Hotel Hampshire - City Terneuzen

Nederland, Zeeland, Terneuzen

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - City Terneuzen voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Hampshire - City Terneuzen

• 8Cita Gaikema03-08-2019

Aanrader voor korte vakantie in Zeeuws-Vlaanderen

Prima hotel, kamers schoon, goed ontbijt en diner. Bijzonder vriendelijk personeel

Arjo Rouw, Rooms division manager, 29-08-2019

Fijn om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

• 2018
    8Hetty11-08-2018

Goed verblijf gehad in dit hotel!

Wij kwamen aan op één van de heetste dagen van het jaar. Bij binnenkomst kregen we gelijk een flesje water mee. Bij aankomst in de hotelkamer vloog de warmte ons tegemoet. Ik miste echt een airco of een ventilator. Na contact met de zeer vriendelijke receptioniste werd ons aangeboden om de volgende dag van kamer te wisselen (naar de noordzijde). Uiteindelijk hebben we goed geslapen (lekkere bedden!), dus zijn we in die kamer gebleven. De kamer is schoon en de badkamer klein, maar schoon (ik miste een föhn, maar die kon je lenen bij de receptie)! Het ontbijt was fantastisch, alles was er en werd goed bijgevuld. Het hotel staat inderdaad midden in een woonwijk, maar daar was niets mis mee. 's Avonds lekker een rondje gelopen door de woonwijk ;-). Dit hotel is een aanrader!

Arjo Rouw, Rooms division manager, 14-08-2018

• 8Kimo07-08-2018

Vriendelijk en behulpzaam, prima waar voor je geld

De kamers zijn klein maar netjes en schoon, wat opvalt is dat er nauwelijks ventilatie is en geen airco en dan wordt het erg warm. Dus met balkondeur open slapen. Ligging in een woonwijk is een beetje vreemd maar daarom veel voordeliger dan het filiaal aan de kust, waar je overigens prima kunt dineren. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en hebben nog een vergeten oplader nagezonden. Ontbijt prima in orde, gevarieerd en ruim voldoende.

Arjo Rouw, Rooms division manager, 09-08-2018

Bedankt voor uw review en mooie complimenten over ons restaurant en personeel! Met vriendelijke groet, Arjo Rouw Rooms Division Manager

Met oudere kinderen

• 2017
    9Godefroid Hilde03-12-2017

Fam. Godefroid

Super vriendelijk personeel ! Toffe avond doorgebracht

Met oudere kinderen

• 7Carolien01-11-2017

Ontbijt werd niet meer aangevuld.

We verbleven in het hotel van vrijdag tot zondag. Op zaterdagochtend was het ontbijt perfect. Groot assortiment en voor iedereen wat wils. Op zondagochtend echter was een groot deel al op (het ontbijt duurde nog 45 min). Toen ik vroeg of er nog werd aangevuld was het antwoord nee. Voor 15 euro per persoon verwacht je toch een ruim assortiment zelfs als je niet bij de vroege vogels hoort. Nu leek het onbijt op zondag de overschot van zaterdag.

Buiten het onbijt was ik wel tevreden over de service en de kamers. Ik raad dus aan om buitenshuis te ontbijten. Met een budget van15 euro per persoon kan je zeker iets beters vinden.

A. Rouw, Rooms division manager, 27-11-2017

Bedankt voor uw review en feedback op het verblijf. Wij zullen uw opmerkingen intern bespreken. Hartelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

• 6Kim16-08-2017

Het was oké

De ligging is erg vreemd en niet heel uitnodigend. De sfeer en personeel zijn oké. Het ontbijt is prima!

Arjo Rouw, Rooms Division Manager, Rooms division manager, 18-08-2017

Hartelijk dank voor uw waardering ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.

• 9Bram en Christianne Flipse10-07-2017

fantastisch hotel en zeer vriendelijk, persoonlijk

Heel goed hotel met heel vriendelijke ontvangst en ook in het restaurant erg vriendelijk personeel met heel uitstekende bediening.

Arjo Rouw, Rooms Division Manager, Rooms division manager, 11-07-2017

Graag wil ik u danken voor uw review en mooie complimenten. Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen. Hartelijke groeten,

• 5Henk27-06-2017

Zeer warme hotelkamer

Het was zeer warm weer buiten (30 graden), maar ook in de hotelkamer. Kamer op het zuid-westen, geen airco, geen ventilator, geen merkbare afzuiging in de badkamer. Alleen een deur die gekanteld kan worden. Je gordijnen dicht houden helpt niet. Je zit constant met een handdoek je transpiratievocht af te vegen. Daardoor ook slecht slapen. Op de begane grond in de eetzaal wel draaiende plafondventilators. Vrij gehorig, hard dicht slaande deuren, loopgeluiden en een treintje van de schoonmakers door de gangen dat klinkt als een straaljager door de geluidsbarrière. Ook heb je last van andere hotelgasten die buiten zitten voor hun hotelkamer. Ze praten hard, lopen te slepen met stoelen en lopen vaak langs voor je kamer ramen (inkijk). Televisie is de kleinste die ik ooit gezien heb. Kijken vanaf bed kan je vergeten. Afgesloten fietsstalling is klein, heeft geen verlichting, steeds om sleutel vragen en is niet veilig gesitueerd. Positief: het ontbijt, grote badkamer en waterkoker op kamer.

Arjo Rouw, Rooms Division Manager, Rooms division manager, 28-06-2017

Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.

Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review. Met uw opmerkingen kunnen wij ons verbeteren en hoop ik u opnieuw te mogen verwelkomen om u te laten zien dat wij er alles aan doen om het u naar de zin te maken.

Hartelijke groeten,

Alleenreizend

• 7Askold26-06-2017

toe aan grondige renovatie

Prima hotel voor uirstapjes in de omgeving. Ligt in rustige woonwijk en op korte afstand van centrum en Westerschelde. Echter tijdens ons bezoek waren er veel Poolse uitzendkrachtwn aanwezig. Kamers zijn klei n, gedateerd en balkons mogen wel een likje verf gebruiken. Maar daar zal de prijs wel naar zijn. Ook typisch is dat de buitenste appartementen een brandtrap op hun balkon hebben. Hierdoor weinig zitruimte.

• 8Patrick08-06-2017

Prijs-Kwaliteit Uitstekend hotel

Vriendelijk personeel en eten uitstekend, een aanrader.

Arjo Rouw, Rooms division manager, Rooms division manager, 09-06-2017

Fijn te horen dat u een goed verblijf bij ons hebt gehad en hartelijk dank voor uw mooie waardering en complimenten over ons personeel en het eten. Hartelijke groeten,

9 tips over Hotel Hampshire - City Terneuzen

• Renate87, 29-12-2012

Ligt een eindje van Gent vandaan, maar is goed te doen met de auto. TIP: auto buiten centrum laten staan en per bus verder gaan. In Gent rijden met de auto is niet te doen.

• Vandamme-Vermeersch, 23-05-2012

Breskens is ook een mooie stad om te bezoeken. En wie graag fietstochten doet je kan er kilometers rijden .

• marc dewilde, 05-06-2012

Mooie uitvalbasis om in de buurt te fietsen. Meer controle op nachtlawaai door de nachtportier zou gewenst zijn.

0 vragen over Hotel Hampshire - City Terneuzen

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBibliotheek, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Post service, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen