooi , rustig park. Prachtige omgeving als je van rust en water houd. Mogelijkheid tot zwemmen ( buiten) zelfs als je bungalow niet aan het water ligt. Steigers met trapjes voorzien en klein strandje om als ouder toe zicht te houden.

We hebben genoten van ons verblijf .

sonja
31-7-2018

Alles was aanwezig in het goed onderhouden huis . Mooie badkamers . Op het domein is er als volwassene niet veel te beleven , voor kleine kinderen is er wel een speelpleintje voorzien .

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam in Tholen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark LARGO Resort Waterrijk Oesterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.